Mūsu kvalitāte ir daudz augstāka nekā konkurence. Velosipēdi citiem pārdevējiem par līdzīgu cenu ir vājākas kvalitātes.
Kā ražotājs mēs esam ļoti svarīgi materiāliem, komponentiem un aprīkojumam. Tas jāatceras, izvēloties velosipēdu.
Mēs vienmēr izmantojam rūpīgi atlasītus komponentus.
Ja kustība rada daudz prieka un riteņbraukšanas ir ikdienas maize, Jums ir nepieciešams velosipēds, ar kuru ir daudzpusīgs lietojums.
Maltrack velosipēdi ir izgatavoti no augstākās kvalitātes elementiem, pievēršot uzmanību mazākajām detaļām , kā arī modernu risinājumu izmantošana, kas palielina saķeri, ātrumu un komfortu.
Maltrack velosipēdi ir ērti un dinamiski, un elementi, no kuriem tie tika izgatavoti, ir vieni no labākajiem tirgū!
Velosipēds ir salocīts. Viss, kas jums jādara, ir ieskrūvēt stūri, priekšējo riteni, pedāļus un seglu.
Clamkomanets integrētās bremzes ar pārnesumu slēdžiem aizrauj mazāk vietas uz stūrī , tā rezultātā mēs varam ieskrūvēt citus piederumus, piemēram, rokturi, mērierīci utt.
Turklāt indeksētie slēdži ļauj precīzi mainīt pārnesuma maiņu.
šajā modelī Slēdži raksturo vieglums un jo īpaši straujā pārnesumu nomaiņā , pārvietojums tūlīt pēc maiņas maiņas.
nolietojums ir atrodams MTB un tūristu velosipēdos.
Tā mērķis ir palielināt braukšanas komfortu nevienmērīgā reljefā.
velosipēdu šoka absorbētāji apvieno funkciju, kas automašīnas balstiekārtas sistēmā veic šoka absorbētājus un atsperes.
pilnīgi atšķiras no klasiskajām V-Stabs bremzēm. Tie ir daudz efektīvāki un izturīgāki, neiznīcina riteņus.
Paneļa stiprums ir daudz lielāks, kā rezultātā saīsina bremzēšanas attāluma garumu.
Īpaši noderīgs kalnu apgabalos, kur mēs bieži saskaramies ar pēkšņu bremzēšanas situācijām.
ergonomiska seglu struktūra Tas nav apgrūtinājums pat garos maršrutos.
materiāls, no kura tas tika izgatavots ;
ieviešana nodrošina ērtu braukšanu visās, pat visgrūtākajās jomās.
seglu augstums ir regulējams, jo tas ir velosipēds, kas piemērots cilvēkiem ar augstumu no & nbsp; 165 cm līdz 185 cm!
Pārējais rāmis ir izgatavots no plānāka sakausējuma, lai samazinātu rāmja svaru.
Rāmja elementi tika sagriezti arī stratēģiskajās vietās, lai samazinātu masu.
aprīkojums:
velosipēdu sērijas numurs Dažādās rāmja vietās (atkarībā no velosipēda modeļa) ir mehāniski iegravēts pēdas.
Šis individuālais numurs piešķirti katram divus riteņus neatkarīgi no ražošanas valsts.
Tā kā kadra numurs ir unikāls, ieteicams visiem, kas ir iegādājušies jaunu velosipēdu, to nekavējoties reģistrēja Viņš viņu neaizsargās no iespējamā zagļa pamatnē, bet atvieglos viņa sekojošo identitāti.
Velosipēds tiek pārdots sakomplektēts uz 85% (noņemts priekšējais ritenis, stūre, sēdeklis, pedāļi). Pircējs pats ir atbildīgs par pareizu velosipēda montāžu un sagatavošanu lietošanai. Šī noteikuma pārkāpšanas gadījumā, garantija precei netiek piemērota. Par velosipēda montāžu iesakām konsultēties ar speciālistu.
"ROMET" zīmola izcelsme ir Polijā. "ROMET", lielākā velosipēdu rūpnīca, dibināta 1949. gadā. Savos ziedu laikos "ROMET" velosipēdu ražošana sasniedza 1000000 - 1200000 vienību gadā. Polijas ielās dominēja šādi modeļi: Wigry, Jubilat, Zenit, Konsul, Gazela, Kometa, Wagant, Passat, Meteor, Orkan, Jaguar, Huragan, Universal, Reksio, Flaming. Šajā laikā "ROMET" rūpnīcas mainīja īpašniekus, dažas tika slēgtas vai reorganizētas, bet 1999. gadā ARKUS s.c. iegādājās rūpnīcu Jastrowie un gadu vēlāk rūpnīcu Kowalewo. Jaunais rūpnīcu īpašnieks ieguva arī tiesības pārvaldīt zīmolu "ROMET". 2005. gadā rūpnīcas Jastrowie, Kowalewo un Podgrodzie tika apvienotas vienā struktūrā - ARKUS & ROMET grupā. Jau 2009. gadā grupa atsāka velosipēdu, motorolleru, mopēdu un motociklu ražošanu un tirdzniecību ar zīmolu "ROMET". Tika atjaunots arī Pegasus logotips, un "ROMET" atgriezās pie saviem agrākajiem velosipēdu modeļu nosaukumiem. Izvēlieties savu mīļāko ROMET velosipēdu!
Fotogrāfijai ir tikai aprakstoša nozīme, tā paredzēta preču īpašību demonstrēšanai. Fotogrāfijā parādītā prece neatspoguļo konkrētu preces modeli.
Pirmais moderno velosipēdu patentētais priekštecis parādījās 1817. gadā, kad vācietis Karls Draiz nāca klajā ar ideju uzlabot esošo "Zirgu ar riteņiem" (koka asi ar riteņiem). Pirmkārt, barons fon Draiz velosipēdam piestiprināja stūri, kas ievērojami atviegloja priekšējā riteņa pagriešanu, un, lai ceļojums būtu ērtāks, piestiprināja sēdekli - spilvenu. Tā kājas joprojām gandrīz pieskārās zemei, bija nepieciešams tam pretoties. Riteņbraukšana ir kļuvusi daudz ērtāka, un vācu barons ar savu izgudrojumu ir uzstādījis pat tālbrauciena rekordu – četrās stundās viņš nobrauca 70 kilometrus.
220.lv sortimentā varēsiet atrast dažāda veida vīriešu velosipēdus, sākot no kalnu, hibrīda, beidzot ar pilsētas, tūrisma un elektriskajiem velosipēdiem.
Vīriešu velosipēdi tiek iedalīti galvenajās grupās:
Hibrīda velosipēdi – taisna stūre, liels pārnesumu skaits, centrālā ass pacelta virs zemes. Stiprinājumi dubļusargu, bagāžnieka, lukturīšu, pudeles stiprināšanai. Sviru vai disku bremzes.
Šosejas velosipēds – paredzēts braukšanai lielā ātrumā, “28‘‘ riteņi, vieglums, šauras riepas bez protektora, klasisks izliekts rāmis, šaura stūre un augsti paceļams sēdeklis.
Kalnu velosipēds – parasti tam ir no 21 līdz 30 pārnesumiem. Tam ir pastiprināts rāmis, mazāks diska rādiuss un platākas riepas.
Trekinga velosipēdi – piemēroti braukšanai lielos attālumos. Ir iespējams braukt pa meža, asfaltētu, grants ceļiem.
Pilsētas velosipēdi – pats populārākais modelis. Paredzēts ērtai braukšanai pa pilsētu. Ir liela krāsu un modeļu izvēle. Vīriešu velosipēdiem rāmja augšpusē ir caurule.
Viens no populārākajiem materiāliem, ko izmanto velosipēda rāmja izgatavošanai, ir alumīnijs. Tā lielākā priekšrocība ir svars. Lai gan mūsdienu tehnoloģijas ir padarījušas alumīnija rāmjus ārkārtīgi stiprus un izturīgus, tie nav smagnēji, gluži pretēji - piešķirot velosipēdam vieglumu, kas padara to ne tikai viegli braucamu, bet arī viegli pārnēsājamu un pārvietojamu. Alumīnija rāmji pašlaik ir visizplatītākais rāmis veids visā velosipēdu tirgū. Tos izmanto bērnu velosipēdos, augstas klases ātro nobraucienu (DH) velosipēdos un citos velosipēdos.
Velosipēdi ar alumīnija rāmi ir ļoti izdevīgs risinājums, jo to stiprie un izturīgie rāmji lieliski sader ar salīdzinoši zemo cenu, padarot tos par biežu velosipēdistu izvēli visā pasaulē.
Preces ID: | 117273488 |
Kategorija: | Velosipēdi |
Preču iepakojumu skaits: | 1 gab. |
Iepakojuma izmēri un svars (1): | 0,5 x 0,5 x 0,5 m, 17,5 kg |
Ieteicamais augums: | 135 cm |
Kam paredzēts: | Vīriešiem |
Rāmja izmērs: | 14 '' |
Ātrumu skaits: | 21 |
Svars: | 13.5 kg |
Dakša: | Amortizējoša |
Preču zīme: | Romet |
Priekšējais pārslēdzējs: | Shimano TY700 |
Bremžu sistēma: | V tipa |
Amortizatori aizmugurē: | Nav |
Rāmis: | Alumīnijs |
Riepas izmērs: | 26 '' |
Visas šī zīmola preces: | Visas ROMET preces |
Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.