Myths of Branding : A Brand is Just a Logo, and Other Popular Misconceptionsby Simon Bailey, Andy

Preces ID: 7349419
Autors:

Norāda grāmatas autora vārdu un uzvārdu.

Lapaspušu skaits:

Norāda, cik lapaspuses satur grāmata.

Izdošanas gads:

Norāda, kurā gadā tika izdota grāmata.

256
2019
Prece izpārdota

Paziņojiet man pa elektronisko pastu, kad šī prece būs saņemta.

Preces apraksts: Myths of Branding : A Brand is Just a Logo, and Other Popular Misconceptionsby Simon Bailey, Andy

A brand is just a logo - everyone knows that, don't they? After all, it's not as though a good brand can save a bad business, and besides, the digital revolution is making branding irrelevant...



Myths of Branding, written by renowned branding experts Andy Milligan and Simon Bailey, explores the huge number of misguided, mistaken and blatantly false myths that abound in the branding arena. From the belief that developing brands is nothing more than fiddling with logos, to the perception that it's a 'soft' area of marketing that doesn't go beyond visual identity - these myths are all surprisingly entrenched, yet could not be further from the truth.



Myths of Branding takes the most up-to-date research and evidence to debunk these popular misconceptions, and replaces them with the reality of what it's really like to work in the world of branding. Jam-packed with entertaining anecdotes and useful information that practitioners can learn from, it guarantees a deeper, sharper understanding of the realities of branding and brand management.
Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu. Ja Jums ir kādi jautājumi, mēs vienmēr gaidām Jūsu zvanu +371 25220220 vai sazinieties pa e-pastu: palidziba@220.lv.

Arī citi interesējās

Kopīgā informācija par: Myths of Branding : A Brand is Just a Logo, and Other Popular Misconceptionsby Simon Bailey, Andy

Preces ID: 7349419
Kategorija: Sociālo zinātņu grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1):

Iepakojuma izmēri: garums x platums x augstums (m), svars (kg)

0,22 x 0,15 x 0,02 m, 0,5 kg
Autors:

Norāda grāmatas autora vārdu un uzvārdu.

Simon Bailey, Andy Milligan
Izdevniecība:

Norāda grāmatas izdevēju.

Kogan Page Ltd
Izdošanas valoda:

Norāda, kāda ir publikācijas valoda. Tā var būt lietuviešu, angļu, krievu, latviešu, igauņu un citas valodas.

Angļu
Grāmatas vāku tips:

Norāda, kāds ir vāku tips. Tie var būt mīkstie vai cietie vāki.

Cietie
Lapaspušu skaits:

Norāda, cik lapaspuses satur grāmata.

256
Izdošanas gads:

Norāda, kurā gadā tika izdota grāmata.

2019
Formāts:

Norāda, kāds ir grāmatas formāts. Tā var būt tradicionāla grāmata vai elektroniska grāmata.

Tradicionālā grāmata
Tips:

Nosaka ierīces piemērotību vai mērķi.

Psiholoģija
Rekomendējam kopā ar: Myths of Branding : A Brand is Just a Logo, and Other Popular Misconceptionsby Simon Bailey, Andy
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.

Jautājumi un atbildes par preci: Myths of Branding : A Brand is Just a Logo, and Other Popular Misconceptionsby Simon Bailey, Andy

Šeit varat uzdot jautājumus pircējiem, kuri ir iegādājušies šo preci, vai 220.lv konsultantiem.

Viedokļus un komentārus ieraksta 220.lv apmeklētāji. Šie viedokļi un komentāri netiek rediģēti un pārbaudīti. Viedokļi, komentāri un padomi var nesakrist ar 220.lv viedokli. 220.lv nav atbildīgs par to saturu. Noteikumus varat atrast šeit.

Uzrakstiet jautājumu par šo preci
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes
Par šo preci vēl nav uzdots neviens jautājums.

Turpināt iepirkšanos