Leading Digital: Turning Technology into Business Transformation

Specifikācijas:
Autors: George Westerman, Didier Bonnet, Andrew McAfee, Nav norādīts
Lapaspušu skaits: 256, Nav norādīts
Izdošanas gads: 2014
Preces ID: 18391787
0 € piegāde virs 20 €
3385
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
Uz grozu
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

9. decembrī

000

Smartpost terminālī

9. decembrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Saņemiet Omniva pakomātā

9. decembrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Piegādāsim uz mājām

9. decembrī

399

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Smartpost terminālī

9. decembrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Saņemiet Omniva pakomātā

9. decembrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Piegādāsim uz mājām

9. decembrī

499

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
  • 98% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Leading Digital: Turning Technology into Business Transformation

"Leading Digital makes the provocative argument that the next imminent phase of digital technology adoption - driven by the convergence of mobility, analytics, social media, cloud computing, and embedded devices - will make everything that's happened so far look like a prelude. The authors, a trio of highly regarded thought leaders on corporate digital transformation, say changes in the digital realm so far have focused on high tech and media companies - but there's still a whopping 94% of the business economy that needs to change. This book will show them how. George Westerman of MIT, Didier Bonnet of Capgemini Consulting, and Andrew McAfee, also at MIT, say there is opportunity for these businesses to learn from those that have already mastered the digital landscape. Based on a study of more than 400 large, mainstream firms in every industry around the globe, the authors usefully break down how these organizations have used their own digital transformation to gain strategic, competitive advantage. Readers will learn how these digital leaders have transformed their businesses through smart and rigorous digital investments, and through smart and effective leadership of the change. Leading Digital offers practical, real-life tested frameworks that can be instantly applied. Case studies include Nike, Caesars, Burberry, Asian Paints, Pages Jaunes, Codelco, and more"--
"Leading Digital makes the provocative argument that the next imminent phase of digital technology adoption - driven by the convergence of mobility, analytics, social media, cloud computing, and embedded devices - will make everything that's happened so far look like a prelude. The authors, a trio of highly regarded thought leaders on corporate digital transformation, say changes in the digital realm so far have focused on high tech and media companies - but there's still a whopping 94% of the business economy that needs to change. This book will show them how. George Westerman of MIT, Didier Bonnet of Capgemini Consulting, and Andrew McAfee, also at MIT, say there is opportunity for these businesses to learn from those that have already mastered the digital landscape. Based on a study of more than 400 large, mainstream firms in every industry around the globe, the authors usefully break down how these organizations have used their own digital transformation to gain strategic, competitive advantage. Readers will learn how these digital leaders have transformed their businesses through smart and rigorous digital investments, and through smart and effective leadership of the change. Leading Digital offers practical, real-life tested frameworks that can be instantly applied. "--

Kopīgā informācija par: Leading Digital: Turning Technology into Business Transformation

Preces ID: 18391787
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Izdevniecība: Harvard Business Review Press
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Nav informācijas
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Nav norādīts
Grāmatas fragments:
Autors: George Westerman, Didier Bonnet, Andrew McAfee, Nav norādīts
Lapaspušu skaits: 256, Nav norādīts
Izdošanas gads: 2014

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Leading Digital: Turning Technology into Business Transformation
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes