Social Warming: How Social Media Polarises Us All

Specifikācijas:
Autors: Charles Arthur
Lapaspušu skaits: 352
Izdošanas gads: 2022
Preces ID: 18277077
0 € piegāde virs 20 €
1764
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
Uz grozu
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

12. oktobrī

000

Latvijas Pasts nodaļā

14. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
129

Latvijas Pasts pakomātā

14. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
169

Smartpost terminālī

14. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
229

Saņemiet DPD Pickup punktā

14. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
299

Saņemiet Omniva pakomātā

15. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
225

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

15. oktobrī

000

Piegādāsim uz mājām

14. oktobrī

399

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Latvijas Pasts nodaļā

14. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
129

Latvijas Pasts pakomātā

14. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
169

Smartpost terminālī

14. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
229

Saņemiet DPD Pickup punktā

14. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
299

Saņemiet Omniva pakomātā

15. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
225

Piegādāsim uz mājām

14. oktobrī

499

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
  • 98% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Social Warming: How Social Media Polarises Us All

An impassioned exploration of the ways in which social media has manipulated us all‘Witty, rigorous, and as urgent as a fire alarm’ Dorian Lynskey ‘Cooly prosecutorial’ Guardian Nobody meant for this to happen. Facebook didn’t mean to facilitate a genocide. Twitter didn’t want to be used to harass women. YouTube never planned to radicalise young men. But with billions of users, these platforms need only tweak their algorithms to generate more ‘engagement’. In so doing, they bring unrest to previously settled communities and erode our relationships. Social warming has happened gradually – as a by-product of our preposterously convenient digital existence. But the gradual deterioration of our attitudes and behaviour on- and offline – this vicious cycle of anger and outrage – is real. And it can be corrected. Here’s how.

Kopīgā informācija par: Social Warming: How Social Media Polarises Us All

Preces ID: 18277077
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,35 x 0,25 x 0,1 m, 0,5 kg
Izdevniecība: Oneworld Publications
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Mīkstie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Ekonomika
Grāmatas fragments:
Autors: Charles Arthur
Lapaspušu skaits: 352
Izdošanas gads: 2022

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Social Warming: How Social Media Polarises Us All
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes