Innovation In China: A Strategic Management Casebook

Specifikācijas:
Autors: Hugh Thomas
Lapaspušu skaits: 460
Izdošanas gads: 2022
Preces ID: 16422576
Saņemiet atpakaļ 100% 220.lv naudā! 0 d. 00:00:00
17094
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
Citu pārdevēju piedāvājumi (1):
28425
Uz grozu
697 / mēn.

3 5698
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

29. maijā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

29. maijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

29. maijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

29. maijā

169

Smartpost terminālī

29. maijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

29. maijā

299

Circle K stacijā

29. maijā

299

Piegādāsim uz mājām

29. maijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

30. maijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

29. maijā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

29. maijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

29. maijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

29. maijā

169

Smartpost terminālī

29. maijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

29. maijā

299

Circle K stacijā

29. maijā

299

Piegādāsim uz mājām

29. maijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

30. maijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Citu pārdevēju piedāvājumi
Minced
28425 34910
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
  • 99% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Innovation In China: A Strategic Management Casebook

Innovation has shaped society since civilization began. Imperial China was the most innovative society on earth, but it failed to join the 19th century industrial revolution. In the 20th century, the Communist Party of China addressed that failure. Today China boasts an internationally compliant, rapidly developing IP system. State planning continues to be critical as the case of the largest, single, technology acquisition and infrastructure project in world history, high speed rail, demonstrates. But most of the innovation in China comes from the private sector: government incubators are among the government stimuli of private initiative, both local and global. And as the case on Cisco shows, foreign MNCs management of innovation in China is attractive but must involve co-ordination with government policy.This book presents cases where managers determine policy in China's increasingly innovative society. Readers take the roles of decision-makers to make strategy decisions. The cases in this volume showcase China's traditional three teachings, socialist market institutions, and modern management using studies on current Chinese companies and their leaders, among them big names such as Haier and Huawei. Each case stands alone as teaching material for instructors. Taken together, the book presents evolving models of innovation. Their subtle differences from western constructs critically impact the development of our global society.

Kopīgā informācija par: Innovation In China: A Strategic Management Casebook

Preces ID: 16422576
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,03 x 0,3 x 0,4 m, 0,3 kg
Izdevniecība: World Scientific Publishing Co Pte Ltd
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Nav informācijas
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Nav norādīts
Grāmatas fragments: Ne
Autors: Hugh Thomas
Lapaspušu skaits: 460
Izdošanas gads: 2022

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Innovation In China: A Strategic Management Casebook
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes

Citu pārdevēju piedāvājumi (1)

*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.

Pārdevējs: Minced 4.6
(121 pircēju vērtējumi)
-18%

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

18. maijā

000
Iespējamie piegādes veidi
28425 34910