Innovation and Collaboration in the Digital Era: The Role of Emotional Intelligence for Innovation Leadership and Collaborative Innovation

Specifikācijas:
Autors: Jara Pascual
Lapaspušu skaits: 295
Izdošanas gads: 2021
Preces ID: 20619092
7299
Pārdevējs: KATARATA 4.6
Citu pārdevēju piedāvājumi (2):
7927
-
8358
Uz grozu
752 / mēn.

3 2433
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

17. jūlijā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

17. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

17. jūlijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

17. jūlijā

169

Smartpost terminālī

17. jūlijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

17. jūlijā

299

Piegādāsim uz mājām

17. jūlijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

18. jūlijā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

17. jūlijā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

17. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

17. jūlijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

17. jūlijā

169

Smartpost terminālī

17. jūlijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

17. jūlijā

299

Piegādāsim uz mājām

17. jūlijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

18. jūlijā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Citu pārdevēju piedāvājumi
Minced
7927 10313
Modamo
8358
Pārdevējs: KATARATA 4.6
  • 88% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Innovation and Collaboration in the Digital Era: The Role of Emotional Intelligence for Innovation Leadership and Collaborative Innovation

Innovation and Collaboration in the Digital Era provides a holistic approach to collaborative innovation, innovation management and innovation leadership. It is full of practical advice and includes 34 interviews with high-level politicians, innovation industry leaders, academics and entrepreneurs discussing the reality of innovation and how to create change for a positive impact. Many quotes are included from researchers and practitioners in the innovation field who have participated as guests in the author's podcast "Business of Collaboration" or in interviews with the Collabwith Magazine which she produces. This is a powerful book full of practical frameworks and one-page canvases which act as reminders of the value of making needs and expectations explicit. The author provides frameworks and tools that can be used to support collaboration journeys across different sectors and organizations. She also offers clarity to the reader for their innovation journey and brings a new perspective on how to innovate and understand innovation. Jara Pascual focuses on the importance of managing emotions and feelings of frustration which can be very common during a collaborative innovation process. She explores the interaction between Emotional Intelligence and business and shows how to remove and manage frustration and how to produce a positive outcome. Innovation and Collaboration in the Digital Era will empower the reader to take action and show how to change your conversation about innovation and collaboration. "Jara Pascual, with colleague Celia Avila-Rauch, has been able to distill and apply the ability model of emotional intelligence to the art and science of innovation and innovation leadership. In our work we note that feelings are not always facts but that emotions as a form of data. More than that, emotions can assist or facilitate with decision making, creativity and innovation rather than getting in the way, but only if leaders are "smart" about emotions and develop and deploy their emotional intelligence skills." Dr David R Caruso, Emotional Intelligence Skills Group, Founder Yale Center for Emotional Intelligence, Research Affiliate

Kopīgā informācija par: Innovation and Collaboration in the Digital Era: The Role of Emotional Intelligence for Innovation Leadership and Collaborative Innovation

Preces ID: 20619092
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Izdevniecība: De Gruyter
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Mīkstie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Ekonomika
Grāmatas fragments: Ne
Autors: Jara Pascual
Lapaspušu skaits: 295
Izdošanas gads: 2021

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Innovation and Collaboration in the Digital Era: The Role of Emotional Intelligence for Innovation Leadership and Collaborative Innovation
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes

Citu pārdevēju piedāvājumi (2)

*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.

Pārdevējs: Minced 4.6
(219 pircēja vērtējums)
-23%

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

20. jūlijā

000
Iespējamie piegādes veidi
7927 10313
Pārdevējs: Modamo 4.2
(3 pircēja vērtējums)

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

17. jūlijā

000
Iespējamie piegādes veidi
8358