Quality Service Management: A Guide to Improving Business Processes

Specifikācijas:
Autors: John Maleyeff
Lapaspušu skaits: 202
Izdošanas gads: 2022
Preces ID: 18945237

Prece izpārdota

Mēs Jūs informēsim, kad prece atkal būs pieejama atlikumā

Līdzīgas preces

Preces apraksts: Quality Service Management: A Guide to Improving Business Processes

Providing clear guidance for anyone servicing internal or external customers, this book offers a framework for analyzing and managing quality using a comprehensive closed-loop approach. This book cuts through the complexities of the mantra 'better, cheaper, faster' (BCF) and offers procedures for the evaluation of customer needs, the determination of performance metrics, and the design of effective customer satisfaction surveys. It details basic statistical techniques and packages the framework, procedures, and methods into a management construct that includes external quality certification systems and internal performance management systems. Importantly, the book also describes how these systems can be implemented in a virtual workplace. This quality management book will be essential to service-oriented firms (financial, government, healthcare, hospitality, etc.), as well as any firm with internal customer service processes such as human resource management, purchasing, and accounting. Professionals at all levels, corporate trainers, and students will welcome this book's common set of principles and tools, accompanied by many case studies that illustrate how they are applied in various environments.

Kopīgā informācija par: Quality Service Management: A Guide to Improving Business Processes

Preces ID: 18945237
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,03 x 0,15 x 0,23 m, 0,41 kg
Izdevniecība: Taylor & Francis Ltd
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Mīkstie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Grāmatas par biznesu
Grāmatas fragments:
Autors: John Maleyeff
Lapaspušu skaits: 202
Izdošanas gads: 2022

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Quality Service Management: A Guide to Improving Business Processes
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes