CMO of People: Manage Employees Like Customers 2nd Revised edition

Specifikācijas:
Autors: Peter Navin, David Creelman
Lapaspušu skaits: 281
Izdošanas gads: 2021
Preces ID: 20619172
5799
Pārdevējs: KATARATA 4.6
Uz grozu
759 / mēn.

3 1933
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

9. jūlijā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

9. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

9. jūlijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

9. jūlijā

169

Smartpost terminālī

9. jūlijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

9. jūlijā

299

Piegādāsim uz mājām

9. jūlijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

10. jūlijā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

9. jūlijā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

9. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

9. jūlijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

9. jūlijā

169

Smartpost terminālī

9. jūlijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

9. jūlijā

299

Piegādāsim uz mājām

9. jūlijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

10. jūlijā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: KATARATA 4.6
  • 89% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: CMO of People: Manage Employees Like Customers 2nd Revised edition

The extremely positive response to the first edition of The CMO of People from both practitioners and educators spoke of the value of fresh ideas along with specific steps on how to execute them. This second edition of Peter Navin and David Creelman's pathbreaking book, with new sections including industry leaders' insights from Nike, UKG, and DocuSign, corroborates the approach that sees the CMO of People as a business focused people function that utilizes the proven tools of the marketing function and creates a predictable and immersive employee experience that drives productivity and performance. If the human resources function in your talent-centric organization is not bringing the excitement and business impact it should, you need a new mental model that approaches getting the best from people with the same mindset marketing uses to get the best results with customers. Just as the Chief Marketing Officer curates an experience to get the best lifetime value from customers, the head of HR, the CMO of People, can curate an experience to get the best lifetime value from employees. This unique book discusses: What it takes to change the character and intensity of an organization How to run HR so that it has impact Why we need to structure the HR department differently How to find unconventional people to staff this unconventional model How to create a predictable and immersive end-to-end experience for employees How a CMO of People can overcome barriers and drive performance

Kopīgā informācija par: CMO of People: Manage Employees Like Customers 2nd Revised edition

Preces ID: 20619172
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Izdevniecība: De Gruyter
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Mīkstie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Ekonomika
Grāmatas fragments: Ne
Autors: Peter Navin, David Creelman
Lapaspušu skaits: 281
Izdošanas gads: 2021

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

CMO of People: Manage Employees Like Customers 2nd Revised edition
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes