Noderīgi padomi

Kā viegli piecelties no rīta

04 11 2020
sieviete celas no gultas un smaida

Ja Jums patīk gari vakari, kas bieži ilgst līdz vēlai naktij, no rīta celšanās var būt diezgan izaicinoša. Tomēr viedās ierīces, sīkrīki un miega laiks var palīdzēt.

sieviete pamostas no rita gulta ar baltu gultas velu

6 padomi: kā no rīta pamosties enerģijas pilnam

  1. Ir grafiks. Parasti nedēļas nogalēs mēs cenšamies kompensēt bezmiega stundas darba dienās. Tomēr tik ilgs miegs, kamēr vēlaties, tikai nelīdzsvaro ķermeni. Iestatiet noteiktu stundu, kad brīvdienās mosties. 
  2. Nav telefona. Nelietojiet tālruni pirms gulētiešanas, pretējā gadījumā Jūs varat šādi pavadīt gultā vairāk nekā stundu, līdz Jūs dosieties pie miera.
  3. Neēdiet vēlu vakarā. Ar kuņģa darbības traucējumiem ēdiens apgrūtinās aizmigšanu, un no rīta Jūs jutīsieties nemierīgi.
  4. Rutīna. Izveidojiet rīta un vakara rutīnu. Varbūt, no rīta pamostoties, Jūs vēlaties iedzert tasi tējas un 10 minūtes palasīt grāmatu, vai arī vingrot, meditēt vai pabūt zem kontrastējošas dušas. Vakara rituāls var būt nomierinoša vanna, ar lavandu piepildīta telpa, nomierinoša, relaksējoša mūzika vai snauda ar atvēsinošu kompresi.
  5. Neleciet ārā no gultas. Paguliet vēl vismaz 5 minūtes pēc pamošanās, lai pamostas arī Jūsu ķermenis - nav nepieciešams radīt stresu, kas tikko tika iegremdēts miegā, ļaujiet sev nedaudz atpūsties.
  6. Plānojiet savu rītu. Sagatavojiet jau daudz ko vakarā. Rīta steigā mēs jūtamies noguruši ne tikai no agras celšanās, bet arī tāpēc, ka mums nekas netrūks. Gatavojieties rītdienai, ielieciet tasi kafijas vai tējkannu, izplānojiet precīzu laiku, kad Jums jādodas no mājām.

Viedi instrumenti ērtai pamodināšanai

Aromātu difuzors. Lai gan tas nevar Jūs pamodināt, spēcinošs aromāts ir lielisks veids, kā sākt dienu.

aromatu difuzors majas pie gultas labakam miegam

Aromātu difuzors parasti ir saistīts ar relaksāciju, atpūtu un miegu, bet lavandas, bergamotes vai verbenas ēteriskās eļļas nomaiņa ar citronu, rozmarīnu, piparmētru, baziliku, tīru pačūliju, kadiķu ogām vai Ylang Ylang ziedu eļļu radīs pretēju efektu. Māja ne tikai piepildīsies ar gardu aromātu, bet tajā pašā laikā dos Jums enerģiju, kas tik ļoti nepieciešama no rīta.


Viedās spuldzes. Ieslēdziet un izslēdziet guļamistabas apgaismojumu ar tālruni vai ieplānojiet precīzu to darbības grafiku. Lielākajai daļai viedo spuldžu ir funkcija, kuru izvēloties ieslēdzas atbilstoši Jūsu iestatītajam laikam, spuldze atdarinās dabiskā saullēkta krāsu, tāpēc tā lēnām, dažu minūšu laikā, izgaismosies.

Radio uztvērējs-modinātājs. Lieliska izvēle mūzikas mīļotājiem. Radio izvēlieties sev tīkamu radiostaciju vai kādu no esošajiem trauksmes signāliem un pamodieties ar mūziku. Tagad tirgū ir pieejamas viedierīces ar gaismas terapiju. Tāpat kā viedās gaismas, radio ieslēgs blāvo gaismu, pie kuras Jums vajadzētu pamosties noteiktā laikā, pirms to iestatāt.

Viedpulksteņi. Pirmkārt, valkājot viedpulksteni naktī, Jūs varat uzzināt vairāk par miega fāzēm un, novērtējot miega kvalitāti, noteikt, kad ir labākais laiks iet gulēt un kad celties. Otrkārt, visiem pulksteņiem ir modinātāja funkcija. Tā vietā, lai dzirdētu signālu, kas Jūs ļoti ātri pamodina un rada stresu ķermenim, jūs sākat sajust maigu vibrāciju uz plaukstas locītavas, kas pakāpeniski palielināsies, to neizslēdzot.


Mobilais telefons. Tāpat kā pulkstenī, arī mobilajā tālrunī varat izvēlēties gan audio, gan vibrācijas modinātāja režīmu.

virietis izmanto telefonu gulta, lai vieglak pieceltos no ritiem

Dažos modeļos varat arī iestatīt, lai skaņa vai vibrācija nedaudz palielinātos un ļautu pamosties lēnām. Tomēr, lai gan daudzi parasti izmanto standarta modinātāju jau savā tālrunī, mēs esam izvēlējušies 5 populāras modinātājpulksteņu lietotnes, lai palīdzētu jums vieglāk pamosties.

  1. Alarmy. Šis ir modinātājs bez atlikšanas funkcijas, tāpēc īsti nevarēsiet aizmigt uz papildu 15 minūtēm. Tam nav arī barošanas pogas. To var izdarīt trīs veidos - pakratot tālruni, atrisinot matemātikas uzdevumu vai nofotografējot reģistrēto mājas vietu.
  2. Snap me up. Modinātājs, pret kuru Jums būs jāpavēršas, lai to izslēgtu. Diezgan interesanta aplikācija, ja Jums patīk fotografēt, jo turpmāk Jums visa fotogalerija būs "Tikko pamodies". Īstā lietotne darbosies tikai Android ierīcēs.
  3. Walk Me Up. Lai izslēgtu modinātāju, Jums būs jāceļas un jānoiet 15 soļi. Krāpšanās ar sīkrīkiem, vienkārši pakratot tālruni, noteikti neizdosies.
  4. AlarmMon. Viena no populārākajām modinātāja lietotnēm pasaulē. Tas ne tikai pamodina, bet arī pārliecinās, ka vairs neaizmiegat, kad modinātājs pārstāj skanēt. Daudz funkciju, skaļš vai kluss zvana signāls, video atkarībā no Jūsu noskaņojuma, iespēja izvēlēties modinātāja rakstzīmi. Jūs varēsiet arī uzraudzīt miegu un redzēt, cik bieži Jūs gulējat, un attiecīgi mainīt ikdienas paradumus. Lietotnei ir arī laika prognoze.
  5. Sleep Cycle. Vai vēlaties labāk izprast miega ciklu un pamosties možāks? Tad šis sīkrīks ir domāts tieši Jums. Maiga pamošanās un rūpīga miega analīze. Lieciet tālruni sev tuvu, kamēr ejat gulēt, un no rīta apskatiet, ko lietotne ir aprēķinājusi. Jūs varat sākt gulēt agrāk vai mainīt citus vakara rituālus un veltīt vairāk laika atpūtai.

ka vieglak piecelties no rita ar modinataju

Miegs ir īpaši svarīgs, un no tā ir atkarīga ikdienas produktivitāte. Ja pēc nakts miera Jūs jūtaties vēl nogurušāks nekā pirms gulētiešanas - ir pienācis laiks kaut ko mainīt. Pārraugiet miegu ar lietotnēm, dodieties gulēt agrāk, sāciet vingrot vai izmēģiniet relaksācijas vingrinājumus. Atklājiet sev labāko veidu.

Pircējiem patika šis ieraksts

5/5
4 Pircēju vērtējumi

Kā jūs novērtējat šo ierakstu?