Challenger Sale: Taking Control of the Customer Conversation

Specifikācijas:
Autors: Matthew Dixon, Brent Adamson
Lapaspušu skaits: 240
Izdošanas gads: 2011
Preces ID: 20609107
5910
7892
-25%
Pārdevējs: Minced 4.6
Uz grozu
774 / mēn.

3 1970
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

8. augustā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

8. augustā

000

Latvijas Pasts nodaļā

8. augustā

129

Latvijas Pasts pakomātā

8. augustā

169

Smartpost terminālī

8. augustā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

8. augustā

299

Piegādāsim uz mājām

8. augustā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

9. augustā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

8. augustā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

8. augustā

000

Latvijas Pasts nodaļā

8. augustā

129

Latvijas Pasts pakomātā

8. augustā

169

Smartpost terminālī

8. augustā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

8. augustā

299

Piegādāsim uz mājām

8. augustā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

9. augustā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: Minced 4.6
  • 87% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Challenger Sale: Taking Control of the Customer Conversation

Profiling five distinct sales representative styles while arguing that one consistently outperforms the others, a guide based on a quantitative study of thousands of sales reps in various industries demonstrates how to achieve customer loyalty by delivering a distinctive purchase experience.
What's the secret to sales success? If you're like most business leaders, you'd say it's fundamentally about relationships-and you'd be wrong. The best salespeople don't just build relationships with customers. They challenge them. The need to understand what top-performing reps are doing that their average performing colleagues are not drove Matthew Dixon, Brent Adamson, and their colleagues at Corporate Executive Board to investigate the skills, behaviors, knowledge, and attitudes that matter most for high performance. And what they discovered may be the biggest shock to conventional sales wisdom in decades.Based on an exhaustive study of thousands of sales reps across multiple industries and geographies, The Challenger Sale argues that classic relationship building is a losing approach, especially when it comes to selling complex, large-scale business-to-business solutions. The authors' study found that every sales rep in the world falls into one of five distinct profiles, and while all of these types of reps can deliver average sales performance, only one-the Challenger- delivers consistently high performance.Instead of bludgeoning customers with endless facts and features about their company and products, Challengers approach customers with unique insights about how they can save or make money. They tailor their sales message to the customer's specific needs and objectives. Rather than acquiescing to the customer's every demand or objection, they are assertive, pushing back when necessary and taking control of the sale.The things that make Challengers unique are replicable and teachable to the average sales rep. Once you understand how to identify the Challengers in your organization, you can model their approach and embed it throughout your sales force. The authors explain how almost any average-performing rep, once equipped with the right tools, can successfully reframe customers' expectations and deliver a distinctive purchase experience that drives higher levels of customer loyalty and, ultimately, greater growth.

Kopīgā informācija par: Challenger Sale: Taking Control of the Customer Conversation

Preces ID: 20609107
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,2 x 0,16 x 0,24 m, 0,42 kg
Izdevniecība: Penguin Putnam Inc
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Cietie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Ekonomika
Grāmatas fragments:
Autors: Matthew Dixon, Brent Adamson
Lapaspušu skaits: 240
Izdošanas gads: 2011

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Challenger Sale: Taking Control of the Customer Conversation
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes