1

Klientu atbalsts

Pasūtīšana un piegāde

Pasūtījuma noformēšana
Pasūtījuma noformēšana

Pēc preču izvēlēšanās, noklikšķiniet uz pogas “Uz grozu”.

Noklikšķiniet uz iepirkumu ratiņu ikonas, kad esat pievienojis visas vēlamās preces savam grozam.

Izvēlieties, vai vēlaties pirkt kā viesis vai reģistrēties 220.lv.


Aizpildiet nepieciešamos datus. Uz norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīts apstiprinājuma kods. Ievadiet to šajā solī:

Izvēlieties vēlamo piegādes un apmaksas veidu un ievadiet nepieciešamo kontaktinformāciju. Pamatojoties uz pircēja datiem, tiks sagatavots rēķins. Lūdzam ņemt vērā, ka pēc pasūtījuma veikšanas nav iespējams mainīt pircēja datus.

Pēdējā solī apstipriniet, ka esat izlasījis pirkšanas-pārdošanas noteikumus, un noklikšķiniet uz pogas “Pasūtīt”.

Tas arī viss! Ekrānā redzēsiet savu pasūtījuma numuru, kuru saņemsiet arī e-pastā. Apstiprinājuma e-pastā būs arī visa pārējā nepieciešamā informācija.

Piegādes metodes
Piegādes metodes

220.lv platformā pārdotās preces var piegādāt ar kurjeru uz mājām, pakomātiem, pasta nodaļām, kā arī uz 220.lv veikalu.

Piegādes cena pasta nodaļās un pakomātos ir fiksēta neatkarīgi no sūtījuma svara. Piegādes cena ar kurjeru uz mājām tiek aprēķināta atkarībā no sūtījuma svara un saņemšanas vietas: Rīga vai Latvija.

Piegāde ir iespējama tikai Latvijas teritorijā.

Visi iespējamās piegādes metodes ir atrodamas pie preces. Piegādes metožu saraksts ir atkarīgs no preces izmēra un pārdevēja piedāvātajām iespējām (skatīt zemāk).

Piegādes veidi var būt ierobežoti preču faktiskā izmēra, drošības apsvērumu dēļ vai pēc pārdevēja ieskatiem.

Pēc pasūtījuma veikšanas piegādes veidu nevar mainīt uz tādu, kas nav norādīts preces lapā.

Pasūtījuma veikšanas laikā iepirkumu grozā varat izvēlēties piegādes veidu.

Piegādes Laiks
Piegādes Laiks

Paredzamais piegādes datums ir norādīts pie katras preces 220.lv lapā (skatīt zemāk). Lūdzam ņemt vērā, ka visām precēm ir atšķirīgi piegādes termiņi. Tie var atšķirties arī atkarībā no piegādes veida.

Lūdzam ņemt vērā, ka piegādes laiks ir provizorisks. Termiņi var tikt pagarināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma iesniegšanas un apmaksas laika. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts 220.lv pēc pasūtījuma apstiprināšanas.

Pēc pasūtījuma apstiprināšanas Jūs saņemsiet e-pastu ar piegādes informāciju (skatīt tālāk).

Par faktisko preču piegādi informē kurjerdienests (ar zvanu vai SMS) vai 220.lv sistēma (ar e-pastu vai SMS). Preču saņemšana nav iespējama, kamēr klients nav saņēmis šo informāciju..

Mana Pasūtījuma Statuss
Mana Pasūtījuma Statuss

Pasūtījuma statuss norāda iesniegtā pasūtījuma pašreizējo statusu.

  • Iesniegts - Jūsu pasūtījums ir saņemts, bet nav apstiprināts. Iespējamais iemesls - tiek gaidīts maksājums.
  • Apstiprināts - Jūsu pasūtījums ir apstiprināts un drīzumā tiks apstrādāts.
  • Gaidām no piegādātāja - jūsu pasūtījums tiek apstrādāts.
  • Tiek izpildīts - pasūtījums tiek paņemts no  noliktavas
  • Gatavs nosūtīšanai - prece tiek nodota piegādei (šis status nenozīmē, ka prece ir pieejama piegādes punktā).
  • Nodots kurjeram - prece ir pie kurjerdienesta un tiek piegādāta.
  • Var saņemt - preces ir nonākušas galamērķī un tās var saņemt (atkarībā no izvēlētā piegādes veida - veikalā, pakomātā vai pasta nodaļā).
  • Izpildīts - pasūtījums ir pabeigts. Preces ir piegādātas klientam.
  • Noraidīts - klients vai Pārdevējs ir atcēlis pasūtījumu.

Pasūtījuma statusam varat sekot līdzi savā kontā, sadaļā "Mani pasūtījumi", izvēloties konkrēto pasūtījumu.

Kāpēc Mans Pasūtījums Ir Sadalīts
Kāpēc Mans Pasūtījums Ir Sadalīts

Vēlamies informēt, ka 220.lv ir tirdzniecības platforma, kurā tirdzniecību veic kā pats 220.lv, tā arī vairāki tūkstoši citu Pārdevēju no dažādām valstīm.

Vienu un to pašu preci var pārdot dažādi pārdevēji. Informācija par to, no kura pārdevēja var iegādāties preci, ir atrodama pie katras preces apraksta. (skatīt zemāk)

Lūdzam ņemt vērā, ka, ja esat izvēlējies preces no vairākiem dažādiem pārdevējiem, pasūtījumi tiks sadalīti un preces no katra pārdevēja tiek pasūtītas atsevišķi.

Piemērs, ja grozā ir vairāku dažādu pārdevēju preces:

Piemērs, ja grozā ir viena un tā paša Pārdevēja preces:

Vienā grozā nav iespējams apvienot dažādu pārdevēju preces.

Ja izvēlētās preces ir no viena un tā paša pārdevēja, pasūtījumu var sadalīt tikai tad, ja grozā esošo preču piegādes laiki ievērojami atšķiras. Tas tiek darīts Jūsu ērtībai, lai Jums nebūtu jāgaida piegāde citām precēm, kas Jums, iespējams, ir vajadzīgas jau tagad.

Prece Izpārdota
Prece Izpārdota

"Izpārdots" nozīmē, ka prece šobrīd nav atlikumā. Lai saņemtu paziņojumu, kad prece atkal būs pieejama, lūdzam noklikšķināt uz pogas “Paziņot, kad prece būs pieejama”, un mēs Jūs par to informēsim e-pastā.

Administrēšanas maksa
Administrēšanas maksa

Ja grozā norādītā summa, neskaitot piegādes maksu, ir mazāka par 9,99 €, tiek iekasēta administrēšanas maksa 0,99 € apmērā. Administrēšanas maksa ir paredzēta, lai segtu preču sagatavošanas un noliktavas procesa uzturēšanas izmaksas. 

Administrēšanas maksa tiek pievienota automātiski. Pievienoto administrēšanas maksu 0,99 € apmērā varat redzēt iepirkumu grozā.

220.lv nauda un papildu atlaižu kodi - pasūtījuma summa tiek aprēķināta pirms jebkādu atlaižu vai 220.lv naudas piemērošanas. Tas nozīmē, ka, ja groza summa ir 16,00 €, bet tiek piemērota atlaide vai 220.lv nauda, un groza summa tiek samazināta līdz 9,99 €, administrēšanas maksa netiks piemērota. 

Sadalīti pasūtījumi - ja pasūtījums ir sadalīts, administrēšanas maksa tiks sadalīta vienādi katram pasūtījumam. Ja administrēšanas maksas summa ir nepāra, lielākā maksas daļa tiks piemērota pirmajam pasūtījumam.

Outlet veikals
Outlet veikals

Apmeklējiet mūsu Outlet veikalu, lai saņemtu labākos noliktavas piedāvājumus, preces “mīnusā”* un lieliskas cenas šajās kategorijās:

Preces ar bojātu iepakojumu

Tās ir preces, kuru iepakojums ir bojāts, parasti transportēšanas laikā. Pašas preces nav bojātas, un uz tām attiecas standarta (divu gadu) garantijas termiņš.

Preces ar bojājumu

Preces ar bojājumiem ir preces ar minimāliem defektiem. Parasti tās ir preces ar nelieliem bojājumiem, kas radušies piegādes vai īslaicīgas lietošanas laikā. Visi bojājumi ir norādīti preces aprakstā.Precēm ar bojājumiem tiek piemērota 12 mēnešu garantija.

Atjaunotas preces 

Tās ir preces, kas pēc īslaicīgas lietošanas ir atdotas atpakaļ ražotājam. Preces ir pārbaudītas, atjaunotas, un uz tām attiecināta ražotāja garantija. Ierīce, tās detaļas un funkcijas ir pilnībā darba kārtībā. Šīm precēm vzar būt atsevišķas ārējas lietošanas pazīmes vai nelieli skrāpējumi. Vecas un nolietotas elektronikas šķirošana un otrreizēja pārstrāde ļauj ietaupīt ražošanas izmaksas un dabas resursus, kā arī dodot tām otru dzīvi, tiek saudzēta vide.

Preces “mīnusā”

Ar atzīmi “Prece mīnusā” tiek apzīmētas preces, kuru pārdošanas cena ir zemāka nekā iegādes cena (iegādes cenu veido: preces iepirkuma cena, nodokļi un transporta izdevumi), kas nozīmē, ka 220.lv izmaksas attiecībā uz šīm precēm ir lielākas nekā norādītā cena.