1

Klientu atbalsts

Atgriešana un atmaksa

Preču atgriešana
Preču atgriešana

Lai atgrieztu preci, vispirms pārbaudiet, vai prece ir iegādāta no pārdevēja 220.lv vai cita pārdevēja. To var izdarīt, atverot pasūtījumu savā kontā un atrodot nepieciešamo informāciju sadaļā “Pārdevējs”.

Jūsu 220.lv lietotāja kontā, zem "Mani pasūtījumi", izvēlieties konkrēto pasūtījumu un spiediet uz pogas “Skatīt”.

Ja Jūsu pasūtījums ir veikts bez reģistrācijas, pasūtījuma rēķinā atradīsiet informāciju par pārdevēju, no kura iegādātas preces.

Lai uzzinātu, kā atgriezt pārdevēja 220.lv preces, lūdzam spiest šeit.

Lai uzzinātu, kā atgriezt citu pārdevēju preces, ūdzam spiest šeit.

Preču atgriešana 220.lv
Preču atgriešana 220.lv

Preču atgriešanas termiņi:

  • 14 dienas - precei jābūt nelietotai un nevainojamā stāvoklī.
  • 30 dienas - Pārdevēja 220.lv piedāvātā pagarinātā preču atgriešana attiecas tikai uz precēm, kas iegādātas pie pārdevēja 220.lv, izmantojot reģistrētu 220.lv lietotāja kontu. Preces iepakojumam jābūt nebojātam, tam jābūt ar visām autentiskajām etiķetēm un aizsargvāciņiem, un tam jāizskatās tieši tā, kā tas izskatījās iegādes brīdī.
  • 40 dienu preču atgriešana “220.lv kluba” biedriem šeit. Piemēro tās pašas prasības attiecībā uz preces stāvokli (kā iepriekš).
  • 60 dienu preču atgriešana “220.lv kluba” VIP biedriem šeit. Piemēro tās pašas prasības attiecībā uz preces stāvokli (kā iepriekš).

Jūs varat atgriezt preces no 220.lv, izmantojot veidlapu savā kontā. Zem "Mani pasūtījumi", izvēlieties konkrēto pasūtījumu un spiediet uz pogas “Skatīt”. Lapas pašā augšā, meklējiet opciju “Preču atgriešana”.

Aizpildot veidlapu, varat izvēlēties ērtāko atgriešanas veidu.

Lai uzzinātu visus norādījumus par to, kā reģistrēt preču atgriešanu, noklikšķiniet šeit.

Preču atgriešana 220.lv veikalā:

Ja Jums nav 220.lv konta, Jūs varat nogādāt preci 220.lv veikalā Krasta ielā 52, Rīgā. Vairāk informācijas par 220.lv veikalu atradīsiet šeit

Atgriešana, izmantojot kurjera pakalpojumus:

Jūs varat atgriezt preci ar kurjerdienestu (maksas pakalpojums), sūtiet atgriežamo preci mums uz adresi Krasta iela 52, Rīga, LV-1003, Latvija. Jūs varat nodot preci nosūtīšanai, ierodoties veikalā Rīgā, Krasta ielā 52.

Iespējams arī nosūtīt mums pa pastu (bezmaksas pakalpojums) uz adresi: Krasta iela 52, LV-1003, Rīga, Latvija.

Veicot atgriešanu, precei jāpievieno lapa ar pasūtījuma numuru un savu kontaktinformāciju (vārds, uzvārds, tālruņa numurs, e-pasts).

Lūdzam korekti iepakot preci, lai izvairītos no bojājumiem pārvadāšanas laikā.

Lūdzam pēc preces nosūtīšanas atsūtīt mums čeku e-pastā, lai mēs varētu izsekot pakas atrašanās vietu, pēc izsekošanas numura.

Prece No Cita Pārdevēja
Prece No Cita Pārdevēja

No cita pārdevēja iegādātu preci varat atgriezt 14 dienu laikā - iepakojumam jābūt nebojātam, precei  jābūt ar visām autentiskajām etiķetēm un aizsargvāciņiem. Precei jābūt tieši tādā pašā izskatā, kādā tā bija, kad to iegādājāties. Atgriešanas (nosūtīšanas) izmaksas sedz klients.

Informāciju par to, kā atgriezt preci, skatiet pasūtījuma izpildes e-pastā, kas nosūtīts uz e-pasta adresi, kuru norādījāt pasūtījuma veikšanas (vai konta reģistrēšanas) laikā. E-pasta nosaukums ir “Paldies par pirkumu No: <...>.”.  Tajā noklikšķiniet uz pogas “Informācija par atgriešanu un garantiju” (skatiet zemāk).

Tādējādi tiks atvērts dokuments ar preces atgriešanas metodēm un nosacījumiem.

Naudas atmaksa
Naudas atmaksa

Atgriežamā summa tiks pārskaitīta uz klienta kontu ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no apstiprinājuma saņemšanas dienas. Visbiežāk atmaksas saņemšana aizņem 2-3 darba dienas.

Klients tiek informēts par naudas atmaksas apstiprinājumu ar SMS.

Vairumā gadījumu naudas atmaksa tiek veikta tādā pašā veidā kā maksājums par pasūtījumu. Naudas atmaksa tiek veikta uz to pašu bankas kontu (kredītkarti).Naudas atmaksa uz citu kontu, nevis uz kontu, no kura tika saņemts maksājums, ir iespējama tikai tad, ja no klienta ir saņemts oficiāls rakstisks iesniegums ar parakstu (e-paraksts) vai arī iesniegums nosūtīts kā ierakstīta vēstule, kurā tiek pamatots, kādēļ naudas atmaksa jāveic uz citu kontu (piemēram, bankas konts ir slēgts). Ja maksājums tika veikts skaidrā naudā, atmaksa tiek veikta uz kontu, kuru klients norādījis naudas atmaksas veidlapā vai norādījis konsultantam (mutiski vai rakstiski).

Ja pasūtījums ir veikts un apmaksāts uzņēmuma vārdā, maksājums tiek atgriezts uz uzņēmuma kontu.

Garantija
Garantija

Visām precēm, kuras iegādājas fiziska persona, tiek piemērota 24 mēnešu garantija.

Precēm, kuru pircējs ir Juridiska persona tiek piemērota 12 mēnešu garantija.


Nolietojamām detaļām, tādām kā baterijas un akumulatori ,tiek piemērota 6 mēnešu garantija.
Lielākajai daļai preču garantijas apkalpošanu sniedz autorizēti servisa centri, kas apkalpo no mums iegādātās preces. Jūs varat patstāvīgi atrast servisa centru šeit. Ja Jūsu iegādātajai precei ir piejams autorizēts servisa centrs, iesakām turpināt saziņu kontaktējoties tieši ar konkrēto servisu.

Citi iespējamie veidi, kā atgriezt preci garantijai:

  • Nogādājot preci uz  220.lv veikalu
  • Jūs varat atgriezt preci ar kurjerdienestu (maksas pakalpojums), sūtiet preci mums uz adresi Krasta iela 52, Rīga, LV-1003, Latvija.
  • Preci iespējams arī nosūtīt mums pa pastu (bezmaksas pakalpojums) uz norādīto adresi: Krasta iela 52, LV-1003, Rīga, Latvija.
  • Ja prece iegādāta no cita pārdevēja, prece jānosūta uz rēķinā norādīto adresi garantijas pārbaudei.

Precēm jāpievieno atgriešanas veidlapa*. Ja nevarat izdrukāt atgriešanas veidlapu, nepieciešamo informāciju varat ierakstīt brīvā formā.

Kad garantija nav spēkā? - vairāk informācijas šeit.

Cik ilgā laikā tiek veikts garantijas remonts?
Garantijas pārbaude un remonts var ilgt līdz 30 dienām. Tas ir atkarīgs no preces defekta sarežģītības un nepieciešamo detaļu pieejamības.

Vai varu pieprasīt naudas atmaksu garantijas vietā?
Nē, lietotas preces, ja iespējams, ir jālabo.

Kad var saņemt kompensāciju par bojātu preci?
Kompensācija ir pieejama tikai tad, ja preci nav iespējams salabot vai ja nav pieejamas nepieciešamās detaļas.

Vai es saņemšu informāciju par garantijas pārbaudes/remonta gaitu?
Klients var saņemt sīkāku informāciju par procesu, sazinoties ar klientu apkalpošanas komandu.

Vai atradāt vajadzīgo informāciju?
Vai atradāt vajadzīgo informāciju?

Sazinieties ar mums pa telefonu +371 25220220 (I-V 8:00 - 22:00) vai e-pastā palidziba@220.lv