Prosperity Paradox : How Innovation Can Lift Nations Out of Poverty, The

Specifikācijas:
Autors: Clayton M. Christensen, Efosa Ojomo, Karen Dillon
Lapaspušu skaits: 368
Izdošanas gads: 2019
Preces ID: 7335700
2314
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
Uz grozu
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

30. maijā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

30. maijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

30. maijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

30. maijā

169

Smartpost terminālī

30. maijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

30. maijā

299

Circle K stacijā

30. maijā

299

Piegādāsim uz mājām

30. maijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

31. maijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

30. maijā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

30. maijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

30. maijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

30. maijā

169

Smartpost terminālī

30. maijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

30. maijā

299

Circle K stacijā

30. maijā

299

Piegādāsim uz mājām

30. maijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

31. maijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
  • 99% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Prosperity Paradox : How Innovation Can Lift Nations Out of Poverty, The

Clayton M. Christensen, the author of such business classics as The Innovator’s Dilemma and the New York Times bestseller How Will You Measure Your Life, and co-authors Efosa Ojomo and Karen Dillon reveal why so many investments in economic development fail to generate sustainable prosperity, and offers a groundbreaking solution for true and lasting change.

Global poverty is one of the world’s most vexing problems. For decades, we’ve assumed smart, well-intentioned people will eventually be able to change the economic trajectory of poor countries. From education to healthcare, infrastructure to eradicating corruption, too many solutions rely on trial and error. Essentially, the plan is often to identify areas that need help, flood them with resources, and hope to see change over time.



But hope is not an effective strategy.



Clayton M. Christensen and his co-authors reveal a paradox at the heart of our approach to solving poverty. While noble, our current solutions are not producing consistent results, and in some cases, have exacerbated the problem. At least twenty countries that have received billions of dollars’ worth of aid are poorer now.



Applying the rigorous and theory-driven analysis he is known for, Christensen suggests a better way. The right kind of innovation not only builds companies—but also builds countries. The Prosperity Paradox identifies the limits of common economic development models, which tend to be top-down efforts, and offers a new framework for economic growth based on entrepreneurship and market-creating innovation. Christensen, Ojomo, and Dillon use successful examples from America’s own economic development, including Ford, Eastman Kodak, and Singer Sewing Machines, and shows how similar models have worked in other regions such as Japan, South Korea, Nigeria, Rwanda, India, Argentina, and Mexico.



The ideas in this book will help companies desperate for real, long-term growth see actual, sustainable progress where they’ve failed before. But The Prosperity Paradox is more than a business book; it is a call to action for anyone who wants a fresh take for making the world a better and more prosperous place.

Kopīgā informācija par: Prosperity Paradox : How Innovation Can Lift Nations Out of Poverty, The

Preces ID: 7335700
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,22 x 0,15 x 0,02 m, 0,5 kg
Izdevniecība: Harper Collins Publishers
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Mīkstie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Grāmatas par biznesu
Grāmatas fragments: Ne
Autors: Clayton M. Christensen, Efosa Ojomo, Karen Dillon
Lapaspušu skaits: 368
Izdošanas gads: 2019

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Prosperity Paradox : How Innovation Can Lift Nations Out of Poverty, The
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes