Ux Research Methods For Media And Communication Studies: An Introduction To Contemporary Qualitative Methods

Specifikācijas:
Autors: Nav norādīts
Izdošanas gads: 2022
Lapaspušu skaits: 202
Preces ID: 19766447
0 € piegāde virs 20 €
6799
Pārdevējs: KATARATA 4.6
Uz grozu
890 / mēn.

3 2267
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

2. novembrī

000

Smartpost terminālī

4. novembrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Saņemiet DPD Pickup punktā

4. novembrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Latvijas Pasts pakomātā

4. novembrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Latvijas Pasts nodaļā

4. novembrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Saņemiet Omniva pakomātā

5. novembrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

5. novembrī

000

Piegādāsim uz mājām

4. novembrī

399

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Smartpost terminālī

4. novembrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Saņemiet DPD Pickup punktā

4. novembrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Latvijas Pasts pakomātā

4. novembrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Latvijas Pasts nodaļā

4. novembrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Saņemiet Omniva pakomātā

5. novembrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Piegādāsim uz mājām

4. novembrī

499

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: KATARATA 4.6
  • 89% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Ux Research Methods For Media And Communication Studies: An Introduction To Contemporary Qualitative Methods

"A comprehensive guide to qualitative research methods in user experience (UX), the interaction between humans and digital products, designed for media and communication students. Angela M. Cirucci and Urszula M. Pruchniewska provide an accessible introduction to the field (including the history of UX and common UX design terminology). Readers are taken through the entire research design process, with an outline for preparing a study (including a planning template), a discussion of recruitment techniques, an exploration of ethics considerations, and a detailed breakdown of 12 essential UX research methods. The 12 methods covered include emotional journeys, screenshot diaries, walkthroughs, contextual inquiry, card sorting, and usability testing, and eachmethods chapter includes a step-by-step breakdown, discussions of in-person vs. virtual procedures, and a "What You Need" section. Throughout the book, useful parallels are drawn between traditional academic research methods and UX methods, and special attention is paid to diversity and inclusivity. This is an essential text for media and communications students wishing to become familiar with UX research methods, a rapidly growing field that will open numerous exciting career paths for graduates"--

A comprehensive guide to qualitative research methods in user experience (UX), the interaction between humans and digital products, designed for media and communication students.

Kopīgā informācija par: Ux Research Methods For Media And Communication Studies: An Introduction To Contemporary Qualitative Methods

Preces ID: 19766447
Kategorija: Svešvalodu mācību materiāli
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Tips: Nav norādīts
Izdevniecība: Nav norādīts
Izdošanas valoda: Angļu
Grāmatas vāku tips: Nav norādīts
Formāts: Tradicionālā grāmata
Grāmatas fragments:
Autors: Nav norādīts
Izdošanas gads: 2022
Lapaspušu skaits: 202

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Ux Research Methods For Media And Communication Studies: An Introduction To Contemporary Qualitative Methods
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes