How to Save the FMCG Industry: A Practical Guide for Building Collaboration between Suppliers and Retailers 1st ed. 2022

Specifikācijas:
Autors: Chris Leach, Nav norādīts
Lapaspušu skaits: 240, Nav norādīts
Izdošanas gads: 2022
Preces ID: 18408472
0 € piegāde virs 30 € ar kodu 624PIEGADE
8099
Pārdevējs: KATARATA 4.6
Citu pārdevēju piedāvājumi (2):
10642
-
12815
Uz grozu
834 / mēn.

3 2701
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

9. jūlijā

000

Latvijas Pasts pakomātā

9. jūlijā

0 € piegāde virs 30 € ar kodu 624PIEGADE
169

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

9. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

9. jūlijā

129

Smartpost terminālī

9. jūlijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

9. jūlijā

299

Piegādāsim uz mājām

9. jūlijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

10. jūlijā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

9. jūlijā

000

Latvijas Pasts pakomātā

9. jūlijā

0 € piegāde virs 30 € ar kodu 624PIEGADE
169

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

9. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

9. jūlijā

129

Smartpost terminālī

9. jūlijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

9. jūlijā

299

Piegādāsim uz mājām

9. jūlijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

10. jūlijā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Citu pārdevēju piedāvājumi
Minced
10642 13571
Pro Baltic
12815 16660
Pārdevējs: KATARATA 4.6
  • 89% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: How to Save the FMCG Industry: A Practical Guide for Building Collaboration between Suppliers and Retailers 1st ed. 2022

In the fast-moving consumer goods industry (FMCG), collaboration is often cited as the logical way for suppliers and retailers to create value. Yet, suppliers' experience has shown that doesn't always happen, due in large part to the power of the retailer and a focus on the short term. In the last thirty years the industry has seen rapid change, with the growth of discounters, online shopping and consolidation of retailers. These changes have brought more opportunities to the industry but also more complexity, challenges and costs to manage for both sides. It's no secret that retailers have sought to leverage their increasing power with suppliers with never ending discussions of cost reduction, while suppliers attempt to engage them with discussions for longer term growth. This results in tension, with the retailer interested in short term activity and the supplier interested in supporting medium term growth. How can these two parties work together to deliver value to the consumer and shopper and ultimately, support the industry? This book presents first-hand research on how to navigate through these challenges. It identifies new and relevant tools and techniques to develop better, and more valuable collaboration between retailers and suppliers in today's challenging markets. In this notoriously secretive industry, the full value and opportunities of collaboration between retailer and supplier has yet to be fully accomplished. Traditional ways of working need to change if the industry has a chance of succeeding into the 21st century. With case studies, examples and practical frameworks, this book a brings a focus onto the industry, whilst at the same time providing implementable ideas, suggestions and solutions to improve value creation in this business-to-business context.

Kopīgā informācija par: How to Save the FMCG Industry: A Practical Guide for Building Collaboration between Suppliers and Retailers 1st ed. 2022

Preces ID: 18408472
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Izdevniecība: Springer Nature Switzerland AG
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Nav informācijas
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Nav norādīts
Grāmatas fragments: Ne
Autors: Chris Leach, Nav norādīts
Lapaspušu skaits: 240, Nav norādīts
Izdošanas gads: 2022

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

How to Save the FMCG Industry: A Practical Guide for Building Collaboration between Suppliers and Retailers 1st ed. 2022
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes

Citu pārdevēju piedāvājumi (2)

*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.

Pārdevējs: Minced 4.6
(202 pircēja vērtējums)
-21%
0 €

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

12. jūlijā

000
Iespējamie piegādes veidi
10642 13571
Pārdevējs: Pro Baltic 4.6
(494 pircēja vērtējums)
-23%
0 €

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

3. jūlijā

000
Iespējamie piegādes veidi
12815 16660