Hidden Persuasion: 33 Psychological Influences Techniques in Advertising

Specifikācijas:
Autors: Marc Andrews, Matthijs van Leeuwen, Rick van Baaren
Lapaspušu skaits: 192
Izdošanas gads: 2019
Preces ID: 19383512
2537
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
Citu pārdevēju piedāvājumi (3):
4299
-
4878
Uz grozu
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

31. jūlijā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

31. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

31. jūlijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

31. jūlijā

169

Smartpost terminālī

31. jūlijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

31. jūlijā

299

Piegādāsim uz mājām

31. jūlijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

1. augustā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

31. jūlijā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

31. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

31. jūlijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

31. jūlijā

169

Smartpost terminālī

31. jūlijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

31. jūlijā

299

Piegādāsim uz mājām

31. jūlijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

1. augustā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Citu pārdevēju piedāvājumi
KATARATA
4299
Minced
4702 6442
Modamo
4878
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
  • 98% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Hidden Persuasion: 33 Psychological Influences Techniques in Advertising

Visual messages are omnipresent in our daily life. They are constantly attempting to persuade us to buy, learn and act. Some are more successful than others in influencing our behavior and choices. What is the secret power of these messages? How do they succeed in changing our behavior? This book analyzes advertising beyond the persuasive power of the imagery itself. It explains the psychology behind 33 effective influence techniques in visual persuasion and how to apply them. The techniques range from influencing essentials to more obscure and insidious ones. The reader will gain deep insights into how visual means are constructed to influence behavior and decisionmaking on an unconscious level. All techniques are supported by rich visual references and additional information on the psychology of behavior change. This publication is not just an eye-opener for professionals and students in the communications and design field, but also for anybody who wants to understand how our behavior is influenced unconsciously by advertising, social campaigns and governmental messages. The book is co-authored by leading figures in social infl uence and visual persuasion. It is designed as an accessible modern reference book for creating and understanding persuasive visual imagery. It will open your eyes, we promise!

Kopīgā informācija par: Hidden Persuasion: 33 Psychological Influences Techniques in Advertising

Preces ID: 19383512
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,02 x 0,17 x 0,23 m, 0,51 kg
Izdevniecība: BIS Publishers B.V.
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Nav informācijas
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Nav norādīts
Grāmatas fragments: Ne
Autors: Marc Andrews, Matthijs van Leeuwen, Rick van Baaren
Lapaspušu skaits: 192
Izdošanas gads: 2019

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Hidden Persuasion: 33 Psychological Influences Techniques in Advertising
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes

Citu pārdevēju piedāvājumi (3)

*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.

Pārdevējs: KATARATA 4.6
(1504 pircēja vērtējums)

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

24. jūlijā

000
Iespējamie piegādes veidi
4299
Pārdevējs: Minced 4.6
(225 pircēja vērtējums)
-27%

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

27. jūlijā

000
Iespējamie piegādes veidi
4702 6442
Pārdevējs: Modamo 4.2
(3 pircēja vērtējums)

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

24. jūlijā

000
Iespējamie piegādes veidi
4878