1
Izvēlne

Nomo.lv ir parūpējies par to, lai preču atdošana Tev būtu pēc iespējas ērtāka, vienkāršāka un bez papildus izmaksām par kurjera pakalpojumu.

Te būs daži noteikumi un ieteikumi par atdodamās preces stāvokli un iepakošanu atdošanas brīdī, lai šis process noritētu pēc iespējas veiksmīgāk un kurjers laipni šo preci pieņemtu. Lūdzu, iepazīsties ar tiem un, ja palicis kas neskaidrs, droši jautā mums!

Process

Ja esi izlēmis atgriezt nomāto preci, Tu vari to izdarīt pilnīgi bez jebkādām slēptām saistībām, bet atceries, ka piegāde nav bezmaksas, tāpēc, ja preci esi atgriezis pirms pirmā rēķina saņemšanas, rēķinu par piegādi saņemsi atsevišķi. Tikai, lūdzu, pabrīdini mūs 3 (trīs) darba dienas iepriekš, sazinoties ar mūsu klientu atbalsta nodaļu. Tas ir pavisam vienkārši:

  1. Piezvani uz 67799886, pastāsti par vēlmi atdot preci un nosauc savus personas datus vai arī atsūti mums e-pastu uz info@nomo.lv, tēmā norādot “Preces atgriešana ” un vēstulē minot savu vārdu, uzvārdu un līguma numuru par atgriežamās preces nomāšanu.
  2. Pēc sazināšanās ar mums, Tu saņemsi detalizētu informāciju par to, kad kurjers varētu ierasties pēc nododamās preces.

Preces stāvoklis

Preces lietošanas laikā Tev ir jāparūpējas, lai tai nerastos manāmi skrāpējumi, plīsumi vai tādi defekti, kas ietekmē preces tehnisko stāvokli vai darbspējīgumu. Precei nedrīkst veikt izmaiņas izstrādājuma konstrukcijā vai shēmā, kuras atšķiras no ražotāja noteiktajām, nav pieļaujamas bojātas plombas, noplēstas oriģinālās uzlīmes (piemēram, portatīvajiem datoriem).

Mēs paļaujamies, ka Tu lietosi preci rūpīgi un labticīgi, tāpēc ar tās atdošanu nekādām problēmām nevajadzētu rasties. Ja tomēr gadās kāda ķibele, piemēram, skramba vai plīsums, mēs šo preci sūtām neatkarīgiem trešās puses ekspertiem, kas novērtē preces bojājuma nopietnību. Ja bojājums būs pietiekami ievērojams, iespējams, Tev būs jārēķinās ar nelielas kompensācijas nepieciešamību, bet lielākajā daļā gadījumu tā nenotiek. Tāpēc lieto iznomāto preci ar prieku, jo tāds preces nolietojums kā krāsas izbalēšana, blāvums, uzdruku nodilums (piemēram, tastatūrām un pultīm) ir tikai normāls, un par to nav jāuztraucas. Precei nav jābūt kā jaunai atdošanas brīdī, tai jābūt lietotai ar mīlestību. Savukārt, ja sagadījies tā, ka prece nestrādā vai ir brāķēta ne Tavas vainas dēļ, vienkārši sazinies ar mums, un mēs palīdzēsim Tev atrast tuvāko servisa centru un vienoties par remontu garantijas ietvaros, jo visām mūsu piedāvātajām precēm ir 2 gadu garantija.

Iepakojums

Maza un vidēja izmēra precēm ir jāsaglabā oriģinālais iepakojums. Savukārt, nomājot tā saucamo lielo sadzīves tehniku (ledusskapji, veļas mašīnas, gāzes vai elektriskās plītis, trauku mašīnas, u.c.), ne vienmēr ir iespējams saglabāt pilnu iepakojumu, tādēļ lūdzam ievērot, ka atdošanas gadījumā precei ir jābūt iepakotai tā, lai vešanas laikā neciestu preces vizuālais un tehniskais stāvoklis un tā būtu droša transportēšanai.

Preces, kurām nenāk līdzi oriģinālais iepakojums (velosipēdi, trenažieri, riepas, mūzikas instrumenti) atgriešanas gadījumā ir jāiepako tā, lai tās var droši transportēt. Lielgabarīta precēm šādos gadījumos iesakām ietīšanu plēvē, fiksējot to ar līmlenti.

Ņem vērā - visām precēm ir jāsaglabā oriģinālie aksesuāri (lādētāji, pultis u.c.) un pamācības!


Kādai jābūt sūtījuma kastei?

  • Priecāsimies, ja Tu izmantosi savas preces oriģinālo iepakojumu, ja tas ir saglabājies labā stāvoklī, taču derēs arī jebkāda stingra kaste, vēlams jauna;
  • Kastei jābūt pietiekami lielai un stabilai (atbilstoši preces svaram), kā arī nesaplēstai, nesaburzītai un tīrai;
  • Ja pati prece ir triecienizturīga, tad vari to iepakot arī lielā maisā vai plēvē. Arī šādam iepakojumam jābūt noslēgtam.

Sūtījuma iekšpuse:

  • Tukšumus kastē aizpildi ar iepakošanas materiālu vai saburzītu papīru tā, lai prece kastē tiktu stabili fiksēta un nevarētu tikt traumēta;
  • Trauslus priekšmetus un tehniku pirms ievietošanas kastē iepako burbuļplēvē vai vatē. Ja sūti vienā kastē vairākas preces, noteikti iepako pirms tam katru preci atsevišķi;
  • Mazus priekšmetus, aksesuārus un citas detaļas vispirms ievieto maisos (vai citos tiem piemērotos iepakojumos) un pēc tam kastē.

Sūtījuma ārpuse:

  • Cieši nolīmē kasti ar izturīgu līmlenti. Un neskopojies ar to – šajā gadījumā vairāk būs labāk;
  • DPD uz Tavas kastes līmēs informatīvu pavadlapu, tāpēc raugies, lai uz kastes nebūtu citu lieku marķējumu un uzlīmju;
  • Iepakojumam jābūt pilnībā noslēgtam, lai tā saturs nebūtu redzams;
  • Preces, kas ir smagākas par 31,5 kg, jānovieto uz atsevišķas paletes. Šādus gadījumus noteikti pirms tam pārrunā ar Nomo operatori;
  • Ja preci iepako maisā vai plēvē, tad arī to kārtīgi aptin ar līmlenti.

Ja vēlies sūtīt specifisku preci vai uzzināt vairāk par preču iepakošanas noteikumiem, ieskaties te:  DPD iepakošanas noteikumi vai jautā mūsu klientu konsultantam: Nomo kontakti.