Lietošana: viegli berzējiet ar birstīti no saknēm līdz skropstu galiem, ja nepieciešams, atkārtojiet to pašu ar apakšējām skropstām. Skropstas var pārklāt vairākos slāņos.
Kāpēc tas tev patīk:
Lai sasniegtu labus rezultātus: pārvelciet ar birsti no saknes līdz galiem, neļaujiet skropstu tušu nožūt. Viegli notīrīt ar ziepjūdeni vai parasto tušas noņemēju.
No neliela ģimenes uzņēmuma līdz vadošajam ASV kosmētikas uzņēmumam - tas ir „Maybelline New York“. Šodien tas diktē tendences, dodot sievietēm iespēju izteikt sevi, atklāt jaunus izskatus un priecāties par viņu radošumu un individualitāti.
Iedvesmojoties no pašpārliecinātām sievietēm, „Maybelline New York“ dod mums zinātniski progresīvas formulas, revolucionāras tekstūras un ekskluzīvus mirdzošus toņus. Piedāvājot vairāk nekā 200 dažādu produktu, „Maybelline New York“ īsteno arī sociāli atbildīgas aktivitātes.
„Maybelline New York“ palīdzēs Jums pārliecināties, ka Jūsu izskats un sajūta ar minimālu piepūli vienmēr būs perfekts un atbilstošs Jūsu modes tendencēm. Šis kosmētikas uzņēmums padomā par visu: ādas krāsu, spilgtām sejas iezīmēm, garām un lokainām skropstām un mirdzošiem dažādu krāsu nagiem.
Veidojot savus produktus „Maybelline New York“ neaizmirst, ka skaistumam jābūt dabiskam. Bet, protams, to vienmēr var izcelt!
„Maybelline New York - make it happen!“
Fotogrāfijai ir tikai aprakstoša nozīme, tā paredzēta preču īpašību demonstrēšanai. Fotogrāfijā parādītā prece neatspoguļo konkrētu preces modeli.
Pirmo skropstu tušu Eugene Rimmel izgudroja speciāli priekš karalienes Viktorijas. Šī skropstu tuša tika izgatavota no kokogles putekļiem un vazelīna.
Ap 1920. gadu, kad pasauli pārņēma džeza drudzis, sievietes vienkārši vairs nevarēja iedomāties sevi bez ieveidotām melnām skropstām. Skropstu ieveidotājs ir kļuvis par obligātu atribūtu, savukārt, kosmētikas tirgu iekaroja skropstas ieveidojošās tušas. Izrādās, ka sievietes jau 1940. gados varēja drosmīgi staigāt lietū un putenī ar košām skropstām. Nedz uztraukuma asaras, nedz sliktie laika apstākļi neapdraudēja kosmētiku.
Vienas no populārākajām pasaulē ir - melnas skropstu tušas. Tas izceļas ar savu universālumu. Šādas skropstu tušas ir piemērotas dažādiem dzimumiem, rasēm un vecumiem. Tās labi sader ar dažādu acu grimu - sākot no neitrāla ikdienas līdz gaišam vakara grimam. Skropstu tušas piešķir spilgtumu, apjomu, neticami pagarina un ieveido skropstas.
220.lv piedāvā plašu skropstu tušu izvēli sievietēm: „Max Factor“, „Estee Lauder“, „Clinique“, „Dior“, „Lancome“ un daudzas citas skropstu tušas sievietēm.
Jūs varēsiet izvēlēties no pagarinošām, sabiezējošām, ieveidojošām, atdalošām, ūdensizturīgām, augšanu veicinošām skropstu tušām. Ka arī būs iespēja izvēlēties no tumši melnām, melnām, brūnām, zilām skropstu tušām.
Preces ID: | 373915 |
Kategorija: | Acu ēnas, skropstu tušas, zīmuļi, serumi |
Preču iepakojumu skaits: | 1 gab. |
Iepakojuma izmēri un svars (1): | 0,1 x 0,005 x 0,01 m, 0,01 kg |
Nosaka acu grima līdzekļus. Tie ir - acu ēnas un to paletes, skropstu tušas, vie: | Skropstu tuša |
Skats: | Maybelline New York, skropstu tuša |
Tilpums, ml: | 10 ml |
Kam paredzēts: | Sievietēm |
Related products count: | 1 |
Krāsa: | Melna |
Ūdensizturība: | Nē |
Preču zīme: | Maybelline New York |
Visas šī zīmola preces: | Visas Maybelline New York preces |
Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.
91%
klientu iesaka šo preci
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preciPārdevējs: 220.lv
Nu, patiesībā šī skropstu tuša ir leģenda, viens vilkums un skropstas ir super, bet tas ir vienkārši, bet izskatās dabiski
*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.