Communication Strategy Handbook: Toolkit for Creating a Winning Strategy New edition

Specifikācijas:
Autors: Betteke van Ruler, Frank Koerver
Lapaspušu skaits: 174, Nav norādīts
Izdošanas gads: 2019
Preces ID: 18274802
7499
Pārdevējs: KATARATA 4.6
Citu pārdevēju piedāvājumi (1):
9841
Uz grozu
772 / mēn.

3 2501
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

25. maijā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

25. maijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

27. maijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

27. maijā

169

Smartpost terminālī

27. maijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

27. maijā

299

Circle K stacijā

27. maijā

299

Piegādāsim uz mājām

27. maijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

28. maijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

25. maijā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

25. maijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

27. maijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

27. maijā

169

Smartpost terminālī

27. maijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

27. maijā

299

Circle K stacijā

27. maijā

299

Piegādāsim uz mājām

27. maijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

28. maijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Citu pārdevēju piedāvājumi
Minced
9841 12609
Pārdevējs: KATARATA 4.6
  • 89% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Communication Strategy Handbook: Toolkit for Creating a Winning Strategy New edition

Developing effective strategies can put you on the path to becoming a trusted advisor and a valued employee. The Communication Strategy Framework that is introduced in this handbook has been designed to help professionals make targeted choices toward strategic communication.
Strategic development is one of the most daunting challenges that faces any professional, no matter the field. After all, stakes are high. Developing effective strategies can put you on the path to becoming a trusted advisor and a valued employee. The communication strategy framework introduced in this handbook has been designed to help professionals make targeted choices toward strategic communication. Taking an iterative approach and continually reflecting on whether your choices remain congruent enables you to continually adapt to changing circumstances while staying in command. Linear planning models are ineffective. Quick strategy development can revolutionize the communication function and strengthen the relationship amongst members of a professional team. Linking communication and business strategy is the number one challenge for today’s communication practitioners. Many CEOs still view the communication department as no more than as a tactical entity providing outreach but little else. It is time to fundamentally rethink how strategic communication is developed and start using modern tools to do this. The communication strategy framework facilitates the communication professional to forcefully and efficiently make the right choices. It compels individuals to think about how communication can contribute to achieving the organization or client’s goals. As a result, it provides a clear picture of your communication strategy in one page by putting superfluous details aside and concentrating on the essentials. The communication strategy framework has proven to be an instant eye-opener for clients and other stakeholders. A best-seller amongst professionals in the Netherlands, it is available for the first time in English. This step-by-step guide to creating strategic communication will help communicators of all types- from professionals and clients to students and teachers!

Kopīgā informācija par: Communication Strategy Handbook: Toolkit for Creating a Winning Strategy New edition

Preces ID: 18274802
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,03 x 0,18 x 0,25 m, 0,36 kg
Izdevniecība: Peter Lang Publishing Inc
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Nav informācijas
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Nav norādīts
Grāmatas fragments: Ne
Autors: Betteke van Ruler, Frank Koerver
Lapaspušu skaits: 174, Nav norādīts
Izdošanas gads: 2019

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Communication Strategy Handbook: Toolkit for Creating a Winning Strategy New edition
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes

Citu pārdevēju piedāvājumi (1)

*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.

Pārdevējs: Minced 4.6
(124 pircēja vērtējums)
-21%

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

21. maijā

000
Iespējamie piegādes veidi
9841 12609