Logo Design Love: A guide to creating iconic brand identities 2nd edition

Specifikācijas:
Autors: David Airey
Lapaspušu skaits: 240
Izdošanas gads: 2014
Preces ID: 20542142

Prece izpārdota

Mēs Jūs informēsim, kad prece atkal būs pieejama atlikumā

Līdzīgas preces

Preces apraksts: Logo Design Love: A guide to creating iconic brand identities 2nd edition

Completely updated and expanded, the second edition of David Airey’s Logo Design Love contains more of just about everything that made the first edition so great: more case studies, more sketches, more logos, more tips for working with clients, more insider stories, and more practical information for getting the job and getting it done right.In Logo Design Love, David shows you how to develop an iconic brand identity from start to finish, using client case studies from renowned designers. In the process, he reveals how designers create effective briefs, generate ideas, charge for their work, and collaborate with clients. David not only shares his personal experiences working on identity projects–including sketches and final results of his own successful designs–he also uses the work of many well-known designers such as Paula Scher, who designed the logos for Citi and Microsoft Windows, and Lindon Leader, creator of the current FedEx identity, as well as work from leading design studios, including Moving Brands, Pentagram, MetaDesign, Sagmeister & Walsh, and many more.In Logo Design Love, you’ll learn: Best practices for extending a logo into a complete brand identity system Why one logo is more effective than another How to create your own iconic designs What sets some designers above the rest 31 practical design tips for creating logos that last

Kopīgā informācija par: Logo Design Love: A guide to creating iconic brand identities 2nd edition

Preces ID: 20542142
Kategorija: Mākslas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,01 x 0,18 x 0,23 m, 0,36 kg
Tips: Dizains
Izdevniecība: Pearson Education (US)
Izdošanas valoda: Angļu
Grāmatas vāku tips: Mīkstie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Grāmatas fragments:
Autors: David Airey
Lapaspušu skaits: 240
Izdošanas gads: 2014

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Logo Design Love: A guide to creating iconic brand identities 2nd edition
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes