Content Inc., Second Edition: Start a Content-First Business, Build a Massive Audience and Become Radically Successful (With Little to No Money) 2nd edition

Specifikācijas:
Autors: Joe Pulizzi, Nav norādīts
Lapaspušu skaits: 368, Nav norādīts
Izdošanas gads: 2021
Preces ID: 18371472
5424
7309
-25%
Pārdevējs: Minced 4.5
Citu pārdevēju piedāvājumi (2):
5299
-
5402
Uz grozu
710 / mēn.

3 1808
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

8. jūnijā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

8. jūnijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

10. jūnijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

10. jūnijā

169

Smartpost terminālī

10. jūnijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

10. jūnijā

299

Circle K stacijā

10. jūnijā

299

Piegādāsim uz mājām

10. jūnijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

11. jūnijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

8. jūnijā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

8. jūnijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

10. jūnijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

10. jūnijā

169

Smartpost terminālī

10. jūnijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

10. jūnijā

299

Circle K stacijā

10. jūnijā

299

Piegādāsim uz mājām

10. jūnijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

11. jūnijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Citu pārdevēju piedāvājumi
KATARATA
5299
Modamo
5402
Pārdevējs: Minced 4.5
  • 85% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Content Inc., Second Edition: Start a Content-First Business, Build a Massive Audience and Become Radically Successful (With Little to No Money) 2nd edition

"Updated for the post-COVID economy! The proven low-risk, cost-effective way to launch a successful business Today's markets are getting more and more dynamic, and customers are increasingly fickle. Meanwhile the COVID-driven economic crash has made mitigating financial risk more important than ever. From one of today's leading experts in content marketing, Content Inc. is the go-to guide to building a solid small-business by establishing a loyal audience before you sell any products or services. In these pages, Joe Pulizzi provides a lower-risk, better way to build a successful business by re-engineering the process that so often leads to failure: You'll learn how to develop valuable content, build an audience around that content-and then create a product for that audience. Content Inc. walks you through the entire process, showing how to Identify the intersection of your expertise and your future customer's needs Determine how to "tilt" your sweet spot to find a place where little or no competition exists Establish your number-one channel for disseminating content (blog, podcast, YouTube, etc.) Use social-media and SEO to convert one-time visitors into long-term subscribers Grow your business by expanding into multiple delivery channels Monetize your product or service for ultimate business success Understand how to sell your content asset for millions or build the business into a large enterprise This fully updated edition includes new and enhanced coverage of platforms like TikTok, SnapChat, and Instagram, a new section about the exit strategy for the model, more practical how-tos, and current examples of companies that have successfully implemented these strategies. Apply the methods laid out for you in Content Inc., and before you know it, you'll be running your own profitable, scalable business"--
From one of today’s leading experts in content marketing, Content Inc. is the go-to guide to building a solid small business by establishing a loyal audience before you sell products or services. In these pages, Joe Pulizzi provides a lower-risk, more effective way to create a path to success by re-engineering the process that so often leads to failure: You’ll learn how to develop valuable content, build an audience around that content?and then create a product for that audience. Content Inc. walks you through the entire process, showing how to:Choose a marketable content topicFigure out where little or no competition existsChoose your top channel for disseminating contentBuild long-term customer loyaltyMonetize your product or serviceExpand your content into multiple channelsSell your content asset or scale it into a large enterpriseThis updated edition includes new and enhanced coverage of platforms like TikTok, SnapChat, and Instagram, a new section about the exit strategy for the model, more practical how-tos, and current examples of companies that have successfully implemented these strategies. Content Inc. provides an ingenious approach to business based on a profoundly simple concept: Having a singular focus on audience, and building a loyal audience directly, provide the best, most nuanced understanding of what products ultimately make the most sense to sell.Apply the methods laid out for you in Content Inc., and create the business of your dreams.

Kopīgā informācija par: Content Inc., Second Edition: Start a Content-First Business, Build a Massive Audience and Become Radically Successful (With Little to No Money) 2nd edition

Preces ID: 18371472
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,03 x 0,3 x 0,4 m, 0,59 kg
Izdevniecība: McGraw-Hill Education
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Nav informācijas
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Nav norādīts
Grāmatas fragments: Ne
Autors: Joe Pulizzi, Nav norādīts
Lapaspušu skaits: 368, Nav norādīts
Izdošanas gads: 2021

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Content Inc., Second Edition: Start a Content-First Business, Build a Massive Audience and Become Radically Successful (With Little to No Money) 2nd edition
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes

Citu pārdevēju piedāvājumi (2)

*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.

Pārdevējs: KATARATA 4.6
(1443 pircēja vērtējums)

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

14. jūnijā

000
Iespējamie piegādes veidi
5299
Pārdevējs: Modamo 4.3
(2 pircēja vērtējums)

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

14. jūnijā

000
Iespējamie piegādes veidi
5402