Cold Start Problem: Using Network Effects to Scale Your Product

Specifikācijas:
Autors: Nav norādīts
Lapaspušu skaits: Nav norādīts
Izdošanas gads: 2010
Preces ID: 18271107
0 € piegāde virs 20 €
5099
Pārdevējs: KATARATA 4.6
Uz grozu
668 / mēn.

3 1701
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

12. oktobrī

000

Smartpost terminālī

14. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Saņemiet DPD Pickup punktā

14. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Latvijas Pasts pakomātā

14. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Latvijas Pasts nodaļā

14. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Saņemiet Omniva pakomātā

15. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

15. oktobrī

000

Piegādāsim uz mājām

14. oktobrī

399

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Smartpost terminālī

14. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Saņemiet DPD Pickup punktā

14. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Latvijas Pasts pakomātā

14. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Latvijas Pasts nodaļā

14. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Saņemiet Omniva pakomātā

15. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Piegādāsim uz mājām

14. oktobrī

499

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: KATARATA 4.6
  • 89% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Cold Start Problem: Using Network Effects to Scale Your Product

A transformative guide to growing any business, from one of Silicon Valley's most esteemed investors Financial Times Business Book of the Month 'A true Silicon Valley insider' Wired Why do some products take off? And what can we learn from them? The hardest part of launching a product is getting started. When you have just an idea and a handful of customers, growth can feel impossible. This is the cold start problem. Andrew Chen has a solution. As a partner at the pre-eminent VC firm Andreesen Horowitz, he has invested in some of the world's fastest-growing companies. Along the way, he's become one of the most renowned bloggers in tech - hailed by Wired as a 'true Silicon Valley insider'. Now, Chen reveals how any organisation can surmount the cold start problem. His solution lies in the network effect: the way a service improves as more people sign up. It means that today's leading products - from Wikipedia to to WhatsApp - get more powerful with every additional user. Drawing on interviews with the founders of LinkedIn, Zoom, Uber, Dropbox, Tinder, Airbnb and more, Chen unpicks how to start and scale these network effects. He reveals how to build an 'atomic network' that is just big enough to sustain itself. He uncovers how to spot the tipping point after which growth takes care of itself. And he explores why some big companies manage to sustain viral network effects for years (while others quickly stop growing). The result is a one-stop guide to scaling a product, road-tested at some of the world's most valuable companies. Praise for Andrew Chen 'Andrew's blog is an inexhaustible source of numbers and ideas on concepts that matter' Max Levchin, co-founder of PayPal 'Here's one message you want. Chen's weekly newsletter offers thoughtful essays on startups and marketing' Wired 'One of the best entrepreneurship blogs of all time' Eric Ries, author of The Lean Startup

Kopīgā informācija par: Cold Start Problem: Using Network Effects to Scale Your Product

Preces ID: 18271107
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,04 x 0,16 x 0,24 m, 0,62 kg
Izdevniecība: Cornerstone
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Nav informācijas
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Nav norādīts
Grāmatas fragments:
Autors: Nav norādīts
Lapaspušu skaits: Nav norādīts
Izdošanas gads: 2010

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Cold Start Problem: Using Network Effects to Scale Your Product
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes