Kāršu spēle - Animomikss, Djeco DJ05146

Specifikācijas:
Ieteicamais vecums no: 3 g.
Tips: Kārtis, Stratēģiskās spēles
Preces ID: 9124989
990
Pārdevējs: Vaikų rojus 4.7

Palika 1 gab.

Uz grozu
Jūsu pilsēta

Saņemiet Omniva pakomātā

Trešdien, 28. augustā

225

Piegādāsim uz mājām

Trešdien, 28. augustā

399

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Saņemiet Omniva pakomātā

Trešdien, 28. augustā

225

Piegādāsim uz mājām

Trešdien, 28. augustā

499

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: Vaikų rojus 4.7

Preces apraksts: Kāršu spēle - Animomikss, Djeco DJ05146

Jautra taktikas spēle. Galva, ķermeņa vidusdaļa vai kājas - kuru no šīm ķermeņa daļām lai prasa, lai izveidotu perfektu Animomiksu? Taču esi uzmanīgs! Ne visas galvas un kājas sader ar visiem ķermeņiem!

Piemērots bērniem no 3 līdz 6 gadu vecumam.

Spēlētāju skaits: 2-3

Komplektā ietilpst: 42 kārtis – 14 “galvu” kārtis, 14 “rumpja” kārtis un 14 “kāju” kārtis.

Spēles mērķis: būt pirmajam, kurš izveido “Animomiksus”.

Spēles noteikumi: vienu Animomiksu veido trīs daļas – galva, rumpis un kājas. Ir divi dažādi kaklu un gurnu izmēri, tādēļ ir jāpievērš uzmanība, vai izmēri sakrīt. Animomiksu var salikt tikai tad, ja ķermeņa daļas sakrīt izmēru ziņā.

Spēles norise: kārtis samaisa un katram spēlētājam izdala pa četrām kārtīm. Pārējās kārtis sakārto kaudzītē un noliek galda vidū ar attēliem uz leju. Spēli sāk jaunākais dalībnieks, pēc tam spēle turpinās pulksteņa rādītāja virzienā.

Savā gājienā spēlētājs (A) izvēlas kādu citu spēlētāju (B) un prasa viņam “galvu”, “rumpi” vai “kājas”.

- Ja spēlētājam B ir spēlētāja A prasītā kārts, viņam tā ir jāatdod. Pēc tam spēlētājs B paņem no kaudzītes sev jaunu kārti, tā lai rokās atkal būtu 4 kārtis.

- Ja spēlētājam B nav spēlētāja A prasītā kārts, viņš pasaka “ceļam!”. Tad spēlētājs A paņem kārti no kaudzītes galda vidū.

• Ja spēlētājs A var izveidot Animomiksu, viņš novieto trīs atbilstošās kārtis uz galda sev priekšā. Pēc tam spēlētājs paņem rokās vēl divas kārtis no kaudzītes, lai rokās atkal būtu četras kārtis. Pēc tam gājiens pāriet nākošajam spēlētājam.

• Ja spēlētājs A nevar izveidot Animomiksu, viņš noliek vienu kārti atpakaļ kaudzītē, lai rokās atkal būtu četras kārtis. Pēc tam gājiens pāriet nākošajam spēlētājam.

Piezīme: kad pienāk spēlētāja kārta, ja spēlētājam rokās jau ir Animomikss, viņam tas jāizliek uz galda uzreiz un jāpaņem no kaudzītes trīs jaunas kārtis, un tikai tad spēlētājs var prasīt kārtis citam spēlētājam.

Uzvara: spēli uzvar dalībnieks, kurš pirmais izveido četrus Animomiksus.

Brīdinājums! Nav piemērots bērniem, kas jaunāki par 3 gadiem, satur sīkas detaļas, pastāv aizrīšanās risks.

DJECO

Izcelsmes valsts: Ķ.T.R.

Brīdinājums: Uzmanību! Aizrīšanās risks - sīkas detaļas.

CE marķējums ir izstrādājuma ražotāja paziņojums, ka produkts atbilst tam piemērojamām Eiropas Komisijas direktīvu prasībām.

Djeco

Djeco - ir franču zīmols, kuru 1954. gadā dibināja harmoniska, mīloša ģimene. Laika gaitā dibinātājs Véronique Michel-Dalès nodeva biznesu savam dēlam, kurš, savukārt, ievēroja un uzturēja uzņēmuma vērtības: radošu dizainu, aizraušanos ar darbu un produktu kvalitāti. Vārds Djeco cēlies no ķirzakas vārda “Gecko”. Tas arī lepojas uzņēmuma logotipā.

Djeco rotaļlietas, galda spēles un mīklas ir patiesi unikālas, jo tās, šķiet, satur ļoti daudz kultūras un inteliģences. Varbūt ne nevajadzīgi, 1960. gadā Djeco par savām spēlēm ieguva Oskaru. Kamēr dēls auga, biznesa ķēde bija nedaudz traucēta. Līdz brīdim, kad Frédéric kādu dienu atslābinājās un sāka attīstīt izglītojošas rotaļlietas pilnā ātrumā, tirgū parādījās puzles un tamlīdzīgas, domāšanu rosinošas aktivitātes.

Līdz šai dienai katra Djeco rotaļlieta vai spēle izskatās unikāla, īpaši mākslinieciski veidota, jo radošais skatījums uz iestudējumu ne tikai saglabājās, bet arī pieauga. Djeco ir palīdzējis Francijai ienākt jauna līmeņa rotaļlietu tirgū un līdz šai dienai turpina atttīstīties un pārsteigt fanus visā pasaulē.

Kāršu spēle - Animomikss, Djeco DJ05146 Djeco

Fotogrāfijai ir tikai aprakstoša nozīme, tā paredzēta preču īpašību demonstrēšanai. Fotogrāfijā parādītā prece neatspoguļo konkrētu preces modeli.

Brīdinājums!

Rotaļlieta nav piemērota bērniem, kuri ir jaunāki par 3 gadiem. Esiet piesardzīgi ar smalkām detaļām, kas var atdalīties un nokrist, jo bērns var aizrīties vai tās ieelpot! Viss iepakojuma materiāls un detaļas nav rotaļlietas sastāvdaļa, tāpēc, pirms rotaļlietas nodošanas bērnam, iepakojums ir jānoņem. Lietojiet pieaugušo uzraudzībā.

Stratēģiskās spēles

Galda spēles ir pieejamas ļoti dažādos žanros, taču vienas no populārākajām un noturīgākajām ir stratēģijas spēles. Šīs spēles liek spēlētājiem kontrolēt civilizāciju, armiju vai pat komandu, liekot viņiem domāt uz priekšu un pārspēt pretiniekus. Stratēģiskām spēlēm bieži ir militārs raksturs, taču tas ne vienmēr tā ir, un laika gaitā žanrs ir ievērojami dažādojies. Daudzas no šīm spēlēm ir saņēmušas plašu atzinību no faniem un kritiķiem, un dažas spēles nepārprotami pārspēj savus konkurentus kā labākās stratēģijas galda spēles. Stratēģiskajās galda spēlēs bieži vien neatkarīgas lēmumu pieņemšanas prasmes spēlē galveno lomu rezultāta noteikšanā. Gandrīz visās stratēģijas spēlēs ir nepieciešams iekšējs "lēmumu koks" jeb stratēģisks domāšanas stils un parasti augsts situācijas izpratnes līmenis.

Lasīt tālāk

Kopīgā informācija par: Kāršu spēle - Animomikss, Djeco DJ05146

Preces ID: 9124989
Kategorija: Galda spēles
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,085 x 0,028 x 0,117 m, 0,172 kg
Nepieciešamas baterijas:
Barošanas avoti: Nav norādīts
Spēles valoda: Universāls
Viedierīce:
Preču zīme: Djeco
Ieteicamais vecums no: 3 g.
Tips: Kārtis, Stratēģiskās spēles
Skats: Djeco, kārtis galda spēles, Djeco, stratēģiskās spēles galda spēles
Visas šī zīmola preces: Visas Djeco preces

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Kāršu spēle - Animomikss, Djeco DJ05146
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes