Business Diplomacy by Multinational Corporations: Towards a Model based on Catholic Social Thought

Specifikācijas:
Autors: Huub Ruel
Lapaspušu skaits: 80
Izdošanas gads: 2022
Preces ID: 19376137
12108
15329
-21%
Pārdevējs: Minced 4.6
Citu pārdevēju piedāvājumi (1):
11399
Uz grozu
747 / mēn.

3 4036
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

21. maijā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

21. maijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

21. maijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

21. maijā

169

Smartpost terminālī

21. maijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

21. maijā

299

Circle K stacijā

21. maijā

299

Piegādāsim uz mājām

21. maijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

22. maijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

21. maijā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

21. maijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

21. maijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

21. maijā

169

Smartpost terminālī

21. maijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

21. maijā

299

Circle K stacijā

21. maijā

299

Piegādāsim uz mājām

21. maijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

22. maijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Citu pārdevēju piedāvājumi
KATARATA
11399
Pārdevējs: Minced 4.6
  • 89% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Business Diplomacy by Multinational Corporations: Towards a Model based on Catholic Social Thought

Over the past two decades, increasing attention has been paid to the concept of business diplomacy. This is becoming more important for multinational corporations (MNCs) as they deal with an increasingly demanding and dynamic international business arena. Despite the growing literature on this phenomenon, there is no sound theory-based business diplomacy model that can help to understand MNCs' relationship-building activities in the global society and provide a normative, moral guide for MNCs on how to conduct business diplomacy successfully. In Business Diplomacy by Multinational Corporations, Huub Ruel turns to Catholic Social Thought (CST), an intellectual tradition extending back 2000 years that promotes the key principles of human dignity, the common good, solidarity and subsidiarity. According to CST, a business is a community of people and its purpose is to serve the common good. This clearly diverges from the dominant shareholder view of business and CST provides a basis for a normative business diplomacy model. This in turn provides a clear, distinctive instrument for MNCs to reflect on their purpose and role in the global society while also guiding and directing their relationship-building actions with other actors in the global society. This book is essential reading for researchers studying ethics and morality from an international business viewpoint.

Kopīgā informācija par: Business Diplomacy by Multinational Corporations: Towards a Model based on Catholic Social Thought

Preces ID: 19376137
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,01 x 0,15 x 0,23 m, 0,24 kg
Izdevniecība: Emerald Publishing Limited
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Cietie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Socioloģija
Grāmatas fragments: Ne
Autors: Huub Ruel
Lapaspušu skaits: 80
Izdošanas gads: 2022

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Business Diplomacy by Multinational Corporations: Towards a Model based on Catholic Social Thought
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes

Citu pārdevēju piedāvājumi (1)

*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.

Pārdevējs: KATARATA 4.6
(1419 pircēja vērtējums)

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

25. maijā

000
Iespējamie piegādes veidi
11399