Inspiring Green Consumer Choices: Leverage Neuroscience to Reshape Marketplace Behavior

Specifikācijas:
Autors: Michael E. Smith
Lapaspušu skaits: 232
Izdošanas gads: 2021
Preces ID: 19191347
0 € piegāde virs 20 €
7499
Pārdevējs: KATARATA 4.6
Uz grozu
772 / mēn.

3 2501
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

9. oktobrī

000

Smartpost terminālī

9. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Saņemiet DPD Pickup punktā

9. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Latvijas Pasts pakomātā

9. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Latvijas Pasts nodaļā

9. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Saņemiet Omniva pakomātā

10. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

12. oktobrī

000

Piegādāsim uz mājām

9. oktobrī

399

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Smartpost terminālī

9. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Saņemiet DPD Pickup punktā

9. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Latvijas Pasts pakomātā

9. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Latvijas Pasts nodaļā

9. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Saņemiet Omniva pakomātā

10. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Piegādāsim uz mājām

9. oktobrī

499

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: KATARATA 4.6
  • 89% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Inspiring Green Consumer Choices: Leverage Neuroscience to Reshape Marketplace Behavior

Shape the consumer's mindset using insights from neuroscience to trigger purchasing behavior that maps to their intention to buy sustainable products and services.
While many consumers profess a desire to help end climate change by engaging in more sustainable behaviors, consumer behavior experts note the "say-do" gap between expressed intention and behavior. How do we explain this? What, if anything, can consumers be encouraged to do to close this gap and purchase sustainable products and services? Inspiring Green Consumer Choices explains the factors that underlie the discrepancy between consumers' expressed preferences and their incongruous behavior in the marketplace. Drawing from advances in neuroscience, behavioral economics and experimental psychology, the author reveals how marketplace behavior is not always rational. Instead it is frequently the product of mental shortcuts, triggered by situational cues and colored by implicit emotional responses. In making purchasing decisions, routine consumer behavior is governed less by intention than by mental habits and unconscious response biases.These tendencies are difficult (but not impossible) to change. Inspiring Green Consumer Choices outlines how techniques such as psychological framing, design of choice architectures and pricing strategy can be used to disrupt habits and promote sustainable behavior. The author also addresses the role that legislative policy and changing social norms can play in accelerating and sustaining behavior change. Illustrated with case studies and filled with best practices, Inspiring Green Consumer Choices helps marketers understand how consumers make purchase decisions in order to shift consumption choices towards a more sustainable future.

Kopīgā informācija par: Inspiring Green Consumer Choices: Leverage Neuroscience to Reshape Marketplace Behavior

Preces ID: 19191347
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,01 x 0,16 x 0,24 m, 0,36 kg
Izdevniecība: Kogan Page Ltd
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Mīkstie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Grāmatas par biznesu
Grāmatas fragments:
Autors: Michael E. Smith
Lapaspušu skaits: 232
Izdošanas gads: 2021

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Inspiring Green Consumer Choices: Leverage Neuroscience to Reshape Marketplace Behavior
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes