Tilpums: | 100 ml |
Koncentrācija: | EDT |
Preces ID: | 3516156 |
Mercedes-Benz iepazīstina ar jaunās paaudzes aromātu kolekcija Mercedes-Benz VIP Club. Šī atšķirīgā kolekcija veltīta konkrētu zīmolu mīļotājiem, jo katrs aromāts iemieso Mercedes-Benz gara būtību, eleganci un spilgtumu. Gludas līnijas, elegants dizains un dzirkstošas krāsas, šīs skaistais aromāts atspoguļo jaunās paaudzes Mercedes-Benz automašīnas.
Izveidots Francijā, no ekskluzīvi izvēlētām aromāta notīm, lai radītu pasaules labāko aromātu. Katrs aromāts ir šedevrs.
Mercedes-Benz Vip Club Pure Woody by Harry Fremont ir atsvaidzinošs, aromātisks koksnes aromāts.
Aromāta izvēle - grūts, cītīgs darbs, ja ievērot visus noteikumus. Tie uzskatīts, ka dienas aromāts ir vieglāks, gaisīgāks. Tas lieliski komponējās ar ikdienas apģērba stilu, dzīves veidu, ārējo izskatu.
Vakara aromāts, mūsdienu modes tendencēs, praktiski maz atšķiras no dienas aromāta. Tas vienkārši ir nedaudz siltāks un piesātināts. Vakara aromātam jābūt svinīgam, elegantam, pieskaņotam pie vakara tērpa.
Līdzīgi ziedam, vakara aromāts izplaukst pakāpeniski:
Parfimērijas ūdens (smaržūdens)(edp)- tualetes ūdens ar lielāku koncentrāciju. Bet tas vēl nav viss. Parfimērijas ūdenī ir nevis vairāk visu komponentu ēteriskās eļļas, bet bieži vien tikai viena vai dažu komponentu, dēļ tā, parfīms var atšķirties no tualetes ūdens. Noturība no dažām stundām līdz 2 diennaktīm.
Tualetes ūdens (edt)- tā ir ēterisku eļļu, spirta šķīduma un aromakomponentu (ziedu, koksnes, citrusu utt.) kombinācija. Tualetes ūdens ir parfimērijas ūdens vieglākā versija. Noturība no dažām stundām līdz diennaktij.
Uzmanību: Viegli uzliesmojošs. Tikai ārējai lietošanai. Sargāt no acīm. Nelietot uz sakairinātas ādas. Sargiet no atklātas liesmas.
Gadījumā, ja nezināt kā izvēlēties smaržas - ielūkojieties šeit!
"Mercedes-Benz" zīmols iemieso tradīcijas, inovācijas un atšķirīgu dizainu. Neatkarīgi no tā, vai runa ir par zīmola automašīnām vai smaržām, ir spēkā tie paši noteikumi. "Mercedes-Benz" smaržas tiek radītas no vislabākajām izejvielām, kas apliecina autentiskumu, eleganci un inovācijas. "Mercedes-Benz" trīsstūrveida zvaigzne ir viena no pasaulē atpazīstamākajām emblēmām - luksusa simbols. Tas tika izveidots 1925. gadā, "dzimis zem laimīgas zvaigznes", kā mēdz teikt, trīsstaru zvaigznes lauru lapā, kas tika izveidota laikā, kad notika Daimler-Motoren-Gesellschaft (DMG) un Benz & Cie apvienošanās. Rezultāts - "Mercedes-Benz". Šīs automobiļu ikonas pirmsākumi meklējami Karla Benca izstrādātajā pirmajā ar benzīnu darbināmajā automašīnā. "Mercedes-Benz" smaržu dizainera smaržu bāzē ir 35 smaržas. "Mercedes-Benz" ir smaržu zīmols. Agrākais izdevums tika radīts 2012. gadā, bet jaunākais - 2021. gadā. "Mercedes-Benz" smaržas tiek radītas sadarbībā ar parfimēristiem Olivjē Krespu, Filipu Romano, Mišelu Almairaku, Honorīnu Blānu, Dominiku Ropionu, Alberto Morilasu, Anniju Buzantianu un Hariju Frīmonu.
Fotogrāfijai ir tikai aprakstoša nozīme, tā paredzēta preču īpašību demonstrēšanai. Fotogrāfijā parādītā prece neatspoguļo konkrētu preces modeli.
Preces ID: | 3516156 |
Kategorija: | Vīriešu smaržas |
Preču iepakojumu skaits: | 1 gab. |
Iepakojuma izmēri un svars (1): | 0,05 x 0,06 x 0,18 m, 0,4 kg |
Aromāta notis: | Austrumu |
Kam paredzēts: | Vīriešiem |
Tilpums: | 100 ml |
Koncentrācija: | EDT |
Preču zīme: | Mercedes-Benz |
Visas šī zīmola preces: | Visas Mercedes-Benz preces |
Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.
*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.