„Collistar“ - inovatīvs, ekskluzīvs itāļu kosmētikas zīmols, kas, pateicoties tā filozofijai, ir ātri ieņēmis vadošo pozīciju starptautiskajā kosmētikas tirgū.
Neparastie rezultāti panākti pateicoties zinātniskās pieejas un augsto tehnoloģiju izmantošanai, vienlaikus ar visu itāļu aizraušanos ar radošumu, kvalitāti, skaistumu un pastāvīgu uzmanību cenai. Šī iemesla dēļ „Collistar“ kļūst par augstas klases zīmolu, kas ir maksimāli pieejams.
„Collistar“ tika dibināts Milānā 1983. gadā kā vadošā Itālijas farmācijas uzņēmuma kosmētikas departaments. Jau ilgu laiku, vairāk nekā 30 gadus, „Collistar“ turpina darbu un izstrādā produktus patērētājiem, kuri to mīl un izvēlas katru dienu. Iespējams, tas ir saistīts ar „Collistar“ spēju pievērst īpašu uzmanību visu mūsu vajadzībām.
„Collistar“ produkti tiek izstrādāti tikai pēc daudzpusīgiem un detalizētiem pētījumiem. Katram no tiem produktu efektivitāte ir bijusi un joprojām ir viena no uzņēmuma augstākajām ambīcijām. Tie, kas pērk „Collistar“, ne tikai pērk produktu vai pakalpojumu. Viņi arī pērk šī zīmola filozofiju: „Skaistums vienmēr ir priekšā. Bet par pieņemamu cenu.“
Fotogrāfijai ir tikai aprakstoša nozīme, tā paredzēta preču īpašību demonstrēšanai. Fotogrāfijā parādītā prece neatspoguļo konkrētu preces modeli.
Pirmo skropstu tušu Eugene Rimmel izgudroja speciāli priekš karalienes Viktorijas. Šī skropstu tuša tika izgatavota no kokogles putekļiem un vazelīna.
Ap 1920. gadu, kad pasauli pārņēma džeza drudzis, sievietes vienkārši vairs nevarēja iedomāties sevi bez ieveidotām melnām skropstām. Skropstu ieveidotājs ir kļuvis par obligātu atribūtu, savukārt, kosmētikas tirgu iekaroja skropstas ieveidojošās tušas. Izrādās, ka sievietes jau 1940. gados varēja drosmīgi staigāt lietū un putenī ar košām skropstām. Nedz uztraukuma asaras, nedz sliktie laika apstākļi neapdraudēja kosmētiku.
Vienas no populārākajām pasaulē ir - melnas skropstu tušas. Tas izceļas ar savu universālumu. Šādas skropstu tušas ir piemērotas dažādiem dzimumiem, rasēm un vecumiem. Tās labi sader ar dažādu acu grimu - sākot no neitrāla ikdienas līdz gaišam vakara grimam. Skropstu tušas piešķir spilgtumu, apjomu, neticami pagarina un ieveido skropstas.
220.lv piedāvā plašu skropstu tušu izvēli sievietēm: „Max Factor“, „Estee Lauder“, „Clinique“, „Dior“, „Lancome“ un daudzas citas skropstu tušas sievietēm.
Jūs varēsiet izvēlēties no pagarinošām, sabiezējošām, ieveidojošām, atdalošām, ūdensizturīgām, augšanu veicinošām skropstu tušām. Ka arī būs iespēja izvēlēties no tumši melnām, melnām, brūnām, zilām skropstu tušām.
Preces ID: | 5194517 |
Kategorija: | Acu ēnas, skropstu tušas, zīmuļi, serumi |
Preču iepakojumu skaits: | 1 gab. |
Iepakojuma izmēri un svars (1): | 0,025 x 0,135 x 0,025 m, 0,015 kg |
Nosaka acu grima līdzekļus. Tie ir - acu ēnas un to paletes, skropstu tušas, vie: | Skropstu tuša |
Skats: | Collistar, skropstu tuša |
Tilpums, ml: | 11 ml |
Kam paredzēts: | Sievietēm |
Krāsa: | Zila |
Ūdensizturība: | Nē |
Preču zīme: | Collistar |
Visas šī zīmola preces: | Visas Collistar preces |
Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.
83%
klientu iesaka šo preci
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preciPārdevējs: 220.lv
Sākumā, kad skropstas pārklāj ar skropstu tušu, tās ir zilas, bet pēc 30 min. zilā nokrāsa ir pazudusi - skropstas ir vienkārši melnas
Pārdevējs: 220.lv
Ļoti laba skropstu tuša, lieliski izceļ skropstas, labi turas, pietiek tiešām ilgam laikam, 10 balles.
Pārdevējs: 220.lv
Ļoti laba skropstu tuša, spilgti zilā krāsā, ļoti jauki atdala skropstas.
*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.