Aesthetic Intelligence: How to Boost It and Use It in Business and Beyond

Specifikācijas:
Autors: Pauline Brown
Lapaspušu skaits: 288
Izdošanas gads: 2020
Preces ID: 19376962
4903
6684
-26%
Pārdevējs: Minced 4.5
Uz grozu
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

15. maijā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

15. maijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

15. maijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

15. maijā

169

Smartpost terminālī

15. maijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

15. maijā

299

Circle K stacijā

15. maijā

299

Piegādāsim uz mājām

15. maijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

16. maijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

15. maijā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

15. maijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

15. maijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

15. maijā

169

Smartpost terminālī

15. maijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

15. maijā

299

Circle K stacijā

15. maijā

299

Piegādāsim uz mājām

15. maijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

16. maijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: Minced 4.5
  • 88% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Aesthetic Intelligence: How to Boost It and Use It in Business and Beyond

Longtime leader in the luxury goods sector and former Chairman of LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton North America reinvents the art and science of brand-building under the rubric of Aesthetic Intelligence. In a world in which people have cheap and easy access to most goods and services, yet crave richer and more meaningful experiences, aesthetics has become a key differentiator for most companies and a critical factor of their success and even their survival. In this groundbreaking book, Pauline Brown, a former leader of the world’s top luxury goods company and a pioneer in identifying the role of aesthetics in business, shows executives, entrepreneurs, and other professionals how to harness the power of the senses to create products, services, and experiences that stand out, resonate with their customers, and create long-term value for their businesses. The power is rooted in Aesthetic Intelligence—or “the other AI,” as Brown refers to it. Aesthetic Intelligence can be learned. Indeed, people are born with far more capacity than they use, but even those that are naturally gifted must continue to refine their skills, lest their aesthetic advantage atrophy. Through a combination of storytelling and practical advice, the author shows how aesthetic intelligence creates business value and how executives, entrepreneurs and others can boost their own AI and successfully apply it to business. Brown offers research, strategies and practical exercises focused on four essential AI skills. Aesthetic Intelligence provides a crucial roadmap to help business leaders build their businesses in their own authentic and distinctive way. Aesthetic Intelligence is about creating delight, lifting the human spirit, and rousing the imagination through sensorial experiences.

Kopīgā informācija par: Aesthetic Intelligence: How to Boost It and Use It in Business and Beyond

Preces ID: 19376962
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,03 x 0,15 x 0,23 m, 0,44 kg
Izdevniecība: HarperCollins Publishers Inc
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Cietie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Nav norādīts
Grāmatas fragments: Ne
Autors: Pauline Brown
Lapaspušu skaits: 288
Izdošanas gads: 2020

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Aesthetic Intelligence: How to Boost It and Use It in Business and Beyond
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes