Klientu apkalpošana


Interneta veikalā www.220.lv iespējams iepirkties cauru diennakti 7 dienas nedēļā.

220.lv klientu apkalpošanas nodaļa – tā ir profesionāla klientu apkalpošanas speciālistu komanda, kura spēs rast atbildi uz ikvienu Jūsu jautājumu, kuri saistīti ar preču izvēli, iegādi, piegādi, apmaksu un garantiju. Tāpat mūsu klientu apkalpošanas speciālisti sniegs atbalstu atbildot uz Jūsu zvaniem un e-pastiem, kā arī palīdzēs Jums noformēt pasūtījumu pa tālruni!

Mūsu mērķi:

  • atbildēt uz Jūsu zvaniem un pēc iespējas ātrāk sniegt Jums vēlamo informāciju, kā arī risināt problēmas, kuras ir saistītas ar Jusu pasutījumu.
  • 2 darba dienu laikā atbildēt uz Jusu jautājumiem pa e-pastu:  palidziba@220.lv
  • ātri un kvalitatīvi apkalpot Jūs 220.lv klientu apkalposanas nodaļā.

Jums ir sūdzības vai aizrādījumi?

Mēs cenšamies, lai Jūs varētu veikt pirkumus mūsu veikalā vienkārši un patīkami, tāpēc mums ir ļoti svarīgi zināt Jūsu viedokli. Tieši tāpēc, ja Jums būs aizrādījumi, sūdzības vai Jūs gribēsiet mūs paslavēt, rakstiet mums uz e-pastu: ieteikumi@220.lv.

Sazinieties ar mums!

Pa telefonu: +371 25220220 vai pa e-pastu: palidziba@220.lv

Tagad mēs atbildam uz Jūsu zvaniem visu diennakti!

Pigu grupa:
Internetinė parduotuvė E pood

© 2003-2017 SIA „Pigu Latvia“ | 220.lv ™
Bez SIA „Pigu Latvia“ atļaujas aizliegts kopēt un izplatīt mājas lapā iekļauto informāciju.