Rudens sezonas hiti un TOP piedāvājumi par lieliskām cenām! Izvēlieties tagad un esat gatavi rudenim!

Making Better Coffee: How Maya Farmers and Third Wave Tastemakers Create Value

Specifikācijas:
Autors: Edward F. Fischer
Lapaspušu skaits: 306
Izdošanas gads: 2022
Preces ID: 20620092
0 € piegāde virs 20 €
5914
Pārdevējs: Minced 4.5
Uz grozu
774 / mēn.

3 1972
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

10. oktobrī

000

Smartpost terminālī

10. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Saņemiet DPD Pickup punktā

10. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Latvijas Pasts pakomātā

10. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Latvijas Pasts nodaļā

10. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Saņemiet Omniva pakomātā

11. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

13. oktobrī

000

Piegādāsim uz mājām

10. oktobrī

399

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Smartpost terminālī

10. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Saņemiet DPD Pickup punktā

10. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Latvijas Pasts pakomātā

10. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Latvijas Pasts nodaļā

10. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Saņemiet Omniva pakomātā

11. oktobrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Piegādāsim uz mājām

10. oktobrī

499

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: Minced 4.5
  • 89% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Making Better Coffee: How Maya Farmers and Third Wave Tastemakers Create Value

"This book takes a behind-the-scenes look at the world of Third Wave coffee to uncover what makes a great coffee. Traders stress the material conditions of terroir and botany, but just as important are the social, moral, and political values that farmers, roasters, and consumers attach to the beans. Third Wave roasters earnestly pursue a craft, searching for new flavors, while smallholding Maya farmers in Guatemala see coffee as part of a cycle of agricultural regeneration, as well as a source of extra income. This book connects the quest for quality among Third Wave tastemakers in the United States to the lives and internet-fueled aspirations of Maya producers, showing how profits are made by artfully combining coffee's material and symbolic qualities"--
An anthropologist uncovers how "great coffee" depends not just on taste, but also on a complex system of values worked out among farmers, roasters, and consumers. What justifies the steep prices commanded by small-batch, high-end Third Wave coffees? Making Better Coffee explores this question, looking at highland coffee farmers in Guatemala and their relationship to the trends that dictate what makes "great coffee." Traders stress material conditions of terroir and botany, but just as important are the social, moral, and political values that farmers, roasters, and consumers attach to the beans.   In the late nineteenth century, Maya farmers were forced to work on the large plantations that colonized their ancestral lands. The international coffee market shifted in the 1990s, creating demand for high-altitude varietals—plants suited to the mountains where the Maya had been displaced. Edward F. Fischer connects the quest for quality among U.S. tastemakers to the lives and desires of Maya producers, showing how profits are made by artfully combining coffee's material and symbolic attributes. The result is a complex story of terroir and taste, quality and craft, justice and necessity, worth and value.

Kopīgā informācija par: Making Better Coffee: How Maya Farmers and Third Wave Tastemakers Create Value

Preces ID: 20620092
Kategorija: Sociālo zinātņu grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,02 x 0,15 x 0,23 m, 0,36 kg
Izdevniecība: University of California Press
Izdošanas valoda: Angļu
Grāmatas vāku tips: Mīkstie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Socioloģija
Grāmatas fragments:
Autors: Edward F. Fischer
Lapaspušu skaits: 306
Izdošanas gads: 2022

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Making Better Coffee: How Maya Farmers and Third Wave Tastemakers Create Value
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes