Experience Economy, With a New Preface by the Authors: Competing for Customer Time, Attention, and Money Revised edition

Specifikācijas:
Autors: B. Joseph Pine II, James H. Gilmore, Nav norādīts
Lapaspušu skaits: 368, Nav norādīts
Izdošanas gads: 2019
Preces ID: 18368242
5280
7136
-26%
Pārdevējs: Minced 4.6
Citu pārdevēju piedāvājumi (3):
5599
-
6790
Uz grozu
691 / mēn.

3 1762
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

26. jūlijā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

26. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

26. jūlijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

26. jūlijā

169

Smartpost terminālī

26. jūlijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

26. jūlijā

299

Piegādāsim uz mājām

26. jūlijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

29. jūlijā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

26. jūlijā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

26. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

26. jūlijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

26. jūlijā

169

Smartpost terminālī

26. jūlijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

26. jūlijā

299

Piegādāsim uz mājām

26. jūlijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

29. jūlijā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Citu pārdevēju piedāvājumi
KATARATA
5599
Modamo
6388
Pro Baltic
6790 8827
Pārdevējs: Minced 4.6
  • 86% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Experience Economy, With a New Preface by the Authors: Competing for Customer Time, Attention, and Money Revised edition

This book outlines foundational principles, design frameworks, and operating guidelines to help companies create memorable experiences that engage customers. It describes the four areas of experience that capture customer attention, namely entertainment, educational, escapist, and aesthetic aspects; making experiences cohesive through themes; customizing personal experiences; enacting the drama of an experience through the concept of business theatre in which an event is enacted by performers; and creating transformational experiences. This edition has a new preface. Annotation ©2020 Ringgold, Inc., Portland, OR (protoview.com)
Time is limited. Attention is scarce. Are you engaging your customers?Apple Stores, Disney, LEGO, Starbucks. Do these names conjure up images of mere goods and services, or do they evoke something more--something visceral?Welcome to the Experience Economy, where businesses must form unique connections in order to secure their customers' affections--and ensure their own economic vitality.This seminal book on experience innovation by Joe Pine and Jim Gilmore explores how savvy companies excel by offering compelling experiences for their customers, resulting not only in increased customer allegiance but also in a more profitable bottom line. Translated into thirteen languages, The Experience Economy has become a must-read for leaders of enterprises large and small, for-profit and nonprofit, global and local.Now with a brand-new preface, Pine and Gilmore make an even stronger case for experiences as the critical link between a company and its customers in an increasingly distractible and time-starved world. Filled with detailed examples and actionable advice, The Experience Economy helps companies create personal, dramatic, and even transformative experiences, offering the script from which managers can generate value in ways aligned with a strong customer-centric strategy.

Kopīgā informācija par: Experience Economy, With a New Preface by the Authors: Competing for Customer Time, Attention, and Money Revised edition

Preces ID: 18368242
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,03 x 0,16 x 0,23 m, 0,3 kg
Izdevniecība: Harvard Business Review Press
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Nav informācijas
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Nav norādīts
Grāmatas fragments: Ne
Autors: B. Joseph Pine II, James H. Gilmore, Nav norādīts
Lapaspušu skaits: 368, Nav norādīts
Izdošanas gads: 2019

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Experience Economy, With a New Preface by the Authors: Competing for Customer Time, Attention, and Money Revised edition
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes

Citu pārdevēju piedāvājumi (3)

*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.

Pārdevējs: KATARATA 4.6
(1503 pircēja vērtējums)

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

23. jūlijā

000
Iespējamie piegādes veidi
5599
Pārdevējs: Modamo 4.2
(3 pircēja vērtējums)

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

23. jūlijā

000
Iespējamie piegādes veidi
6388
Pārdevējs: Pro Baltic 4.6
(514 pircēja vērtējums)
-23%

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

16. jūlijā

000
Iespējamie piegādes veidi
6790 8827