Customer Relationship Management: Concepts and Technologies 4th edition

Specifikācijas:
Autors: Francis Buttle, Stan Maklan
Lapaspušu skaits: 444
Izdošanas gads: 2019
Preces ID: 16421832
15199
Pārdevējs: KATARATA 4.6
Uz grozu
740 / mēn.

3 5067
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

4. jūlijā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

4. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

4. jūlijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

4. jūlijā

169

Smartpost terminālī

4. jūlijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

4. jūlijā

299

Piegādāsim uz mājām

4. jūlijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

5. jūlijā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

4. jūlijā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

4. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

4. jūlijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

4. jūlijā

169

Smartpost terminālī

4. jūlijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

4. jūlijā

299

Piegādāsim uz mājām

4. jūlijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

5. jūlijā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: KATARATA 4.6
  • 88% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Customer Relationship Management: Concepts and Technologies 4th edition

Customer Relationship Management, Fourth Edition continues to be the go-to CRM guide explaining with unrivalled clarity what CRM is, its uses, benefits and implementation. Buttle and Maklan take a managerial perspective to track the role of CRM throughout the customer journey stages of acquisition, retention and development. Theoretically sound and managerially relevant, the book is liberally illustrated with examples of technology applications that support marketing, sales and service teams as they interact with customers, but assumes no deep technical knowledge on the reader’s part. The book is structured around three core types of CRM – strategic, operational and analytical – and throughout each chapter, case illustrations of CRM in practice and images of CRM software demystify the technicalities. Ideal as a core textbook for advanced undergraduate and postgraduate students on CRM or related courses such as relationship marketing, digital marketing, customer experience management or key account management, the book is equally valuable to industry professionals, managers involved in CRM programs and those pursuing professional qualifications or accreditation in marketing, sales or service management. NEW TO THIS EDITION:New and updated international case illustrations throughout New and updated screenshots from CRM applicationsFully updated to reflect the evolving CRM landscape, including extended coverage of: Big data and its influence on CRMArtificial intelligence (AI) Advances in CRM analyticsThe relationships between CRM and customer experience managementThe role of social media in customer management strategyReal-time marketingChatbots and innovative customer self-servicePrivacy and data security.Updated lecturer support materials online.

Kopīgā informācija par: Customer Relationship Management: Concepts and Technologies 4th edition

Preces ID: 16421832
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,03 x 0,19 x 0,25 m, 0,94 kg
Izdevniecība: Taylor & Francis Ltd
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Nav informācijas
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Nav norādīts
Grāmatas fragments: Ne
Autors: Francis Buttle, Stan Maklan
Lapaspušu skaits: 444
Izdošanas gads: 2019

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Customer Relationship Management: Concepts and Technologies 4th edition
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes