Lean Business Guidebook: How to Satisfy Your Customers and Maximize Your Profit

Specifikācijas:
Autors: MJS Bindra, Ekroop Kaur
Lapaspušu skaits: 462
Izdošanas gads: 2022
Preces ID: 16422621
0 € piegāde virs 20 €
10299
Pārdevējs: KATARATA 4.6
Uz grozu
775 / mēn.

3 3433
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

9. oktobrī

000

Smartpost terminālī

9. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Saņemiet DPD Pickup punktā

9. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Latvijas Pasts pakomātā

9. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Latvijas Pasts nodaļā

9. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Saņemiet Omniva pakomātā

10. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

12. oktobrī

000

Piegādāsim uz mājām

9. oktobrī

399

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Smartpost terminālī

9. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Saņemiet DPD Pickup punktā

9. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Latvijas Pasts pakomātā

9. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Latvijas Pasts nodaļā

9. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Saņemiet Omniva pakomātā

10. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Piegādāsim uz mājām

9. oktobrī

499

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: KATARATA 4.6
  • 89% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Lean Business Guidebook: How to Satisfy Your Customers and Maximize Your Profit

This book introduces a powerful system that explains how to run a company with a focus on continuous improvement. The results are a satisfied customer base, evolving products and an increase in revenue and profits. These factors determine the success for any company because business transformation involves making fundamental changes in how business is conducted to cope with shifts in the market environment. This a comprehensive book for valuable guidance on framing strategy and overcoming challenges for successful and sustainable implementation of a lean production system, daily management system and lean accounting system in companies to empower the managers to serve their customers with timely delivery of quality products while maximizing profits and easing workloads. The main challenge is ensuring operations colleagues in different functions understand the link between their daily work and the profit and loss statement. In addition, it illustrates how finance personnel can assist the operations team and be a part of the transformation journey. This book is not meant to impart theoretical knowledge of the lean production system, daily management and lean accounting, as there are many books already available that focus on the methodology instead of the implementation. This book empowers people in each function of a company, irrespective of which level they work in the company, and shows them the way to operate on a daily basis to achieve the company's strategy while simultaneously fulfilling their career goals. The book lays out a brief history of the evolution of lean concepts with a focus on lean accounting. This book guides the successful implementation and sustenance of lean and kaizen tools and provides answers to the questions: Who should lead the lean and kaizen implementation in the company? Where should the lean and kaizen journey begin? Which lean and kaizen tools should be implemented first? How important is capacity for the company? How much current capacity is wasted and how much free capacity is available? Where exactly are the resources being wasted in the company? How can the company reduce waste to release capacity for more production? Why should the daily management system and lean accounting system be implemented simultaneously with the lean production system? Why must managers understand the monetary value of their daily activities? Is there an easy way of making a profit and loss statement that is understood at each level in the company? Why is one-day closing of accounts important and how can it be done?

Kopīgā informācija par: Lean Business Guidebook: How to Satisfy Your Customers and Maximize Your Profit

Preces ID: 16422621
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,03 x 0,18 x 0,25 m, 0,89 kg
Izdevniecība: Taylor & Francis Ltd
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Nav informācijas
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Nav norādīts
Grāmatas fragments:
Autors: MJS Bindra, Ekroop Kaur
Lapaspušu skaits: 462
Izdošanas gads: 2022

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Lean Business Guidebook: How to Satisfy Your Customers and Maximize Your Profit
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes