Noderīgi padomi

10 populārākie smaržu zīmoli vīriešiem

Plaša izvēle vīriešu smaržām
16 12 2019
viriesu smarzas un kaklasaite

Liela daļa vīriešu novērtē labas smaržas, jo tās apstiprina viņu sociālo statusu un palīdz izpaust personību. Smaržas ir gaumīgs aksesuārs, kas, pareizi piemeklēts, palīdz atstāt vēlamo iespaidu dažādās dzīves situācijās. 

Šobrīd, kad smaržu piedāvājums ir tik daudzveidīgs, aktuāls ir jautājums - kuri ir šobrīd populārākie smaržu zīmoli? Atbildi uzzināsiet raksta turpinājumā.

Kad runa ir par smaržām, mazāk ir vairāk. Tas nozīmē - labāk iegādāties vienu vai divus labus aromātus nekā daudz nekvalitatīvu smaržu. Turklāt arī populārāko zīmolu kolekcijās var atrast labas smaržas par pieejamām cenām. 

Lūk, 10 populārākie smaržu zīmoli, kuru piedāvājumā noteikti vērts ieskatīties. 

Versace 

Nav nekāds noslēpums - Versace ir viens no populārākajiem smaržu zīmoliem pasaulē. Versace ir smaržas, kas veiksmīgi apvieno senas, laika gaitā pārbaudītas vērtības ar drosmi un kaislību. 

Versace aromāti iepriecina jau kopš 1981. gada, veiksmīgi papildinot dažādus tēlus - no jutekliska, līdz sportiskam. 


Creed 

1760.gadā James Henry Creed atvēra savu pirmo veikalu Londonā. Drīz vien tas ieguva plašu atzinību, īpaši aristokrātu vidū - karaliene Viktorija izvēlējās Creed kā oficiālo piegādātāju karaliskajam namam. 

Mūsdienās James Henry Creed mantinieks turpina labās tradīcijas, smaržām piemeklējot tikai augstākās kvalitātes sastāvdaļas. Būtiski, ka Creed aromātu izgatavošanā tiek izmantoti dabiski ekstrakti, nevis to sintētiskie aizvietotāji. 

Hermès

Hermès vārds plašāk tapa zināms 1837. gadā, kad Thierry Hermès dibināja savu kompāniju. Tās pamatnodarbošanās sākotnēji bija zirgu iemauktu ražošana. Ar laiku kompānija paplašinājās, sākot ražot apģērbu kolekcijas, apavus, aksesuārus, arī smaržas. Hermès izstrādājumi izceļas ar augstu kvalitāti, ko vēl arvien novērtē daudzi šī zīmola cienītāji visā pasaulē. 


Chanel 

Šķiet, Chanel vārds komentārus neprasa - šis zīmols ir plaši atpazīstams un izteiksmīgs. Chanel ir ekskluzīvs modes nams, kas ražo paši savas smaržu sastāvdaļas - viņiem vēl arvien ir pašiem savi jasmīnu un rožu dārzi. Chanel var raksturot ar vārdiem greznība, elegance un daiļums. 


Ralph Lauren 

Dizaineris Ralph Lauren savu darbību sāka 1967. gadā, modelējot kaklasaites. Šobrīd zīmols ir paplašinājies un piedāvā apģērba sērijas sievietēm, vīriešiem un bērniem, kā arī aksesuārus, interjera priekšmetus un, protams, smaržas. 

Šī zīmola aromāti ir apburoši, daudzveidīgi un vienmēr - eleganti. 


Paco Rabanne 

Avangardisks zīmols, ko radījusi radoša, daudzpusīga personība - astrologs, rakstnieks, arhitekts un dizaineris. Dzīves iedvesmots Paco Rabanne rada atsvaidzinošus, dziļus un rotaļīgus aromātus, kas nespēj atstāt vienaldzīgu nevienu. 


Mont Blanc

Zīmols, kas pārsteidz ar augstiem standartiem un izsmalcinātu stilu. Tas piedāvā ne vien ekskluzīvus aromātus, bet arī dažādus aksesuārus - pulksteņus, rotaslietas, arī kancelejas preces. 

Mont Blanc aromāti izceļ individualitāti un sniedz īpašu pārliecību. 


Bvlgari 

Bvlgari ir kompānija, kas dibināta 1884. gadā. Uzņēmuma nodarbošanās ir juvilierizstrādājumu, dizaina un citu modes preču izstrādāšana, pagājušā gadsimta deviņdesmitajos gados piedāvājumā parādījās arī smaržas. Bvlgari nodrošina lieliskus sieviešu, vīriešu, kā arī unisex aromātus visām gaumēm.