Foundations of Marketing, 7e 7th edition

Specifikācijas:
Autors: John Fahy, David Jobber
Lapaspušu skaits: Nav norādīts
Izdošanas gads: 2022
Preces ID: 19191152
7029
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
Citu pārdevēju piedāvājumi (3):
10306
-
11544
Uz grozu
724 / mēn.

3 2343
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

31. augustā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

31. augustā

000

Latvijas Pasts nodaļā

2. septembrī

129

Latvijas Pasts pakomātā

2. septembrī

169

Smartpost terminālī

2. septembrī

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

2. septembrī

299

Piegādāsim uz mājām

2. septembrī

399

Saņemiet Omniva pakomātā

3. septembrī

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

31. augustā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

31. augustā

000

Latvijas Pasts nodaļā

2. septembrī

129

Latvijas Pasts pakomātā

2. septembrī

169

Smartpost terminālī

2. septembrī

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

2. septembrī

299

Piegādāsim uz mājām

2. septembrī

499

Saņemiet Omniva pakomātā

3. septembrī

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Citu pārdevēju piedāvājumi
Modamo
10306
KATARATA
11299
Minced
11544 14653
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
  • 98% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Foundations of Marketing, 7e 7th edition

Have you wondered how marketers use data and technology to capture relevant information on their target audience? Or how marketers in today's world deal with questions around sustainability, climate change and planned product obsolescence? In its 7th edition, Foundations of Marketing aims to answer these pressing questions. This leading textbook is packed with contemporary examples and case studies that highlight the real-world applications of marketing concepts. Discover: * The growing importance of social marketing * How organisations are leveraging consumer data to make decisions and drive customer retention and conversion levels * The role of brand communities, peer-to-peer marketing and social influencers * Both a Managerial and Consumer approach to marketing Key features: * Marketing Spotlights highlight the marketing innovations of brands such as Zoom, Rent the Runway, John Lewis and Patagonia. * Marketing in Action boxes offer modern examples of real marketing campaigns in the UK, Denmark, The Netherlands and internationally. * Critical Marketing Perspective boxes encourage students to critically reflect on ethical debates and stimulate student discussion and analysis about socially responsible practices. * End of Chapter Case Studies covering Starbucks, Patek Philipe, Spotify and Depop provides students with an in-depth analysis of companies' marketing strategies. Each case study has dedicated questions to encourage critical thinking. * Connect (R) resources such as updated Testbank and Quiz questions, Application Based Activities and assignable Case Studies with associated multiple-choice questions. John Fahy is Professor of Marketing at the University of Limerick, Ireland David Jobber is Professor of Marketing at the University of Bradford School of Management, UK

Kopīgā informācija par: Foundations of Marketing, 7e 7th edition

Preces ID: 19191152
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Izdevniecība: McGraw-Hill
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Mīkstie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Grāmatas par biznesu
Grāmatas fragments:
Autors: John Fahy, David Jobber
Lapaspušu skaits: Nav norādīts
Izdošanas gads: 2022

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Foundations of Marketing, 7e 7th edition
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes

Citu pārdevēju piedāvājumi (3)

*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.

Pārdevējs: Modamo 4.2
(3 pircēja vērtējums)

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

24. augustā

000
Iespējamie piegādes veidi
10306
Pārdevējs: KATARATA 4.6
(1545 pircēja vērtējums)

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

27. augustā

000
Iespējamie piegādes veidi
11299
Pārdevējs: Minced 4.6
(286 pircēja vērtējums)
-21%

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

17. septembrī

000
Iespējamie piegādes veidi
11544 14653