Tips: | Grima pamats |
Preces ID: | 297974 |
Lietošana: Uzklāt uz tīras sejas ādas, ieteicams uz sejas krēma vai kosmētikas bāzes.
Tonālais krēms ar augstu pārklājumu, kas saglabājas vismaz 8 stundas, neatstāj traipus uz apģērba.
Lasting Performance tonālais krēms - pārklājums, kas neizsmērēsies. Ilgnoturīgā formula garantē efektu, kas nezudīs vismaz astoņas stundas. Aromātu nesaturošs, piemērots jutīgai ādai. Neatstās traipus uz apģērba, kas saskaras ar seju. Neaizsprosto poras, tādējādi neveicinot pūtīšu rašanos.
Holivudas zelta laikmetā grims bija līdzīgs tam, kāds tas mums ir tagad. Tajā laikā zilo TV ekrānu lūpās skanēja tikai viens vārds. Šis vārds piederēja Maksam Faktoram - profesionālam kosmētikas māksliniekam, parūku dizaineram un izgudrotājam. Max Factor paraksts rotā slavenākos un visaugstāk novērtētos zīmolus un laikmeta grima stilus, piemēram, Ava Gardner, Jean Harlow un Marlene Dietrich. Neskatoties uz popularitāti elites un zvaigžņu vidū, izstrādātājs uzskatīja, ka šarmam vajadzētu būt pieejamam visām sievietēm visā pasaulē.
„Max Factor“ dzimis Krievijā un 1914. gadā emigrēja uz Ameriku. Max Factor vēstījums ātri izplatījās visā pasaulē, un drīz zīmols sadarbojās ar Holivudas ievērojamākajām filmu zvaigznēm, kuras slavēja kosmētiku to krāsu un reālisma dēļ, kā tā izskatījās uz kinoekrāna. 1916. gadā Max Factor sāka pārdot acu ēnas un uzacu zīmuļus. Šī bija pirmā reize, kad šāda kosmētika bija pieejama ārpus filmu industrijas. 1918. gadā Max Factor ieviesa „Color Harmony“ kosmētiku. Šis konkrētais zīmols uzlaboja sieviešu dabiskās sejas īpašības, vienlaikus saglabājot aktiera seju matētu filmēšanas laikā. Izstrādātājs ir apsvēris visus cilvēka sejas aspektus, lai izveidotu šo unikālo līniju - seju, matus, acis, pat struktūras līnijas - un to slēptos trūkumus. Pēc četriem gadiem zīmols ar savu vārdu sāka ražot pilnu kosmētikas līdzekļu līniju „grima“ - terminu. Filmas industrijai un Holivudas klientiem izstrādātā Max Factor kosmētika un paņēmieni ir nopelnījuši Oskaru, bet Maksa Faktora filozofija ir padarīt šarmu un grimu pieejamu jebkurai sievietei.
Maksa Faktora ietekme uz pašreizējo kosmētikas pasauli sākās filmu industrijā, bet tajā nepalika. Faktiski tā sākotnējā zelta formula joprojām ir dzīva un tiek izmantota Max Factor produktu attīstībā. Cilvēks, kurš izdomāja terminu „grims“, nekad neuzzinās savu darbu ieguldījumu kosmētikas attīstībā un to iespēju, kas tika sniegta mūsdienu sievietei - atklāt savu iedzimto skaistumu.
Fotogrāfijai ir tikai aprakstoša nozīme, tā paredzēta preču īpašību demonstrēšanai. Fotogrāfijā parādītā prece neatspoguļo konkrētu preces modeli.
Runājot par grimu, viens no pirmajiem produktiem, ar ko lielākā daļa no mums tiek iepazīstināti, izņemot skropstu tušu un tonētu lūpu balzamu, ir tonālais krēms.
Tonālais krēms ir sejas grima veids. Šis produkts tiek izmantots visai sejai, lai radītu vienmērīgu izskatu pārējam grimam. Šim produktam vajadzētu būt visa jūsu grima izskata pamatā. Pareiza formula var palīdzēt nosegt plankumus, koriģēt ādas toni un izpludināt plankumus. Tonālais krēms ir tālu no universāla produkta. Uzziniet, kurš tonālais krēms jums būtu vispiemērotākais. 5 pamatu formulu veidi, kas jums jāzina:
1. Šķidrais tonālais krēms ir viens no populārākajiem tonālo krēmu variantiem, jo ir šķidrs un ārkārtīgi viegli uzklājams.
2. Krēmveida tonālais krēms - šāda veida tonālais krēms ir krēmveida, biezākas konsistences. Tā parasti ir arī lieliska izvēle tiem, kam ir sausa āda.
3. Pūdera tonālais krēms – ja jums ir taukaina āda, varat izmantot pūdera tonālo krēmu.
4. Seruma tonālais krēms ir jūsu standarta šķidrā tonālā krēma variants. Tās formula satur serumu, padarot to par ādas kopšanas un kosmētikas hibrīdu.
5. Tonālais krēms uz ūdens bāzes – tie, kam āda ir pakļauta pūtītēm, var izvēlēties tonālo krēmu uz ūdens bāzes. Vēl viens šķidrā tonālā krēma variants, jo šī tonālā krēma galvenā sastāvdaļa ir ūdens un tas parasti nesatur eļļu.
Preces ID: | 297974 |
Kategorija: | Grima bāzes, tonālie krēmi, pūderi |
Preču iepakojumu skaits: | 1 gab. |
Iepakojuma izmēri un svars (1): | 0,06 x 0,07 x 0,14 m, 0,04 kg |
Tilpums, ml: | 35 ml |
Kam paredzēts: | Sievietēm |
Related products count: | 5 |
Tips: | Grima pamats |
Skats: | Max Factor, grima pamats |
Preču zīme: | Max Factor |
Visas šī zīmola preces: | Visas Max Factor preces |
Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.
95%
klientu iesaka šo preci
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preciIzvēle: 101 Ivory Beige, 101 Ivory Beige
Pārdevējs: 220.lv
Esmu apmierināta, ļoti jauki.
Izvēle: 101 Ivory Beige, 101 Ivory Beige
Pārdevējs: BSO GROUP SIA
Es vienmēr pērku šo krēmu, jo esmu pie tā pieradis. Varētu būt lētāk, meklēšu lētāku variantu
Izvēle: 101 Ivory Beige, 101 Ivory Beige
Pārdevējs: 220.lv
Lielisks pulveris. Man ideāla krāsa. Es to lietoju daudzus gadus.
Izvēle: 101 Ivory Beige, 101 Ivory Beige
Pārdevējs: 220.lv
Lieliski maskē, izskatās skaisti, bet ikdienā lietojot ļoti sausina ādu, pilna ar nedrošiem komponentiem
Izvēle: 101 Ivory Beige, 101 Ivory Beige
Pārdevējs: 220.lv
Lielisks tonālais krēms. Skaisti pārklāj.
Izvēle: 101 Ivory Beige, 101 Ivory Beige
Pārdevējs: 220.lv
Ļoti labs pulveris. Kādreiz pirku un pirktu vēlreiz, bet ražotājs nomainīja pūdera krāsu (uz tādu, kas man neder :) ). Numurs 101 tika atstāts, bet saturs tika mainīts. Ja es būtu zinājis, es būtu uzkrājis krājumus. Un tagad, hmm...
Izvēle: 101 Ivory Beige, 101 Ivory Beige
Pārdevējs: 220.lv
Attiecība starp cenu un kvalitāti
Izvēle: 101 Ivory Beige, 101 Ivory Beige
Pārdevējs: 220.lv
Prece par labu cenu, atnāca neskarta
*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.