Beyond Digital: How Great Leaders Transform Their Organizations and Shape the Future

Specifikācijas:
Autors: Paul Leinwand, Mahadeva Matt Mani
Lapaspušu skaits: 256, Nav norādīts
Izdošanas gads: 2022
Preces ID: 17290807
4399
Pārdevējs: KATARATA 4.6
Citu pārdevēju piedāvājumi (2):
4889
-
5053
Uz grozu
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

24. jūlijā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

24. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

24. jūlijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

24. jūlijā

169

Smartpost terminālī

24. jūlijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

24. jūlijā

299

Piegādāsim uz mājām

24. jūlijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

25. jūlijā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

24. jūlijā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

24. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

24. jūlijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

24. jūlijā

169

Smartpost terminālī

24. jūlijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

24. jūlijā

299

Piegādāsim uz mājām

24. jūlijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

25. jūlijā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Citu pārdevēju piedāvājumi
Minced
4889 6667
Modamo
5053
Pārdevējs: KATARATA 4.6
  • 89% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Beyond Digital: How Great Leaders Transform Their Organizations and Shape the Future

Leinwand, a consultant who specializes in strategy, growth, and capability building, and Mani, an advisor to executives on business model transformation and operating performance improvement, draw on research with 12 companies between 2018 and 2021 that have implemented transformation strategies to show how to transform an organization to go beyond the digital world and re-imagine industries and business models to build advantage that is sustainable. They explain how Philips, Hitachi, Titan, Eli Lilly, Citigroup, Adobe, Komatsu, Honeywell, Microsoft, Cleveland Clinic, Inditex, and STC Pay made choices about the future, how their leadership teams work, how they got people on board, and how they overcame barriers. They describe seven leadership principles for executing the transformation: re-imagining the company's place in the world; embracing and creating value via ecosystems and collaboration with other organizations; building a system of insights with customers; making the organization outcome-oriented; rethinking the roles, skills, and power structures on the leadership team to drive collaborative performance; centering the transformation on people; and recognizing the need for a new type of leadership. Annotation ©2022 Ringgold, Inc., Portland, OR (protoview.com)
Two world-renowned strategists detail the seven leadership imperatives for transforming companies in the new digital era.Digital transformation is critical. But winning in today's world requires more than digitization. It requires understanding that the nature of competitive advantage has shifted—and that being digital is not enough.In Beyond Digital, Paul Leinwand and Matt Mani from Strategy&, PwC's global strategy consulting business, take readers inside twelve companies and how they have navigated through this monumental shift: from Philips's reinvention from a broad conglomerate to a focused health technology player, to Cleveland Clinic's engagement with its broader ecosystem to improve and expand its leading patient care to more locations around the world, to Microsoft's overhaul of its global commercial business to drive customer outcomes. Other case studies include Adobe, Citigroup, Eli Lilly, Hitachi, Honeywell, Inditex, Komatsu, STC Pay, and Titan.Building on a major new body of research, the authors identify the seven imperatives that leaders must follow as the digital age continues to evolve:Reimagine your company's place in the worldEmbrace and create value via ecosystemsBuild a system of privileged insights with your customersMake your organization outcome-orientedInvert the focus of your leadership teamReinvent the social contract with your peopleDisrupt your own leadership approachTogether, these seven imperatives comprise a playbook for how leaders can define a bolder purpose and transform their organizations.

Kopīgā informācija par: Beyond Digital: How Great Leaders Transform Their Organizations and Shape the Future

Preces ID: 17290807
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Izdevniecība: Harvard Business Review Press
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Nav informācijas
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Nav norādīts
Grāmatas fragments: Ne
Autors: Paul Leinwand, Mahadeva Matt Mani
Lapaspušu skaits: 256, Nav norādīts
Izdošanas gads: 2022

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Beyond Digital: How Great Leaders Transform Their Organizations and Shape the Future
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes

Citu pārdevēju piedāvājumi (2)

*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.

Pārdevējs: Minced 4.6
(225 pircēja vērtējums)
-26%

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

27. jūlijā

000
Iespējamie piegādes veidi
4889 6667
Pārdevējs: Modamo 4.2
(3 pircēja vērtējums)

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

24. jūlijā

000
Iespējamie piegādes veidi
5053