HBR's 10 Must Reads on Building a Great Culture (with bonus article How to Build a Culture of Originality by Adam Grant)

Specifikācijas:
Autors: Harvard Business Review, Adam Grant, Boris Groysberg, Jon R. Katzenbach, Erin Meyer
Lapaspušu skaits: 256
Izdošanas gads: 2019
Preces ID: 20289547
0 € piegāde virs 30 € ar kodu 624PIEGADE
2574
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
Citu pārdevēju piedāvājumi (1):
3973
Uz grozu
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

18. jūlijā

000

Latvijas Pasts pakomātā

18. jūlijā

0 € piegāde virs 30 € ar kodu 624PIEGADE
169

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

18. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

18. jūlijā

129

Smartpost terminālī

18. jūlijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

18. jūlijā

299

Piegādāsim uz mājām

18. jūlijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

19. jūlijā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

18. jūlijā

000

Latvijas Pasts pakomātā

18. jūlijā

0 € piegāde virs 30 € ar kodu 624PIEGADE
169

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

18. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

18. jūlijā

129

Smartpost terminālī

18. jūlijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

18. jūlijā

299

Piegādāsim uz mājām

18. jūlijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

19. jūlijā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Citu pārdevēju piedāvājumi
Minced
3973 5568
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
  • 99% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: HBR's 10 Must Reads on Building a Great Culture (with bonus article How to Build a Culture of Originality by Adam Grant)

      This book collects 10 articles, along with a bonus article, drawn from Harvard Business Review and written by business scholars and specialists from the US and Europe between 2001 and 2018 on building a corporate culture. They address various culture styles and their impact on organizational outcomes; managing the emotional culture; the neuroscience of trust, as well as managing for trust; creating a purpose-driven organization; creating the most productive and rewarding working environment possible; implementing cultural change that sticks; building a culture of originality; adapting the culture of employees and the organization in the context of the global marketplace; cultural change as a result of new processes and structures; dealing with a culture of indecision; and radical change. Annotation ©2020 Ringgold, Inc., Portland, OR (protoview.com)
You can change your company's culture.Organizational culture often feels like something that has a life of its own. But leaders are the stewards of a company's culture and have the power to shape and even change it.If you read nothing else on building a better organizational culture, read these 10 articles. We've combed through hundreds of Harvard Business Review articles and selected the most important ones to help you identify where your culture can be improved, communicate change, and anticipate and address implementation challenges.This book will inspire you to:See what your company culture is currently like--and what it could beExplore your company's emotional cultureGather input on what needs to be fixed or initiatedImprove collaborationFoster a culture of trustArticulate the new culture's mission, values, and expectationsDeal with resistance and roadblocksThis collection of articles includes "The Leader's Guide to Corporate Culture," by Boris Groysberg, Jeremiah Lee, Jesse Price, and J. Yo-Jud Cheng; "Manage Your Emotional Culture," by Sigal Barsade and Olivia A. O'Neill; "The Neuroscience of Trust," by Paul J. Zak; "Creating a Purpose-Driven Organization," by Robert E. Quinn and Anjan V. Thakor; "Creating the Best Workplace on Earth," by Rob Goffee and Gareth Jones; "Cultural Change That Sticks," by Jon R. Katzenbach, Ilona Steffen, and Caroline Kronley; "How to Build a Culture of Originality," by Adam Grant; "When Culture Doesn't Translate," by Erin Meyer; "Culture Is Not the Culprit," by Jay W. Lorsch and Emily Gandhi; "Conquering a Culture of Indecision," by Ram Charan; and "Radical Change, the Quiet Way," by Debra E. Meyerson.

Kopīgā informācija par: HBR's 10 Must Reads on Building a Great Culture (with bonus article How to Build a Culture of Originality by Adam Grant)

Preces ID: 20289547
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,03 x 0,14 x 0,21 m, 0,3 kg
Izdevniecība: Harvard Business Review Press
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Mīkstie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Ekonomika
Grāmatas fragments: Ne
Autors: Harvard Business Review, Adam Grant, Boris Groysberg, Jon R. Katzenbach, Erin Meyer
Lapaspušu skaits: 256
Izdošanas gads: 2019

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

HBR's 10 Must Reads on Building a Great Culture (with bonus article How to Build a Culture of Originality by Adam Grant)
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes

Citu pārdevēju piedāvājumi (1)

*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.

Pārdevējs: Minced 4.6
(204 pircēja vērtējums)
-28%
0 €

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

16. jūlijā

000
Iespējamie piegādes veidi
3973 5568