Tilpums: | 200 ml |
Koncentrācija: | EDT |
Preces ID: | 7242548 |
Lietošana: Ieteicams smaržas uzsmidzināt uz pulsējošām ķermeņa daļām - plaukstām, ceļgaliem, kakla, zonas aiz ausīm, kā arī elkoņu iekšpuses. Ļaujiet nožūt, neberzējiet, jo aromāts var mainīties.
Tualetes ūdens Hugo Boss Hugo Just Different radīts cilvēkam, kurš zina, ka uztverošs prāts ir viņa radošo panākumu un dzīves pilnības atslēga. Mūsdienu klasisko paparžu grupas smaržu interpretācija.
Smaržas Hugo Just Different radītas vīrietim, kuru iedvesmo viss apkārtējais. Viņš ceļo neparastā, šķietami aklajā veidā, rīkojoties ātri, enerģiski un spontāni. Viņš piedzīvo pārsteigumus un zina, ka uztverošs prāts ir viņa radošo panākumu un dzīves pilnības atslēga. Apkārtējie apzinās, ka viņš spēj redzēt apkārtējo pasauli savādāk - viņš ir jaunas pieredzes katalizators, apvērš nakts dzīvi ar draugiem kājām gaisā un visu atgriež atpakaļ savā vietā.
Aromāta sastāvs tiek atvērts ar svaigi sasmalcinātām mētras lapām, kurām pēc tam pievieno frēziju un baziliku. Pamatu veido kašmira muskusa molekula, kas piešķir koksnes-garšvielu aromātu.
Smaržu reklāmas seja ir izvēlēta grupa 30 Seconds to Mars līderis un dziedātājs, ka arī aktieris Jared Leto. Tas ideālā gadījumā iemieso radošumu un eksperimentēšanas vēlmi.
- Sākuma notis: zaļie āboli, piparmētra;
- Vidējās notis: frēzija, baziliks;
- Beigu notis: ambra, egle.
Ieteicams lietot: ikdienā.
Brīdinājums: Tikai ārējai lietošanai. Izvairīties no saskares ar acīm. Nelietojiet, ja Jums ir individuālā paaugstināta jutība pret kādu no sastāvdaļām, vai uz bojātas ādas.
Hugo Boss 1923.gadā dibināja savu uzņēmumu Mecingenā, Vācijā, dažus gadus pēc Pirmā pasaules kara beigām, un valsts ekonomikas krituma. Pirms un pēc Otrā pasaules kara Hugo Boss kompānija izstrādāja un ražoja uniformas Wehrmacht karaspēkiem. H.Boss nomira 1948.gadā. Pēc 20 gadiem uzņēmumu pārņēma divi viņa mazbērni Uwe un Jochen Holy. Biznesa brāļi ir paspējuši vērst savu biznesu jaunā virzienā - radot vīriešu apģērbu.
1985.gadā tika izlaistas pirmās Hugo Boss smaržas vīriešiem - „Boss Number One“. Smaržu popularitāte ir radījusi jaunu uzņēmuma nodaļu. Parādījās arī Hugo Boss smaržas sievietēm: „Bemme“, „BOSS Intense“ un „BOSS Women“ smaržas.
Vīriešu aromātus raksturo klasiskas smaržas „BOSS Bottles Cologne“, „BOSS Soul“, „BOSS in Motion“, „BOSS In Motion Limited Edition“ un „BOSS Selection“. Citas smaržas, kuras radīja „Hugo“ ir paredzētas jaunākiem vīriešiem un sievietēm. Citu smaržu segmenta piedāvājumi - „Del Mar Baldessarini“, ko izstrādājis Hugo Boss, „Hugo Dark Blue"" un „Hugo Deep Red"" smaržas.
Šodien „HUGO BOSS“ tēlu veido četras neatkarīgas un unikāli sakārtotas līnijas, kas atbilst dažādām vajadzībām: apģērbs, apavi, smaržas un aksesuāri. Šos modes nama produktus mēs varam atrast 103 valstīs visā pasaulē un vairāk nekā 5000 mazumtirdzniecības veikalos.
Fotogrāfijai ir tikai aprakstoša nozīme, tā paredzēta preču īpašību demonstrēšanai. Fotogrāfijā parādītā prece neatspoguļo konkrētu preces modeli.
Preces ID: | 7242548 |
Kategorija: | Vīriešu smaržas |
Preču iepakojumu skaits: | 1 gab. |
Iepakojuma izmēri un svars (1): | 0,12 x 0,12 x 0,13 m, 0,2 kg |
Aromāta notis: | Austrumu |
Kam paredzēts: | Vīriešiem |
Related products count: | 1 |
Tilpums: | 200 ml |
Koncentrācija: | EDT |
Preču zīme: | Hugo Boss |
Visas šī zīmola preces: | Visas Hugo Boss preces |
Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.
100%
klientu iesaka šo preci
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preciPārdevējs: 220.lv
Jau daudzus gadus lietoju Hugo Boss produktus, man patīk, esmu ļoti apmierināta
*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.