Klientu apkalpošana

220.lv klientu apkalpošanas nodaļa – tā ir profesionāla klientu apkalpošanas speciālistu komanda, kura spēs rast atbildi uz ikvienu Jūsu jautājumu, kuri saistīti ar preču izvēli, iegādi, piegādi, apmaksu un garantiju. Tāpat mūsu klientu apkalpošanas speciālisti sniegs atbalstu atbildot uz Jūsu zvaniem un e-pastiem, kā arī palīdzēs Jums noformēt pasūtījumu pa tālruni!

Mūsu mērķi:

  • atbildēt uz Jūsu zvaniem un pēc iespējas ātrāk sniegt Jums vēlamo informāciju, kā arī risināt problēmas, kuras ir saistītas ar Jūsu pasūtījumu.
  • 2 darba dienu laikā atbildēt uz Jūsu jautājumiem pa e-pastu:  palidziba@220.lv
  • ātri un kvalitatīvi apkalpot Jūs 220.lv klientu apkalpošanas nodaļā.

UZMANĪBU! Pašlaik mūsu klientu apkalpošanas centrs saņem 10 reizes vairāk pieprasījumu, tāpēc mēs atvainojamies, taču, iespējams, var paiet ilgāks laiks nekā parasti, lai atbildētu uz Jūsu e-pastiem.

Jums ir sūdzības vai aizrādījumi?

Mēs cenšamies, lai Jūs varētu veikt pirkumus mūsu veikalā vienkārši un patīkami, tāpēc mums ir ļoti svarīgi zināt Jūsu viedokli. Tieši tāpēc, ja Jums būs aizrādījumi, sūdzības vai Jūs gribēsiet mūs paslavēt, rakstiet mums uz e-pastu: ieteikumi@220.lv.

Sazinieties ar mums!

Pa telefonu: +371 25220220 vai pa e-pastu: palidziba@220.lv

Atbildēsim uz Jūsu zvaniem katru dienu no 8:00-22:00