Meklē Ziemassvētku dāvanas? Vairāk nekā 4 miljoni preču par lieliskām cenām! 

Research Design, Second Edition: Quantitative, Qualitative, Mixed Methods, Arts-Based, and Community-Based Participatory Research Approaches 2nd edition

Specifikācijas:
Autors: Patricia Leavy
Lapaspušu skaits: 323
Izdošanas gads: 2023
Preces ID: 20553412
0 € piegāde virs 20 €
5994
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
Uz grozu
785 / mēn.

3 1998
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

2. decembrī

000

Smartpost terminālī

2. decembrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Saņemiet Omniva pakomātā

2. decembrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Piegādāsim uz mājām

2. decembrī

399

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Smartpost terminālī

2. decembrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Saņemiet Omniva pakomātā

2. decembrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Piegādāsim uz mājām

2. decembrī

499

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
  • 98% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Research Design, Second Edition: Quantitative, Qualitative, Mixed Methods, Arts-Based, and Community-Based Participatory Research Approaches 2nd edition

With a new chapter on the literature review, this accessible step-by-step guide to using the five major approaches to research design is now in a thoroughly revised second edition. The prior edition's user-friendly features are augmented by a new companion website with worksheets keyed to each chapter. For each approach, the text presents a template for a research proposal and explains how to conceptualize and fill in every section. Interdisciplinary research examples draw on current events and social justice issues. Unique coverage includes hot topics--replication studies, data sharing, and preregistration; tailoring proposals to different audiences; and more. Terminology commonly used in each approach is identified and key moments of ethical decision making are flagged. The book includes a general introduction to social research, an in-depth discussion of ethics, and a chapter on how to begin a research study.   New to This Edition *New or expanded discussions of theory and literature in quantitative research, replication studies, preregistration of research, the critical paradigm in qualitative research, mixed methods research, approaching different kinds of organizations in community-based participatory research, and more. *Chapter on the literature review, including the ethics of citational practices. *Companion website with worksheets to aid in learning and practicing each chapter's key concepts. *Updated examples, references, and recommended readings throughout.   Pedagogical Features *Multiple "Review Stops" in each chapter--quick quizzes with answer keys. *End-of-chapter writing exercises, research activities, and suggested resources. *Bolded key terms and an end-of-book glossary. *Boxed tips from experts in the respective approaches. *Pointers to downloadable worksheets throughout the chapters. *Author-created PowerPoints and chapter tests with answer keys available to instructors using the book in a course.  

Kopīgā informācija par: Research Design, Second Edition: Quantitative, Qualitative, Mixed Methods, Arts-Based, and Community-Based Participatory Research Approaches 2nd edition

Preces ID: 20553412
Kategorija: Sociālo zinātņu grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,03 x 0,18 x 0,25 m, 0,58 kg
Izdevniecība: Guilford Publications
Izdošanas valoda: Angļu
Grāmatas vāku tips: Mīkstie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Socioloģija
Grāmatas fragments:
Autors: Patricia Leavy
Lapaspušu skaits: 323
Izdošanas gads: 2023

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Research Design, Second Edition: Quantitative, Qualitative, Mixed Methods, Arts-Based, and Community-Based Participatory Research Approaches 2nd edition
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes