Noderīgi padomi

Viss par eliptiskajiem trenažieriem

Plaša izvēle eliptiskajiem trenažieriem
30 12 2019
cilveki nodarbojas sporta zale ar eliptiskajiem trenazieriem

Eliptiskie trenažieri vienmēr gūst popularitāti, kad nolemjat iegādāties mājas fitnesa aprīkojumu. Atzīmējot šo trenažieru funkcionalitāti, tie var piedāvāt vairākus ieguvumus veselībai un fitnesam - viss, kas jums jādara, ir jāizvērtē attiecīgos aspektus un jāizvēlas jūsu vajadzībām atbilstošu trenažieri, Šoreiz mēs apspriedīsim eliptiskā trenažiera priekšrocības un to, kas jāņem vērā pirms tā iegādes.

Eliptisko trenažieru priekšrocības

Šis trenažieru veids ir vispopulārākais šādu iemeslu dēļ:

  • Treniņa efektivitāte. Tā kā vingrinājumu laikā rokas ir savienotas, jūs varēsiet trenēt daudz vairāk muskuļu grupu. Strādājot ar to, jums būs iespēja stiprināt sēžamvietas, augšstilbu, augšstilbu, krūškurvja un roku muskuļus un izvēlēties, cik smagi vēlaties vingrot.
  • Piemērots tiem, kam ir locītavu problēmas. Šie trenažieri neizdara lielu spiedienu uz locītavām, kas ievērojami samazina ievainojumu risku. Turklāt tos bieži iesaka tiem, kam ir problēmas ar muguru, ceļgaliem vai lieko svaru.
  • Iespēja sadedzināt daudz kaloriju. Atbilde uz daudziem jautājumiem par to, vai eliptiskais trenažieris palīdz zaudēt svaru, ir atkarīga no tā, cik bieži un intensīvi vingrojat, taču, runājot par kaloriju samazināšanu, rezultāti būs patīkami. Šis trenažieris tikai nedaudz atpaliek no skrejceliņa ar sadedzināto kaloriju skaitu, tāpēc tiem, kas vēlas atvadīties no papildu kilogramiem, būs visas iespējas.

Kā izvēlēties eliptisko trenažieri?

Lai jaunais eliptiskais trenažieris patiešām atbilstu visām cerībām, ir svarīgi veltīt laiku vispiemērotākā modeļa izvēlei, ņemot vērā vairākus būtiskus aspektus.

Spararata masa

Lielāka spararata masa veicina trenažiera lielāku stabilitāti un pretestību. Šādi trenažieri piespiež jūs darīt nedaudz vairāk darba, līdz tiek sasniegts maksimālais ātrums, tāpēc jūs varat gaidīt labākus rezultātus. Tomēr svara trenažieriem var būt nepieciešami daudz lielāki ieguldījumi, tāpēc vislabāk ir atrast optimālo variantu.

Izvēloties, jūs varat apsvērt savu ķermeņa uzbūvi - jo slaidāks jūs esat, jo mazāks būs spararata svars. Ir arī vērts padomāt par to, cik bieži jūs izmantosiet šo trenažieri: 

- Profesionāļiem, kuri sporto vairākas reizes dienā, jāizvēlas modeļi ar spararata svaru vismaz 20 kg;


- Bieži, vairākas reizes nedēļā, pietiks ar 11-20 kg spararata masu;


- Retai lietošanai, kas nepārsniedz dažas reizes mēnesī, pietiks ar modeļiem, kas var piedāvāt spararata svaru, kas mazāks par 11 kilogramiem.


Bremžu sistēma

Bremzēšanas sistēma noteiks, cik ērti jūs varat mainīt pretestības līmeni un slodzi:

  • Mehāniskā sistēma ir atrodama nemotorizētos eliptiskajos trenažieros. Lai mainītu pretestības līmeni, šie modeļi parasti izmanto īpašu rokturi, kas ne vienmēr tiek uzstādīts ērtā vietā.

  • Indukcijas sistēmu izmanto eliptiskajos trenažieros ar ģeneratoriem. Šādas ierīces darbojas bez elektrības - tās uzlādē enerģiju no pedāļu kustībām. Tas trenažieriem ļauj daudz vieglāk atrast vietu mājās, neuztraucoties par papildu vadu uzstādīšanu. Šis eliptisko trenažieru veids ir ārkārtīgi sarežģīts, tāpēc arī tā vadīšana nav apgrūtināta.