Computer Animation: Algorithms and Techniques 3rd edition

Specifikācijas:
Autors: Rick Parent
Lapaspušu skaits: 542
Izdošanas gads: 2012
Preces ID: 20615767
10299
Pārdevējs: KATARATA 4.6
Citu pārdevēju piedāvājumi (1):
13034
Uz grozu
775 / mēn.

3 3433
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

27. jūnijā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

27. jūnijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

27. jūnijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

27. jūnijā

169

Smartpost terminālī

27. jūnijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

27. jūnijā

299

Circle K stacijā

27. jūnijā

299

Piegādāsim uz mājām

27. jūnijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

28. jūnijā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

27. jūnijā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

27. jūnijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

27. jūnijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

27. jūnijā

169

Smartpost terminālī

27. jūnijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

27. jūnijā

299

Circle K stacijā

27. jūnijā

299

Piegādāsim uz mājām

27. jūnijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

28. jūnijā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Citu pārdevēju piedāvājumi
Minced
13034 16441
Pārdevējs: KATARATA 4.6
  • 89% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Computer Animation: Algorithms and Techniques 3rd edition

This text is for advanced undergraduate and beginning graduate students in computer science; it will also be of interest to graphics programmers and digital animators. Coverage is intentionally limited to practical aspects of computer algorithms and programming techniques for specifying and generating motion for graphical objects in 3D computer animation, with no discussion of theory, aesthetics, or production. In some cases, programming examples are complete working code segments in C, which can be copied, compiled, and run to produce examples of the algorithms discussed. Other examples present C-like pseudocode that can be translated into working code. Appendices offer primers and refreshers on rendering issues, vector algebra, and attributes of film, video, and image formats. The text is illustrated with color and b&w images and screenshots. A companion website contains images, code, and figures. Parent teaches at Ohio State University. Morgan Kaufman is an imprint of Elsevier. Annotation ©2013 Book News, Inc., Portland, OR (booknews.com)

Driven by demand from the entertainment industry for better and more realistic animation, technology continues to evolve and improve. The algorithms and techniques behind this technology are the foundation of this comprehensive book, which is written to teach you the fundamentals of animation programming. In this third edition, the most current techniques are covered along with the theory and high-level computation that have earned the book a reputation as the best technically-oriented animation resource. Key topics such as fluids, hair, and crowd animation have been expanded, and extensive new coverage of clothes and cloth has been added. New material on simulation provides a more diverse look at this important area and more example animations and chapter projects and exercises are included. Additionally, spline coverage has been expanded and new video compression and formats (e.g., iTunes) are covered.* Includes companion site with contemporary animation examples drawn from research and entertainment, sample animations, and example code * Describes the key mathematical and algorithmic foundations of animation that provide you with a deep understanding and control of technique * Expanded and new coverage of key topics including: fluids and clouds, cloth and clothes, hair, and crowd animation * Explains the algorithms used for path following, hierarchical kinematic modelling, rigid body dynamics, flocking behaviour, particle systems, collision detection, and more

Kopīgā informācija par: Computer Animation: Algorithms and Techniques 3rd edition

Preces ID: 20615767
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Izdevniecība: Elsevier Science & Technology
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Cietie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Informācijas tehnoloģijas
Grāmatas fragments: Ne
Autors: Rick Parent
Lapaspušu skaits: 542
Izdošanas gads: 2012

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Computer Animation: Algorithms and Techniques 3rd edition
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes

Citu pārdevēju piedāvājumi (1)

*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.

Pārdevējs: Minced 4.6
(185 pircēja vērtējums)
-20%

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

20. jūnijā

000
Iespējamie piegādes veidi
13034 16441