Strategic Market Management: Global Perspectives

Specifikācijas:
Autors: David A. Aaker, Damien McLoughlin
Lapaspušu skaits: 368
Izdošanas gads: 2010
Preces ID: 16276335
0 € piegāde virs 20 €
11631
Pārdevējs: Minced 4.5
Uz grozu
718 / mēn.

3 3877
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

24. septembrī

000

Smartpost terminālī

24. septembrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Saņemiet DPD Pickup punktā

24. septembrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Latvijas Pasts pakomātā

24. septembrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Latvijas Pasts nodaļā

24. septembrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Saņemiet Omniva pakomātā

25. septembrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

27. septembrī

000

Piegādāsim uz mājām

24. septembrī

399

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Smartpost terminālī

24. septembrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Saņemiet DPD Pickup punktā

24. septembrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Latvijas Pasts pakomātā

24. septembrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Latvijas Pasts nodaļā

24. septembrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Saņemiet Omniva pakomātā

25. septembrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Piegādāsim uz mājām

24. septembrī

499

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: Minced 4.5
  • 89% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Strategic Market Management: Global Perspectives

The text is a European adaptation of our current US book: Strategic Market Management, 9th Edition by David Aaker. This new edition is a mainstream textsuitable for all business students studying strategy and marketingcourses. Strategic Market Management: Global Perspectives ismotivated by the strategic challenges created by the dynamic natureof markets. The premise is that all traditional strategicmanagement tools either do not apply or need to be adapted to amore dynamic context. The unique aspects of the book are its inclusion of: * A business strategy definition that includes product/marketscope, value proposition, and assets and competences. * A structured strategic analysis including a detailed customer,competitor, market, and environmental analysis leading tounderstanding of market dynamics that is supported by a summaryflow diagram, a set of agendas to help start the process, and a setof planning forms. * Concepts of strategic commitment, opportunism, and adaptabilityand how they can and should be blended together. * Bases of a value proposition and strong brands. A strategywithout a compelling value proposition will not be market driven orsuccessful. Brand assets that will support a business strategy needto be developed. * Creating synergetic marketing with silo organisations definedby products or countries. All organisations have multiple productsand markets and creating cooperation and communication instead ofcompetition and isolation is becoming an imperative. A global perspective is an essential aspect of this new edition.This reflects the lived experience of the student reader but alsotheir likely professional challenges. This is achieved by theextensive use of new examples and vignettes.

Kopīgā informācija par: Strategic Market Management: Global Perspectives

Preces ID: 16276335
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Izdevniecība: John Wiley Sons Inc
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Nav informācijas
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Nav norādīts
Grāmatas fragments:
Autors: David A. Aaker, Damien McLoughlin
Lapaspušu skaits: 368
Izdošanas gads: 2010

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Strategic Market Management: Global Perspectives
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes