rāmis:
SAKAUSĒJUMS 6061
vila:
SUNTOUR SF18-XCE28-P 29"
FP-H863, 9 gab
vidējā diska kasetnes:
THUN, IBEX ML 2.0, 122,5 mm
vidējais pārnesums:
TCSH4-SMF, 42/34/24T, 170 mm SAKAUSĒJUMS
priekšējais ātrumu pārslēdzējs:
SHIMANO FD-TY300
aizmugurējais ātrumu pārslēdzējs:
SHIMANO RD-TY300
Pārnesumu svira:
SHIMANO ST-EF500
ātrums:
21
pārnesumi / brīvgaita:
SHIMANO MF-TZ500, 7 SPEED
ķēde:
KMC Z-7, 7 SPEED
bremze:
LOGAN SAKAUSĒJUMA V formas bremzes
galvas:
SAKAUSĒJUMS KT-A15F, SAKAUSĒJUMS KT-A11R
riteņi:
KRYPTON X, 28X1.5 36H, SAKAUSĒJUMS DW
riteņa izmērs:
29"
riepas:
RUBENA OCELOT V85 (54-622) 29" X2.10
caurules / roktura kāts:
SAKAUSĒJUMA A GALVIŅU, SKAT. 31,8 mm, EXT: 90 mm
stūre / stūre:
JD-HB-104-8 BT, P: 720 mm
sēdekļa statnis:
SAKAUSĒJUMS 27.5X400MM W/SAKAUSĒJUMA klipsis
sēdeklis:
DDK D9019
pedāļi:
FP-922, SAKAUSĒJUMS Korpuss
svars kg / svars kg:
14,8 kg
Velosipēds tiek pārdots sakomplektēts uz 85% (noņemts priekšējais ritenis, stūre, sēdeklis, pedāļi). Pircējs pats ir atbildīgs par pareizu velosipēda montāžu un sagatavošanu lietošanai. Šī noteikuma pārkāpšanas gadījumā, garantija precei netiek piemērota. Par velosipēda montāžu iesakām konsultēties ar speciālistu.
Pirmais moderno velosipēdu patentētais priekštecis parādījās 1817. gadā, kad vācietis Karls Draiz nāca klajā ar ideju uzlabot esošo "Zirgu ar riteņiem" (koka asi ar riteņiem). Pirmkārt, barons fon Draiz velosipēdam piestiprināja stūri, kas ievērojami atviegloja priekšējā riteņa pagriešanu, un, lai ceļojums būtu ērtāks, piestiprināja sēdekli - spilvenu. Tā kājas joprojām gandrīz pieskārās zemei, bija nepieciešams tam pretoties. Riteņbraukšana ir kļuvusi daudz ērtāka, un vācu barons ar savu izgudrojumu ir uzstādījis pat tālbrauciena rekordu – četrās stundās viņš nobrauca 70 kilometrus.
220.lv sortimentā varēsiet atrast dažāda veida vīriešu velosipēdus, sākot no kalnu, hibrīda, beidzot ar pilsētas, tūrisma un elektriskajiem velosipēdiem.
Vīriešu velosipēdi tiek iedalīti galvenajās grupās:
Hibrīda velosipēdi – taisna stūre, liels pārnesumu skaits, centrālā ass pacelta virs zemes. Stiprinājumi dubļusargu, bagāžnieka, lukturīšu, pudeles stiprināšanai. Sviru vai disku bremzes.
Šosejas velosipēds – paredzēts braukšanai lielā ātrumā, “28‘‘ riteņi, vieglums, šauras riepas bez protektora, klasisks izliekts rāmis, šaura stūre un augsti paceļams sēdeklis.
Kalnu velosipēds – parasti tam ir no 21 līdz 30 pārnesumiem. Tam ir pastiprināts rāmis, mazāks diska rādiuss un platākas riepas.
Trekinga velosipēdi – piemēroti braukšanai lielos attālumos. Ir iespējams braukt pa meža, asfaltētu, grants ceļiem.
Pilsētas velosipēdi – pats populārākais modelis. Paredzēts ērtai braukšanai pa pilsētu. Ir liela krāsu un modeļu izvēle. Vīriešu velosipēdiem rāmja augšpusē ir caurule.
Pilsētas velosipēdi ir viens no populārākajiem velosipēdu veidiem. Tos bieži var redzēt uz ielām, jo tie ir īpaši universāla izvēle – lai ar tiem brauktu, nav nepieciešama īpaša fiziskā sagatavotība. Šī iemesla dēļ pilsētas velosipēdi ir populāra izvēle gan jauniem, gan veciem cilvēkiem.
Velosipēdu forma ir pielāgota vīriešiem un sievietēm. Klasiskais horizontālais rāmis ir vairāk piemērots vīriešiem, bet izliektais rāmis ir vairāk piemērots sievietēm, lai jums nebūtu augstu jāceļ kājas un jūs varētu ērti sēdēt un mīties, pat ja valkājat svārkus vai kleitu. Šāda veida velosipēds ir konstruēts tā, lai tas būtu gandrīz vertikālā stāvoklī un tādējādi mazāk nogurdinātu roku un muguras muskuļus.
Salīdzinot ar citiem velosipēdu veidiem, pilsētas velosipēdiem parasti ir ērtāks un mīkstāks sēdeklis, kā arī izliekta un plata stūre. Tiem bieži vien ir īpaši praktiskas funkcijas, piemēram, grozs vai plaukts mantu glabāšanai, apgaismojuma sistēma, atstarotāji, kājas bremze un citi piederumi.
Lai pilsētas velosipēds būtu ne tikai ērts braukšanai, bet arī transportēšanai, rāmis bieži vien ir izgatavots no vieglākiem materiāliem, piemēram, alumīnija vai tērauda.
Viens no populārākajiem materiāliem, ko izmanto velosipēda rāmja izgatavošanai, ir alumīnijs. Tā lielākā priekšrocība ir svars. Lai gan mūsdienu tehnoloģijas ir padarījušas alumīnija rāmjus ārkārtīgi stiprus un izturīgus, tie nav smagnēji, gluži pretēji - piešķirot velosipēdam vieglumu, kas padara to ne tikai viegli braucamu, bet arī viegli pārnēsājamu un pārvietojamu. Alumīnija rāmji pašlaik ir visizplatītākais rāmis veids visā velosipēdu tirgū. Tos izmanto bērnu velosipēdos, augstas klases ātro nobraucienu (DH) velosipēdos un citos velosipēdos.
Velosipēdi ar alumīnija rāmi ir ļoti izdevīgs risinājums, jo to stiprie un izturīgie rāmji lieliski sader ar salīdzinoši zemo cenu, padarot tos par biežu velosipēdistu izvēli visā pasaulē.
Preces ID: | 28417416 |
Kategorija: | Velosipēdi |
Preču iepakojumu skaits: | 1 gab. |
Iepakojuma izmēri un svars (1): | 1,54 x 0,2 x 0,82 m, 18,3 kg |
Ieteicamais augums: | 12554469,12697392,14665152 cm |
Veids: | Pilsētas |
Kam paredzēts: | Vīriešiem |
Rāmja izmērs: | 21 '' |
Ātrumu skaits: | 21 |
Svars: | 14.8 kg |
Dakša: | Suntour SF18-XCE28-DS-29'' |
Preču zīme: | Capriolo |
Diski: | 29 |
Priekšējais pārslēdzējs: | Nav norādīts |
Bremžu sistēma: | Logan |
Amortizatori aizmugurē: | Nav norādīts |
Rāmis: | Alumīnijs |
Riepas izmērs: | 29 '' |
Visas šī zīmola preces: | Visas Capriolo preces |
Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.