Business of Race: How to Create and Sustain an Antiracist Workplace-And Why it's Actually Good for Business

Specifikācijas:
Autors: Margaret Greenberg, Gina Greenlee, Tom Rath, Nav norādīts
Lapaspušu skaits: 384, Nav norādīts
Izdošanas gads: 2021
Preces ID: 18272992
0 € piegāde virs 30 € ar kodu 724PIEGADE
5299
Pārdevējs: KATARATA 4.6
Citu pārdevēju piedāvājumi (1):
6073
Uz grozu
694 / mēn.

3 1767
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

20. jūlijā

000

Latvijas Pasts pakomātā

22. jūlijā

0 € piegāde virs 30 € ar kodu 724PIEGADE
169

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

20. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

22. jūlijā

129

Smartpost terminālī

22. jūlijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

22. jūlijā

299

Piegādāsim uz mājām

22. jūlijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

23. jūlijā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

20. jūlijā

000

Latvijas Pasts pakomātā

22. jūlijā

0 € piegāde virs 30 € ar kodu 724PIEGADE
169

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

20. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

22. jūlijā

129

Smartpost terminālī

22. jūlijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

22. jūlijā

299

Piegādāsim uz mājām

22. jūlijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

23. jūlijā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Citu pārdevēju piedāvājumi
Modamo
6073
Pārdevējs: KATARATA 4.6
  • 89% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Business of Race: How to Create and Sustain an Antiracist Workplace-And Why it's Actually Good for Business

A practical guide to address race in the workplace For too long, the workplace has outsourced the uncomfortable work of addressing systemic racism to the police, politicians, talk show hosts, celebrities, red carpet sound bites and "reality" TV. It's time for change. The workplace is the perfect place to constructively address race because it's where hundreds of thousands of people gather daily to pursue a shared purpose. And it's often the first or only place people interact with others from a different race or cultural background. Regardless of our hierarchical position within an organization, we each can take a stand. Systemic racism can only be addressed with systemic change. But you can't solve what you can't talk about. Talking about race in the workplace has been taboo for so long. That's why organizations must ready their environments-at both the individual and enterprise levels-before diving headfirst. The inner work of raising our own awareness and creating new ways of thinking and being, and the outer work organizations must perform to develop and implement strategies, initiatives, policies and practices to reimagine a racially equitable workplace are journeys, not programs. The Business of Race is a practical guide for business leaders and employees alike who are struggling with both how to talk about race and what to do about it. The book offers concrete ways businesses large and small can make positive, sustainable changes to bring more racial diversity, inclusion and equity to the workplace. Readers will learn more than a half-dozen tools that bring an asset view of race, rather than a deficit view, such as SOAR and growth mindset. Readers will also learn to reach for familiar tools they use nearly every day, such as strategic planning and project management, to implement other priorities and apply them to the deeply complex, emotional and intimidating dynamic of race in the workplace. But don't confuse accessibility with ease. This is hard work. Woven throughout are interviews from more than two dozen business professionals across diverse industries, fields, and organizational levels. Their stories are not meant to be formulaic. Rather, they bring voice to the challenges and opportunities businesses face everyday and give the reader the courage they need to embark on or continue their own race journey.

Kopīgā informācija par: Business of Race: How to Create and Sustain an Antiracist Workplace-And Why it's Actually Good for Business

Preces ID: 18272992
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,03 x 0,3 x 0,4 m, 0,61 kg
Izdevniecība: McGraw-Hill Education
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Nav informācijas
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Nav norādīts
Grāmatas fragments: Ne
Autors: Margaret Greenberg, Gina Greenlee, Tom Rath, Nav norādīts
Lapaspušu skaits: 384, Nav norādīts
Izdošanas gads: 2021

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Business of Race: How to Create and Sustain an Antiracist Workplace-And Why it's Actually Good for Business
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes

Citu pārdevēju piedāvājumi (1)

*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.

Pārdevējs: Modamo 4.2
(3 pircēja vērtējums)
0 €

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

20. jūlijā

000
Iespējamie piegādes veidi
6073