Theory of the Gimmick: Aesthetic Judgment and Capitalist Form

Specifikācijas:
Autors: Sianne Ngai
Lapaspušu skaits: 416
Izdošanas gads: 2022
Preces ID: 20476482
0 € piegāde virs 20 €
2973
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
Uz grozu
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

9. decembrī

000

Smartpost terminālī

9. decembrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Saņemiet Omniva pakomātā

9. decembrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Piegādāsim uz mājām

9. decembrī

399

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Smartpost terminālī

9. decembrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Saņemiet Omniva pakomātā

9. decembrī

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Piegādāsim uz mājām

9. decembrī

499

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
  • 98% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Theory of the Gimmick: Aesthetic Judgment and Capitalist Form

Acclaimed critic Sianne Ngai theorizes the gimmick as an aesthetic category reflecting the fundamental laws of capitalism. Gimmicks make promises of saving labor and increasing value that we distrust but also find attractive. Exploring the use of this form, Ngai shows how its aesthetic dissatisfactions reflect deeper anxieties about capitalism.
Christian Gauss Award ShortlistWinner of the ASAP Book PrizeA Literary Hub Book of the Year“Makes the case that the gimmick…is of tremendous critical value…Lies somewhere between critical theory and Sontag’s best work.”—Los Angeles Review of Books“Ngai exposes capitalism’s tricks in her mind-blowing study of the time- and labor-saving devices we call gimmicks.”—New Statesman“One of the most creative humanities scholars working today…My god, it’s so good.”—Literary Hub“Ngai is a keen analyst of overlooked or denigrated categories in art and life…Highly original.”—4Columns“It is undeniable that part of what makes Ngai’s analyses of aesthetic categories so appealing…is simply her capacity to speak about them brilliantly.”—Bookforum“A page turner.”—American Literary HistoryDeeply objectionable and yet strangely attractive, the gimmick comes in many guises: a musical hook, a financial strategy, a striptease, a novel of ideas. Above all, acclaimed theorist Sianne Ngai argues, the gimmick strikes us both as working too little (a labor-saving trick) and working too hard (a strained effort to get our attention).When we call something a gimmick, we register misgivings that suggest broader anxieties about value, money, and time, making the gimmick a hallmark of capitalism. With wit and critical precision, Ngai explores the extravagantly impoverished gimmick across a range of examples: the fiction of Thomas Mann, Helen DeWitt, and Henry James; the video art of Stan Douglas; the theoretical writings of Stanley Cavell and Theodor Adorno. Despite its status as cheap and compromised, the gimmick emerges as a surprisingly powerful tool in this formidable contribution to aesthetic theory.

Kopīgā informācija par: Theory of the Gimmick: Aesthetic Judgment and Capitalist Form

Preces ID: 20476482
Kategorija: Vēstures grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,03 x 0,16 x 0,24 m, 0,3 kg
Izdevniecība: Harvard University Press
Izdošanas valoda: Angļu
Grāmatas vāku tips: Mīkstie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Pasaule
Grāmatas fragments:
Autors: Sianne Ngai
Lapaspušu skaits: 416
Izdošanas gads: 2022

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Theory of the Gimmick: Aesthetic Judgment and Capitalist Form
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes