Customer-Centric Marketing: Build Relationships, Create Advocates, and Influence Your Customers

Specifikācijas:
Autors: Aldo Cundari, Nav norādīts
Lapaspušu skaits: 176, Nav norādīts
Izdošanas gads: 2015
Preces ID: 18273407
0 € piegāde virs 30 € ar kodu 624PIEGADE
4199
Pārdevējs: KATARATA 4.6
Uz grozu
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

13. jūlijā

000

Latvijas Pasts pakomātā

15. jūlijā

0 € piegāde virs 30 € ar kodu 624PIEGADE
169

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

13. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

15. jūlijā

129

Smartpost terminālī

15. jūlijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

15. jūlijā

299

Piegādāsim uz mājām

15. jūlijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

16. jūlijā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

13. jūlijā

000

Latvijas Pasts pakomātā

15. jūlijā

0 € piegāde virs 30 € ar kodu 624PIEGADE
169

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

13. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

15. jūlijā

129

Smartpost terminālī

15. jūlijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

15. jūlijā

299

Piegādāsim uz mājām

15. jūlijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

16. jūlijā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: KATARATA 4.6
  • 88% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Customer-Centric Marketing: Build Relationships, Create Advocates, and Influence Your Customers

"Customer-Centric Marketing examines the complex forces influencing the rise of the empowered and demanding customers, and outlines how marketers can use these forces to connect with them. It breaks down how the new purchasing journey has created a wholenew set of customer touchpoints with unique needs, and identifies key activity areas such as customer experience, innovation as part of organizational culture, content development, social media, and operating strategy. The book's actionable framework is a plan to show how marketers can pull all the seemingly independent elements together into customer centric business model that is ideally positioned to take on the dynamic requirements of today's marketing environment. Insights include: How to define the new customer-purchasing journey and how to build an organization to benefit from it How to identify the new consumer and how to influence them Strategic rules that CMOs can use to model their organizations and position themselves to win in this new environment How to engage, nurture and utilize the new brand "Advocates" to spread your message "--
The practical, expert guide to reaching the new consumerCustomer-Centric Marketing is a comprehensive game plan on succeeding in the new marketing landscape by focusing on the customer. Written by one of Canada's top communications pioneers, this book examines the complex forces influencing the rise of empowered and demanding customers and outlines a framework that helps marketers exploit these forces to engage them. You'll find actionable advice to help you pull together these seemingly independent elements to create a customer-centric business model that is ideally positioned to take on the dynamic requirements of today's marketing environment, and learn the strategic rules that CMOs can use to model their organizations to win. Valuable insights on customer experience, innovation, content, social media, and operating strategies will help you formulate a workable plan, and when combined with the practical guidance and expert advice, enable you to put your plan into action today.The new purchasing journey has created a whole new set of customer touch points with unique needs, and has identified key activity areas that drive success or failure in the marketplace. This guide helps you sort it all out, and make your organization rise to the top. Define the new customer-purchasing journey Identify and influence the new consumer Engage, nurture, and utilize brand advocates to spread your message Position your organization to win in the new marketplace As customers evolve, smart companies evolve with them, and, with a track record that speaks for itself, putting the customer at the center of strategic thinking is the key to a winning plan,. Consumer evolution is happening more rapidly than ever before, and keeping your organization out in front has never been more important. Customer-Centric Marketing provides the concrete framework, expert insight, and actionable advice that turns strategy into reality.

Kopīgā informācija par: Customer-Centric Marketing: Build Relationships, Create Advocates, and Influence Your Customers

Preces ID: 18273407
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,02 x 0,16 x 0,24 m, 0,37 kg
Izdevniecība: John Wiley Sons Inc
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Nav informācijas
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Nav norādīts
Grāmatas fragments: Ne
Autors: Aldo Cundari, Nav norādīts
Lapaspušu skaits: 176, Nav norādīts
Izdošanas gads: 2015

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Customer-Centric Marketing: Build Relationships, Create Advocates, and Influence Your Customers
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes