1

Klientu atbalsts

Vispārīga informācija

Marketplace Pārdevēji
Marketplace Pārdevēji

Ne tikai SIA “Pigu Latvia”, bet arī citi Pārdevēji piedāvā savas preces tirdzniecības centrā internetā www.220.lv.

Uz līguma pamata SIA “Pigu Latvia” “iznomā” e-veikala/platformas telpu pārdevējiem (tāpat kā fiziska tirdzniecības centra īpašnieks iznomā tirdzniecības centra telpas citiem pārdevējiem), lai tie varētu veikt savu uzņēmējdarbību.

Visu pārdevēju sarakstu var atrast šeit.

Pārdevēji ir pilnībā atbildīgi par:

  • preču klāstu;
  • garantiju, ka pārdotās preces pilnībā atbilst vietējiem tiesību aktiem, kas piemērojami šādām precēm, ir pareizi un pilnīgi marķēti, ir oriģinālas izcelsmes un nepārkāpj nekādas juridiskas vai citas prasības;
  • par preču pēcpārdošanas apkalpošanu;
  • naudas atmaksu.

Zem preces cenas varat redzēt, kas ir tās pārdevējs. 

Vienu un to pašu preci var piedāvāt vairāki, reizēm pat vairāki desmiti, pārdevēji.. Šādā gadījumā preces lapā tiks parādīts sistēmas automātiski izvēlētais izdevīgākais piedāvājums.

Visu pārdevēju piedāvājumus tai pašai precei varat apskatīt, noklikšķinot uz pogas “Citu pārdevēju piedāvājumi”.

Katrs pārdevējs nosaka preces pārdošanas cenu pēc saviem ieskatiem.

Pārdevējiem var būt dažādas piegādes metodes un termiņi. Tie tiek atsevišķi norādīti katram pārdevējam, kas pārdod preces.

Pārdevēji platformā www.220.lv nav tikai no Latvijas, bet arī no citām ES valstīm

Vairāk informācijas par katru pārdevēju var atrast, noklikšķinot uz pārdevēja nosaukuma saites. (skatīt zemāk)

Šeit Jūs redzēsiet informāciju par laiku, kopš pārdevējs darbojas 220.lv platformā, pilnu pārdodamo preču klāstu, klientu atsauksmes un informāciju par uzņēmumu.

Noklikšķinot uz pogas “Rekvizīti”, varat redzēt, kurā valstī šis pārdevējs ir reģistrēts.

Pārdot savas preces 220.lv
Pārdot savas preces 220.lv

220.lv ir tirdzniecības centrs, kurā savas preces var pārdot visi pārdevēji, kam ir oficiāli reģistrēti uzņēmumi (juridiskas personas).

Lai sāktu pārdot Jums ir jaaizpilda pieteikšanās forma

Pārdevēja un 220.lv līgums ir beztermiņa.

Katrs pārdevējs saņem sistēmas paziņojumus, tiklīdz viņš sāk savu uzņēmējdarbību. Sistēmā var pārvaldīt savus pasūtījumus, piedāvājumus un sazināties ar savu menedžeri vai Helpdesk komandu.

Kā pārdevējs Jūs varat noteikt savas cenas, maksājumu un piegādes nosacījumus.

Visus klientu jautājumus par Jūsu precēm apstrādā mūsu klientu apkalpošanas komanda. Lielāko daļu jautājumu var atrisināt bez tiešas pārdevēja iejaukšanās.

220.LV veikals
220.LV veikals

220.lv ir pieejams fizisks veikals Rīgā. Informāciju par veikalu varat atrast šeit.

220.lv veikalam ir savs preču klāsts, ko var iegādāties veikalā bez pasūtīšanas tiešsaistē. Lūdzam ņemt vērā, ka ne visas preces ir pieejamas fiziskajā veikalā. Fiziskajā veikalā pieejamo preču sarakstu var atrast šeit

Veikalā var saņemt, atgriezt un iegādāties preces. Fiziskajā veikalā nevar noslēgt noslēgt nomaksas līgumus.

Nevarat saņemt pasūtījumu noteiktajā termiņā?
Ielogojoties savā 220.lv lietotāja kontā, atveriet Pasūtījumu sarakstu, izvēlieties konkrēto pasūtījumu un spiediet uz pogas “Pagarināt izņemšanas periodu”.

Vai pasūtījumu Jūsu vietā paņems kāds cits?
Ielogojoties savā 220.lv lietotāja kontā, atveriet Pasūtījumu sarakstu, izvēlieties konkrēto pasūtījumu spiediet uz pogas “Mainīt” zem teksta “Persona, kas saņems pasūtījumu”.

Klientu apkalpošanas nodaļas kontakti
Klientu apkalpošanas nodaļas kontakti

Jūs varat sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas speciālistiem pa tālruni +371 25220220 (darba dienās no 8:00 līdz 22:00) vai e-pastu palidziba@220.lv

Mēs cenšamies padarīt Jūsu iepirkšanās pieredzi pēc iespējas vienmērīgāku un patīkamāku, mēs novērtējam un analizējam Jūsu atsauksmes. Tāpēc, ja Jums ir kādi komentāri, vēlaties mūs uzslavēt vai izteikt pretenzijas, rakstiet mums uz: ieteikumi@220.lv

Pasūtījuma Atcelšana
Pasūtījuma Atcelšana

Ja Jūs vēlaties atcelt pasūtījumu, Jūs to varat izdarīt savā 220.lv kontā. Ielogojieties savā 220.lv lietotāja kontā, atveriet pasūtījumu sarakstu.

Izvēlieties pasūtījumu, kuru vēlaties atcelt un spiediet uz pogas “Skatīt” (skatiet zemāk)

Atvērtajā pasūtījuma lapā noklikšķiniet uz izvēles rūtiņas “Atcelt pasūtījumu”.

Atlasiet atcelšanas iemeslu un spiediet uz pogas “Atcelt pasūtījumu”.

Ja pasūtījums jau ir ceļā pie klienta, atcelšana nav iespējama. Šādā gadījumā, lūdzam nesaņemt vai nepieņemt pasūtījumu no kurjerdienesta. Pasūtījums tiks atgriezts sūtītājam un atcelts.

Mans 220.Lv Konts
Mans 220.Lv Konts

Ja Jūs vēlaties mainīt, labot vai dzēst informāciju savā 220.lv kontā, Jūs to varat izdarīt ielogojoties 220.lv kontā.

Lapā "Mans konts", izvēlieties sev interesējošo opciju:

  • Mana informācija
  • Rediģēt profilu,
  • Pakalpojumu vadība
  • Mainīt paroli
  • Mainīt e-pasta adresi

ES VĒLOS IZDZĒST SAVU 220.LV KONTU

Ja vēlaties dzēst savu kontu, to varat izdarīt savā 220.lv kontā, izvēloties opciju “Rediģēt profilu”. Ritiniet uz leju līdz pašai apakšai, lai uzzinātu informāciju par konta dzēšanu. Noklikšķinot uz “Dzēst kontu”, Jūs apstiprināsiet, ka Jūsu personas dati un 220.lv konts tiks dzēsti.

ES AIZMIRSU SAVU PAROLI

Ja esat aizmirsis konta pieteikšanās paroli, varat atjaunināt to un izveidot jaunu. Jums būs jāveic dažas vienkāršas darbības:

Pieteikšanās lapā, uzspiediet uz pogas "Aizmirsāt paroli?" (skatīt zemāk)

1. Ievadiet e-pasta adresi ar kuru esat reģistrējušies un spiediet “Sūtīt” (skatiet zemāk)

2. Līdz ko Jūs esat ievadījuši savu e-pasta adresi un nospieduši pogu “Sūtīt”, Jums uz e-pastu atnāks vienreizējs apstiprinājuma kods.

3. Ievadiet apstiprinājuma kodu norādītajā laukā un izveidojiet jaunu paroli savam 220.lv kontam.

JAUNUMU E-PASTI

Jaunumu e-pastu saņemšanas iestatījumus jebkurā laikā varat mainīt savā kontā, sadaļā "Pakalpojumu vadība".

MĀRKETINGA ZIŅOJUMI UN “220.LV KLUBS”

Pievienojoties “220.lv klubam” (220.lv kluba biedrs, 220.lv kluba VIP biedrs), Jūs apstiprināt savu piekrišanu, ka SIA “Pigu Latvia” apstrādā Jūsu pārlūkošanas vēsturi 220.lv tiešā mārketinga nolūkos.

Jūsu piekrišana personas datu apstrādei tiešā mārketinga nolūkos ir nepieciešama, lai sniegtu Jums 220.lv Kluba piedāvājumus un citas 220.lv Kluba priekšrocības: lai piedāvātu Jums personalizētas atlaides, informētu par cenu izmaiņām Jūsu vēlmju sarakstā iekļautajām precēm, atgādinātu Jums par 220.lv naudas atlikumu, saņemtajiem atlaižu kodiem u.c.

Kļūstot par “220.lv kluba” biedru, Jūs saņemsiet personalizētus un vispārīgus piedāvājumus no 220.lv, citiem 220.lv pārdevējiem un 220.lv partneriem pa e-pastu, SMS, tālruni un/vai citiem saziņas līdzekļiem.

Svarīgi ņemt vērā:

  • Ja Jūs atsaucat savu piekrišanu, tas nozīmē, ka Jūs vairs nevarēsiet turpināt dalību 220.lv klubā un izmantot 220.lv kluba piedāvājumus un priekšrocības.
  • Ja Jūs atteiksieties no 220.lv kluba VIP biedra statusa, Jūsu VIP statuss tiks attiecīgi anulēts. Pēc abonēšanas atkārtotas apstiprināšanas VIP statuss tiks atjaunots.
  • Pēc iestatījumu maiņas datu apstrāde 220.lv sistēmās var aizņemt 24 stundas, tāpēc Jūs joprojām varat saņemt jaunumus norādītā termiņa laikā.
Vai atradāt vajadzīgo informāciju?
Vai atradāt vajadzīgo informāciju?

Sazinieties ar mums pa telefonu +371 25220220 (I-V 8:00 - 22:00) vai e-pastā palidziba@220.lv