Consumer Goods Subscriptions: How to Win in Retail in the 21st Century

Specifikācijas:
Autors: Severin Bischof, Thomas Rudolph
Lapaspušu skaits: 73
Izdošanas gads: 2021
Preces ID: 20619027
5799
Pārdevējs: KATARATA 4.6
Citu pārdevēju piedāvājumi (2):
6044
-
6615
Uz grozu
759 / mēn.

3 1933
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

17. jūlijā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

17. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

17. jūlijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

17. jūlijā

169

Smartpost terminālī

17. jūlijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

17. jūlijā

299

Piegādāsim uz mājām

17. jūlijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

18. jūlijā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

17. jūlijā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

17. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

17. jūlijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

17. jūlijā

169

Smartpost terminālī

17. jūlijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

17. jūlijā

299

Piegādāsim uz mājām

17. jūlijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

18. jūlijā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Citu pārdevēju piedāvājumi
Minced
6044 8053
Modamo
6615
Pārdevējs: KATARATA 4.6
  • 88% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Consumer Goods Subscriptions: How to Win in Retail in the 21st Century

Digitalization has changed our economy and, with the imminent automation of consumption, is causing further major upheavals. Consumers are increasingly choosing subscriptions or season tickets to reduce the effort required to perform everyday activities such as buying clothes, preparing meals, listening to music, or city driving. This book focuses on subscriptions to consumer goods that consumers used to purchase in stationary retail stores. Consumer Goods Subscriptions describes the types of subscriptions that play a role in today's world and identifies the industries in which subscriptions will become particularly popular in the future. The authors define and differentiate four subscription types in terms of surprise and personalization. The book provides a step-by-step concept for successfully implementing subscriptions and shows how to optimize subscription revenues and profits. It will help retail managers to seize the opportunities of this new revenue model and respond to changing customer behavior with appropriate subscription services.

Kopīgā informācija par: Consumer Goods Subscriptions: How to Win in Retail in the 21st Century

Preces ID: 20619027
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Izdevniecība: De Gruyter
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Mīkstie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Ekonomika
Grāmatas fragments: Ne
Autors: Severin Bischof, Thomas Rudolph
Lapaspušu skaits: 73
Izdošanas gads: 2021

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Consumer Goods Subscriptions: How to Win in Retail in the 21st Century
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes

Citu pārdevēju piedāvājumi (2)

*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.

Pārdevējs: Minced 4.6
(219 pircēja vērtējums)
-24%

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

20. jūlijā

000
Iespējamie piegādes veidi
6044 8053
Pārdevējs: Modamo 4.2
(3 pircēja vērtējums)

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

17. jūlijā

000
Iespējamie piegādes veidi
6615