1

Klientu atbalsts

Rēķini un pavadzīmes

Maksājuma metodes
Maksājuma metodes

Par 220.lv platformā pārdotajām precēm var norēķināties izmantojot internetbanku,, skaidru naudu vai bankas karti, maksājumu karti (apple pay, google pay) vai nomaksu.

Visus pieejamos maksājumu veidus var apskatīt pirkuma groza posmā “Maksājums”.Lūdzam ņemt vērā, ka ne visām precēm tiek piedāvāta iespēja norēķināties ar visiem pieejamajiem maksāšanas veidiem. Maksājuma metodes var ierobežot pārdevēja lēmums.

Veicot Pasūtījumu Kā Juridiska Persona
Veicot Pasūtījumu Kā Juridiska Persona

Lai iegādātos preces kā juridiska persona, Jums būs jāveic tie paši soļi, kas attiecas uz pasūtījuma veikšanu, taču kā pircējs būs jānorāda juridiska persona.

Svarīgi ņemt vērā:

- Kad pasūtījums ir iesniegts, tiek izrakstīts priekšapmaksas rēķins. Pavadzīme tiek izrakstīta tikai pēc pasūtījuma izpildes (kad pasūtījums ir apmaksāts un piegādāts).
- Pēc pasūtījuma pabeigšanas bieži vien nav iespējams veikt labojumus pavadzīmē, tāpēc esiet uzmanīgi un pareizi norādiet pircēja datus.
- Iegādātajām precēm ir 12 mēnešu garantija.
- Ja izvēlaties maksāt ar bankas pārskaitījumu, maksājums jāveic 30 dienu laikā.
- Tirdzniecības platformā 220.lv preces pārdod arī citi Pārdevēji no ES valstīm, tāpēc var tikt piemērots 0% PVN. Vairāk informācijas par Marketplace pārdevējiem šeit.

Kā ievadīt sava uzņēmuma rekvizītus?

1. Ielogojieties savā 220.lv lietotāja kontā;

2. Atlasiet nepieciešamās preces (pievienojiet grozam);

3. Nospiediet pogas "Pirkt" un "Turpināt

4. Pēc piegādes metodes izvēlēšanās solī “Piegāde”, nospiediet “Nomainiet kontaktinformāciju” (skatīt zemāk)

5. Atveriet soli “Izvēlēties pircēju” vai “Ievadīt jaunos pircēja rekvizītus".

6. Izvēlieties "Juridiskā persona" un ievadiet nepieciešamo informāciju. 

7. Noklikšķiniet uz "Ievadīt jaunu informāciju" vai "Saglabāt"

8. Pēc tam lapā “Piegāde” pārbaudiet, vai ailē “Pircējs” ir norādīta korekta (uzņēmuma) informācija.

9. Nospiediet pogu "Turpināt", lai pabeigtu pārējos soļus

Kur Atrast Pasūtījuma Pavadzīmi
Kur Atrast Pasūtījuma Pavadzīmi

Iespējamie pasūtījuma pavadzīmes saņemšanas veidi:

1. Pavadzīme tiek nosūtīta uz pircēja norādīto e-pasta adresi (ja veicot pasūtījumu, tā ir norādīta) pēc pasūtījuma pabeigšanas.

E-pasta nosaukums ir “Paldies par pirkumu No:....” Pēc tam, e-pastā nospiediet pogu “Rēķins”, lejupielādējiet pasūtījuma pavadzīmi (skatīt zemāk).

2. Visas pavadzīmes par izpildītajiem pasūtījumiem var atrast savā 220.lv kontā. Lai lejupielādētu nepieciešamā pasūtījuma pavadzīmi, izpildiet sekojošos soļus:

1. Ielogojieties savā 220.lv kontā, atlasiet pasūtījumusIzpildīti/Atgriezti”. Līdz ko esat izvēlējies konkrēto pasūtījumu, uzspiediet uz pogas “Skatīt

2. Atvērtajā pasūtījuma lapā augšpusē noklikšķiniet uz “Pavadzīme”, 

3. lai lejupielādētu pavadzīmi.

Līzings
Līzings

220.lv pārdotās preces var iegādāties nomaksā un maksāt par tām pa daļām.

Iespējamās nomaksas metodes:

1. Nomaksa ar cenas palielinājumu - maksājums saskaņā ar izvēlēto un noteikto grafiku mazākos maksājumos ar procentiem un citām izmaksām.

2. Maksājiet 3 daļās, bez procentiem - maksājums par pirkumiem 3 mēnešu laikā vienādās daļās bez cenas palielinājuma.

Abas maksājumu metodes nodrošina pakalpojuma sniedzējs “inbank”.

SVARĪGI ŅEMT VĒRĀ:

1. Tikai fiziska persona var noslēgt nomaksas līgumu;

2. Maksājuma metode “Sadali 3 daļās” ir pieejama precēm, kuru summa ir vismaz 50 EUR un kuras ir viena pārdevēja preces. (Piemēram, ja grozā ir vairāku pārdevēju preces un to kopējā summa ir 50 EUR, pasūtījumu nebūs iespējams apmaksāt, izmantojo metodi “Sadali daļās”. Pasūtījumi ar katra pārdevēja precēm tiek sadalīti un izpildīti atsevišķi).

3. Nomaksas līgums ir veiksmīgi noslēgts, ja saņemat apstiprinājumu no pakalpojuma sniedzēja “inbank”. Ja Jūs nesaņemat paziņojumu, līgums nav noslēgts.

4. Preču piegādes datums neietekmē maksājumu datumus un otrādi. Tas nozīmē, ka iemaksas jāveic saskaņā ar noslēgto līgumu un maksājumu plānu, un pasūtījums tiek piegādāts atsevišķi, saskaņā ar pārdevēja noteiktajiem piegādes termiņiem.

5. Ja augstas/zemas kvalitātes prece tiek atgriezta vai tiek izmantots garantijas periods, nav iespējams nekavējoties izbeigt nomaksas līgumu. Ņemot vērā preces atgriešanas iemeslu un atgriešanas noteikumus, nomaksas līgums tiek izbeigts, kad preces pārdevējs apstiprina atgriešanu:

14 kalendāro dienu termins:
Atgriežot pārdevēja 220.lv preci, kas nav lietota un nav zaudējusi savu komerciālo izskatu.
Atgriežot preci no cita pārdevēja, kuras iepakojums nav bojāts, tai ir saglabātas visas autentiskās etiķetes un iepakojums, un prece izskatās tieši tāda pati, kāda tā tika iegādāta.

30 kalendāro dienu termins:
220.lv un citu pārdevēju preču garantijas servisa laikā, ja tiek konstatēts, ka prece ir neatjaunojama vai nav iespējams piegādāt nepieciešamās detaļas.

Kā veikt pasūtījumu ar apmaksas metodi “Uz nomaksu”?

Pievienojiet vēlamās preces iepirkumu grozā. Pēc iepirkumu groza atvēršanas izvēlieties vēlamo piegādes veidu un atzīmējiet maksājuma veidu “Uz nomaksu”.

Norādiet termiņu, kurā vēlaties veikt maksājumus, un noklikšķiniet uz pogas “Izvēlēties”.

Pasūtījuma pārskatīšanas posmā vēlreiz pārbaudiet informāciju. Noklikšķiniet uz pogas “Maksāt”.

Jūs tiksiet novirzīts uz inbank pašapkalpošanās lapu, kur Jums būs jāparaksta nomaksas līgums ar Smart ID atbilstoši norādītajiem soļiem. Šādā veidā pakalpojuma sniedzējs pārbaudīs Jūsu personas datus un izvērtēs, vai ir iespējams noslēgt līgumu.

Kā veikt pasūtījumu ar maksājumu metodi “Sadali daļās”?

Pievienojiet vēlamās preces iepirkumu grozā. Kad grozs ir atvērts, noklikšķiniet uz “Turpināt” un izvēlieties Jums piemērotu piegādes veidu.

Nākamajā solī izvēlieties maksājuma metodi “Sadali daļās” un noklikšķiniet uz “Izvēlēties”.

Pasūtījuma pārskatīšanas posmā vēlreiz pārbaudiet informāciju. Noklikšķiniet uz pogas “Maksāt”.

Jūs tiksiet novirzīts uz inbank pašapkalpošanās lapu, kur Jums būs jāparaksta nomaksas līgums ar Smart ID atbilstoši norādītajiem soļiem. Šādā veidā pakalpojuma sniedzējs pārbaudīs Jūsu personas datus un izvērtēs, vai ir iespējams noslēgt līgumu.

Ja Jums neizdosies vai Jūs atteiksiet līgumu, izmantojot inbank pašapkalpošanos, Jūs saņemsiet automātisku e-pastu no pakalpojuma sniedzēja “inbank” uz Jūsu norādīto e-pasta adresi. Jums tiks atsūtīta saite, lai pabeigtu pieteikumu. Jūs varēsiet arī sazināties ar pakalpojuma sniedzēju, lai saņemtu konsultāciju, ja Jums būs nepieciešama palīdzība, izmantojot norādīto kontaktinformāciju (skatīt zemāk).

Vai atradāt vajadzīgo informāciju?
Vai atradāt vajadzīgo informāciju?

Sazinieties ar mums pa telefonu +371 25220220 (I-V 8:00 - 22:00) vai e-pastā palidziba@220.lv